Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis, <3 tottakai haet letrot ja kokeilet niitä. Anna ajan kulua miehet on tunnetusti vähän hitaita näissä asioissa. Mekin päätettiin jo pari vuotta sitten että jos ei kotikonstein vauvaa ala kuulua, niin sit saa olla. Mut kuinkas siinä sitten kävikään, lopuksi piikittelin hormooneja itseeni ja tässä nyt jännäilen pamppaileeko pienen sydän huomisessa ultrassa... nää vaan on sellaisia asioita että ne tarttee aikaa. Voimia sinne! <3

Ilpurin tiistaista testausta odotelen... <3 voi kumpa!

Ilpuri: minäkin näin siellä viivan hailuraa kun nyt kääntelin näyttöä!!!! jospa ois huomenna vahvempi!!!
Pätkis: onpa kurjaa,meilläkin oli välillä riitaa aiemmin just tuosta,mut pikkuhiljaa mies lämpeni myös jatkoa ajatellen,ajatteli ensin minun olevan vaan niin hätäinen,joka kyllä pitikin paikkansa. Jospa muuttaa vielä mielensä. Voimia
Jopsu: tsemppiä sinnekin,jospa yövuoro meni mukavasti.

Täällä ainakin puhdasnega. Täti alkaa rantautua varmaa lauantaina. Noo vedänpäs perseet pikkujouluissa, jos vaikka kävis oikein kampaajalla ennen niitä.

Voi kurjuus, kun ei edelleenkään täällä plussaviivoja näy! :( Pahoittelut kaikille neganneille ja tädin kohdanneille <3

Ilpuri, jospa oi jospa huomenna näkyisikin väriä toisessakin viivassa?! ;)

Pätkis, tsemppiä sinne. Riitely on syvältä ja miesten tapa käsitellä tai olla käsittelemättä asioita on välillä jotain ylitsepääsemättömän raivostuttavaa... Mutta komppaan muita kommentoineita, että letrot testiin vaan ja kyllä se mies sieltä ajan kanssa taipuu mukaan, jos aikaa vielä menee. Toki toivon, että letrot toisikin teille sen toivotun plussan <3

Täällä myös kamppaillaan ylipainon kanssa ja joka lääkärikäynnillä, oli mikä hyvänsä lääkäri, odotan kauhulla aina kommentteja asiasta. Olen, kuten varmaan moni muukin, hyvin epävarma oman ulkomuotoni kanssa, koska olen kokoni takia ollut pitkään koulukiusattu. Jo ennen ylipainoa, sillä olin muita usein päätä pidempi. Olen pudottanut painoani muutaman viime vuoden aikana n. 13 kiloa ja toivon vielä pystyväni hiukan tiputtamaan tässä loppuvuodesta.

Tätiä taas odotellaan, ovulaatoita ei siis verikokeiden mukaan ollut, ja niin tämäkin kierto taas näyttää venähtävän. Kp 34 on nyt menossa. Ensi kiertohan meneekin ihan vaan seuraavaa odotellessa, kun miehen vuoro olla syynättävänä, ennen letrojen aloitusta. Jospa sitten jouluksi jo päästäisi jännäilemään taas tikkuun pissimisiä...?

Pätkis; voi itku noita miehiä. Ensinnäkin, miusta on ihan turhaa tulla kenenkään sanomaan että älä hermostu tms. Totta helkatissa tässä hermostuu kun on niin paljon pelissä!!!!!! Ja tuo on niin totta, nainen tässä joutuu suurimman osan jutuista hoitamaan ja suoraan sanottuna kestämään niin miesten kannattaisi vaan pitää se suu tukossa. Koitatte nyt kuukauden-pari Letrojen kanssa ja sillä välin on miehenkin mieli muuttunut. Tsemppiä kovasti :Heartred

Jopsu; ihan hanurista. Kyllä teillekin on pikkuinen vielä tulossa:Heartred Nuo vauvauutiset osaavat vaan sattua niin hiton pahasti..ja on täysin ymmärrettävää että tuntuvat pahalta.

Ilpuri: voi kumpa..:love7

Mimmma :Heartred

ON: täällä pää loihti viikonloppuna ovisoireet(13 pv vuodon alkamisesta eli ihan kohdillaan kyllä) ja päästiin tositoimiin :) Nyt sitten muka-jännäillään pari viikkoa, teoreettiset mahdollisuudet on aina olemassa!

Pätkis älä välitä , miehet on no miehiä :) anna hetken ajan kulua ja teet itse niin kuin parhaaksi näet, kyllä se mies sieltä perässä tulee, niillä vaan kestää ;)

Ilpuri jospa sieltä viiva vielä tulisi <3

Jopsu muistan nuo tunteet hyvin ja senkin kun tuntu että joka tuutista tuupataan masuja ja raskausuutisia ! Tsemppiä <3

Pahoittelut tädeistä ja negoista :/ toivon jokaiselle pikaista plussaa <3

Tein tänään itsekkin testin, eipä siinä mitään näy, mutta ei me vielä varsinaisesti yritetäkkään. Kummitukset on vahvana takaraivossa km:sta. Kiertokin tuntuu olevan sekaisin. Tänään siis 30/28-29.
Laitan nyt kuitenkin nega kuvan mukaan :D

Mukavaa alkavaa viikkoa <3

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    387.7 KB · Katsottu: 234
Mariska, voi kun se vielä plussaksi muuttuisi! Mutta toki vasta alussa olette, toivon kyllä todella ettei teidän tarvitsisi niin pitkään nyt odottaa eikä yhtään km:a käydä läpi!

Rive, pieni tarttukoon mukaan!

Näin muuten viime yönä unta että sain plussa clear bluen testillä, en oo varma et oliko siinä digi vai se tavallinen, kumpi vain se tuntui niin todellisesta ja aamulla oli fiilis kun heräsin etä onpa ihanaa kun se on vihdoin totta, mut sit tajusinkin että olin nähnyt unta :confused:

kp28/30, dpo 11

Pätkis tosi kurjaa :/ miehillä on oma ajatusmaailmansa ja monella varmasti sattuu miehuuteen hirmu kovaa, jos lapset ei tulekaan noin vaan. Se on osittain valitettavasti vielä tätä jäännettä, että "mies ei itke" tai pitäis olla kova. Naisella on ns. etuoikeus huutaa, märytä ja olla heikko; miehen tehtävä on tukea "heikompaa". Sekin on tosi raskas taakka kantaa.
Vaatii varmasti vaan aikaa, että miehesi saa ajatuksissaan palikat järjestykseen ja pääsette yhdessä toisianne tukien asiassa eteen päin. Voimia ja tsemppiä <3

Jopsu kyllä se vaan sattuu, kun aina muut ja itse ei... Mahtavaa, että kuitenkin olet vauvakutsuja jaksanut/pystynyt järjestelemään! Ja koitetaan jaksaa uskoa, että kyllä se omakin vuoro vielä tulee :)

Ilpuri olisiko ollut etiäinen :wink

Tuosta painokeskustelusta... Se on totta, että oli syy lääkärikäyntiin mikä tahansa, ylipaino on aina lääkäreiden mielestä vikana. No, omakin BMI on mitä on, lapsettomuusasioissa kun/jos lääkärikäyntejä jatkossa tulee, niin painoon puuttuvat varmasti ensimmäisenä.
Voinpa sanoa, että olisivat terkkarit jo kouluaikoina puuttuneet epäsäännöllisiin menkkoihin ja laittaneet tutkittavaksi, ehkä tilanne tänään olisi eri. Mulla pco on 100% osatekijänä paino-ongelmissa, koska murkkuiässähän se alkoi nousta hormonitoiminnan käynnistymisen myötä. Ja siitä painosta alettiin myös heti huomautella - ketään ei kiinnostanut, mikä on syy taustalla. Nyt ne kilot on tiukassa lähtemään. Herkuttelua vähentänyt jo kuukausia sitten, silti paino ei hetkahdakaan. Elämäntaparemonttiahan tässä yritellään, tueksi metformiinia toivon, että saisi myös tulosta. Mulla auttaisi ehkä hormonitoiminnan tasoittumisen myötä myös raskaaksi tulemisessa jo pelkkä painon pudotus. Teoriassa.

Oon pitkään jo miettinyt et jos alkais kirjottaa blogia :D haluisin kirjottaa alkuun lapsettomuudesta ja elämästä sen kanssa ja sit tulevaisuudessa toivottavasti raskaus ja vauva asioita <3

Kirjoittaako kuinka moni ite blogia? Mikä on hyvä paikka kirjottaa ja miten sen kanssa pääsisi alkuun? :D

Jopsu

Jopsu, meikä on kirjotellut vauvantekoprojekti-blogia bloggerin kautta :) On ihan helppo alusta tuokin ja toimii google accountilla.

Nyt mulle vastattiin terveystalolta mun kysymykseen niistä pistoshoidoista.

"Kiitos palautteestanne. Olemme siihen liittyen ratkaisseet asian seuraavasti:

Kysyin asiaan gynekologi xxxxx xxxxx. Tässä hänen vastauksensa.

Olen gynekologian erikoislääkäri ja lisäksi lapsettomuuslääkäri, tarkoittaen että peruskoulutuksen lisäksi olen suorittanut lisääntymislääketieteen lisäkoulutuksen. Työnkuvaani kuuluvat kaikki lapsettomuuden eri hoitomuodot. Ovulaatioinduktio gonadotropiineilla, eli pistettävillä FSH valmisteilla on järjestettävissä. Toki on huomioitava, että hoitomuoto vaatii säännöllistä ultraääniseurantaa, minkä vuoksi vastaanottoajat on soviteltava kierron vaiheen mukaan huomioiden myös toimipisteen resurssit. YT xxxxx xxxx"

Laitoin xxxx tuon gynen nimen kohdalle.

onnea murkku mashaAllah. nyt nauti.

yök mikä helle!!! siivosin ajotien, pitää leipoo leipää ku tyttö tykkää niin kovin sämpylöist, jotai ruokaa pitää kehitellä ja lakasta lattia. se mun päikyist.

Muurahainen Aina on niin mahtavaa kuulla sun kuulumisia, kun lueskelin tätä ketjua ja teidän pitkää tietä tähän pisteeseen! Mahtavaa!

Takaisin