Untuvainen, no jo on melkoiset viiva lasit

Voipi olla varjojakin kun meidän vessan valot on vaan tällä hetkellä katossa kun ei muita oo ehditty asentaa. Pc:n testi oli, ja eikös tää foorumin porukka ollu ne hyväksi arvostellut?
Katellaan tiistaina uudestaan
Pätkis, voi ei!

Onpa kurja kuvio, mut mitä aiemmin sanoin, anna pari kuukautta asian olla, älä puhu miehellesi tästä ollenkaan, ne jotenkin tuntuu et ne vaatii oman pään sisäistä aikaa ajatella. Otat nyt vaan ne letrot käyttöön ja katot mitä tilanne tuo. Muutenkin yritä olla ajattelematta asiaa. JOOJOO, ei pysty

tiiän

Mä oon noihin tilanteisiin ottanut foorumi tauon itse, kun täällä kun käy lukemassa niin pakostakin miettii koko ajan. Toivon sydämestäni että saisit plussan tosi pian!
Tosta aukkarista, mulle kun laitetiin se joka pitää kohdun suun auki (ballonki??) se ekalla yrityksellä ei pysynyt mut tokala pysyi. Se aiheutti tosi voimakkaat menkka jomot selkään ja vatsan jotka säteili ihan hulun voimakkaasti reisiin. Ei oo menkkakivut ikinä olleet niin pahat vaikka kovat ovatkin oleet, nykyisin lääkkeillä hallittavissa. Eka munatorven avaus teki voimakkaan piikin jo oleviin jomotuksiin, mut toinen oli huomattavasti voimakkaampi, jonka jälkeen välittömästi pimeni silmissä hetkeksi ja meinasin pyörtyä. Samalla lekuri otti papan, ja mulla oli jälki vuotoa n. 3-5 pv ja seuraavissa menkoissa tuli alkuun ruskeaa, kokkareista ja kuivunutta verta Mut uskon et jälkivuoto oli papasta koska se sano että ottaa oikein kunnon näytteen ja sekin sattui. Aiemmin ei oo ikinä koskenut ja se oli otettu ekä jiku 2-3 krt. Vastassa aukkaripäivänä oli "käsitelty" olo, mut muuten ei muita tuntemuksia. Kivut hävis kun välineet otettiin pois sisuksista.
Oon myös kuullut että jotkut ei tunne yhtään kipua aukkarissa, varmaan hyvin yksilöllistä.
Meillä kävi tänään nyt illalla mun miehen veli puolisonsa ja pian 2v tytön kanssa, voi hitsi se tyttö on ihana touhutäti! Melkein itkupääsi kun se oli niin ihana <3
muoks, no jo nyt on helkkari. Aloin kääntää tota testiä eri väreihin ja kyllä mä siellä jotain nään. Mut eihän se voi olla mahdollista??? kilpparin liikatoiminta ja liian aikainen testaus. Ja näköjään vähän liian vilkas mielikuvitus