Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, kiitos :)

Larissa, juu en pety, neuvolantädin kanssa siitä just puhuttiin, että hyvin aikaista on vielä ultrata, mut se halus kurkata jo huomenna. :) Perjantaina sitten lääkäri ultraa uudestaan jokatapauksessa. :) hyvin on täällä voitu, väsyttää vaan todella paljon, haluaisin vaan nukkua kellonympäri. <3

Pätkis: toivotavasti letrot tuo nopsaan avun ja folli kasvaa superhyväksi. Minut otti tuo yksityinen gyne sillon ylimääräiselle ajalle että sain sopivaa kohtaa ultran.
Larissa: voi harmitus että just aukkarin jälkeen on kivut tulleet,hitsit,no mut jospa se lapa auttaisi!!!
Beislalla: jännät paikat siellä,tsemppiä täältäkin toivottelen tulevaan!!! kohta teillä on oma pieni ihme :)
Muurahainen: toivottavasti pienen syke jo löytyy,hih ihana pieni siellä kellottelee.

Ilpuri, pahoittelut negasta :sad001 Toivotaan että ei vaan vielä näyttäs oikein ja plussa tulis!

Murkulle tsempit, oispa huikeeta jos jo huomenna näkyis syke :rolleyes: <3

ON: Buranan ja panadolin voimalla mennään vielä tääki päivä vaikka vuoto on jo ihan niukkaa tuhrua. Taas ku kuoppasta tietä joutu ajaa niin aijai niitä kipuja.

Piti vielä kysyy endosta kärsiviltä, että kellä oireena myös krooninen väsymys? Mä oon aina ollu hyvä uninen kuhan eka nukahan, mutta tuntuu että nykyään oon aina väsyny. Nukun 9-12h jos vaan on myöhänen töihin meno ja saa nukkua, ja siltiki oon väsyny. Ja se väsy/uupumus saattaa iskeä yhtäkkiä vaikka kesken kauppareissun, tulee vaan semmonen ihan voimaton ja käsittämättömän väsyny olo. Ja yleensä menkkojen tai muuten kipujen aikaan enemmän väsyttää, on mulla kai joskus ihan pirteitäki päiviä :grin Mä alan olla niin varma että mulla on se.

Larissa pahoittelut menkkafiiliksistä :(
Toivon todella että pääsisit siihen leikkaukseen että pääsisit kamalista kivuista eroon! Tsemppiä sinne <3

Triana toivottavasti selviää se kysta ja pääsette jo ensi kuussa hoitamaan, ei varmasti oo helppoa olla tollasten kipujen kanssa! :/

Puhvis jee onnea oviksen nappaamisesta! Nyt vaan peitot heilumaan ;)

Ilpuri pahoittelut negasta :( mutta ehkä se vielä muuttuu plussaksi! Pidän peukkuja!

Helinäkeiju tsemppiä tulevaan kiertoon ja toivottavasti kysta on poissa!

MsLemon varmaan aika yksillöllistä miltä aukkari tuntuu. Luulen et sattuu enemmän jos tukossa putket. Itelläni ei tuntu yhtään miltään koko tutkimus :D mutta mul oli kaikki auki niin siitäki voi johtua :D

Pätkis pahoittelut :( paljon tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti auttavat letrot!

Muurahainen tsemppiä neuvolaan! Tuu sit heti kertoo miten meni :))

Kauheesti tullu tekstiä parin päivän aikana nii pahoittelut jos jonkun postaus jäi huomiotta. :/

Omaa napaa:
Täällä ei mitään muita oireita ja en tiedä onko tääkään oire mutta valkkaria tuntuu tulevan paljo enemmän kuin yleensä tähän aikaa kierrosta :o toivottavasti olis hyvä merkki ;)
Mulla vähän kanssa ihan lievää ylipainoa siis tosi lievää mutta yksityinen lapsettomuuslääkäri sano että kaikki kilot mitä saa pois voi auttaa ja neuvo just syömään oikein ei vähentää ruokaa, sano et kaikki täysjyvä on hyvää :D tosin mulla alko paino kyl tippuu sit kilppari lääkityksen aloittamisen jälkeen ja tippuki sen 6kg nyt pyöriny siinä samassa 74kg kohdilla paino (pituus 167cm) eli aika lähellä normia! :)
Fiilikset on hyvin ristiriitaiset toisaalta haluu toivoo et olis raskaus alkanu mut toisaalta on sellanen olo et miks nyt olis ku ei oo aiemminkaan :/ mutta joo varmaan ens viikon loppupuolella sit taas malttamattomana ja toiveikkaaana testailen ja toivon että en kovin korkealta tipu alas :/

Jopsu kp 19/26 dpo 5

Kiitos pahoittelut sta, tokikaan ei ole kovin huonot fiilikset kun on niin aikaista :)

Murkku, kyllä se on nega :D Ihanaa jos huomenna luulisin pienet sydämen sykkeen mut myöhemmin sit viimeistään :)

Jopsu, voi kumpa sullekin kaksi viivaa pärähtäisi testiin. :)

Pätkis, tämä uusi alkava kierto onkin teidän kierto!

Lemon, kiitos ihanista sanoistasi ! :) tuo tens laite kuumista sellasella mistä uskoisin tykkäävät ja sit haaveilen ammeessa lillumisesta. Vesi on mulle jotenkin tosi kotoinen elementti. Tosi paljon antoi turvaa sanasi, kiitos <3 ja tuo on varmasti todella totta kun miettii isän ja lapsen suhdetta.

Beislalle mielettömästi tsemppiä viimeisiin hetkiin! Ja voimia ja kärsivällisyyttä synnytykseen! Ihan hullua miten äkkiä mennyt!

Mun hirveesti tekis mieli alkaa neuloa sellasta tosi yksinkertaista koti-lämmittely-villatakkia. Mut en oo oikein löytänyt ohjetta just sellasta minkä haluisin. Käytiin tuossa aiemmin koirien kans meren rannalla kävelyllä ja nyt aletaan leipoa mustikkapiirakkaa :)
Koko päivän ollut menkkaoloinen vatsa ja vähän ärsyyntynyt mieli mut en usko et menkat alkaa ennen keskiviikkoa

Triana, krooninen väsymys liittyy endoon, koska keho on jatkuvassa tulehdustilassa. Kuulostaa kyllä tutulta tuokin! Mulla helpotti ruokavalion muutos myös väsymykseen.

Jopsu, toivotaan että yllätyt pian iloisesti :)

Ilpuri, ootko katsonut ohjeita dropsin sivuilta? :)

Larissa, nyt hetkeen en muuten oo käyny siellä. Mä en tajua kun musta tuntuu et jotenkin ne ohjeet on tosi sekavia :D voi olla että en oo vain paneutunut tarpeeksi.

Ilpuri kuulostaa kivalta päivältä! Ja Nam mustikkapiirakka on hyvää :p tsemppiä loppukiertoon, toivon sulle plussa mutta jos täti tulee niin sitten ens kierto olkoon teidän <3

Jopsu

Oon pitkään jo miettinyt et jos alkais kirjottaa blogia :D haluisin kirjottaa alkuun lapsettomuudesta ja elämästä sen kanssa ja sit tulevaisuudessa toivottavasti raskaus ja vauva asioita <3

Kirjoittaako kuinka moni ite blogia? Mikä on hyvä paikka kirjottaa ja miten sen kanssa pääsisi alkuun? :D

Jopsu

Tsemppiä Muurahainen ultraan! <3

Pahoittelut negoista, äh sanon minä! Ois saanu plussiksi muuttua. Ihanan aallon jatkoksi. <3 Uudessa kierrossa sitten entistä isompi plussapuhuri!!

Aukiolotutkimuksesta ni mulla oli putket hyvin auki mut kouras aika kipeesti molemmilta puolilta! Mut kipu myös loppui nopeasti eikä tullu mitään jälkisärkyjä. Ja hoitoja ei ois jatkettu, jos aukkaria ei ois tehty. Vasta sen jälkeen määrättiin clomifenit.

Sektiosta, ni mulla oli siis vuorokauden synnytys, joka pysähtyi ja päätyi kiireelliseen sektioon. Ei nukutettu ja vauva voi hyvin. Sain rinnalle n. vartiks ulosoton jälkeen ja sit vauva lähti isän ja kätiön matkaan ja itse jäin parsittavaksi ja toipumaan moneksi tunniksi. Osastolla sain sitten taas vauvan rinnalle. :) Mut en pystyny ite vaihtamaan vaippaa tms. kun olin ihan vuoteen omana. Onneks oli mies ja ihanat kätilöt. <3

Saatiin sit riita taas aikaiseks miehen kanssa tästä.. Mies on ihan ehdoton että jos ei letroilla tärppää niin loppuu koko yritys siihen. Meni kyllä niin fiilikset. Rupesin jopa miettimään että onko edes järkeä aloittaa letroja. Vituttaa niin... Mä koitan tässä nähdä vaivaa ja kaikenlaisia pillereitä popsia, sumplia ultria ym ym.. Ja sitte yks on tuollainen ja mä en kuulemma saisi suuttua tai masentua.. Kiva tekis mieli oikein rääkyä :smiley-angry017

Untuvainen, no jo on melkoiset viiva lasit :grin Voipi olla varjojakin kun meidän vessan valot on vaan tällä hetkellä katossa kun ei muita oo ehditty asentaa. Pc:n testi oli, ja eikös tää foorumin porukka ollu ne hyväksi arvostellut?
Katellaan tiistaina uudestaan :wink

Pätkis, voi ei! :sad001 Onpa kurja kuvio, mut mitä aiemmin sanoin, anna pari kuukautta asian olla, älä puhu miehellesi tästä ollenkaan, ne jotenkin tuntuu et ne vaatii oman pään sisäistä aikaa ajatella. Otat nyt vaan ne letrot käyttöön ja katot mitä tilanne tuo. Muutenkin yritä olla ajattelematta asiaa. JOOJOO, ei pysty :hilarious: tiiän :grin Mä oon noihin tilanteisiin ottanut foorumi tauon itse, kun täällä kun käy lukemassa niin pakostakin miettii koko ajan. Toivon sydämestäni että saisit plussan tosi pian!

Tosta aukkarista, mulle kun laitetiin se joka pitää kohdun suun auki (ballonki??) se ekalla yrityksellä ei pysynyt mut tokala pysyi. Se aiheutti tosi voimakkaat menkka jomot selkään ja vatsan jotka säteili ihan hulun voimakkaasti reisiin. Ei oo menkkakivut ikinä olleet niin pahat vaikka kovat ovatkin oleet, nykyisin lääkkeillä hallittavissa. Eka munatorven avaus teki voimakkaan piikin jo oleviin jomotuksiin, mut toinen oli huomattavasti voimakkaampi, jonka jälkeen välittömästi pimeni silmissä hetkeksi ja meinasin pyörtyä. Samalla lekuri otti papan, ja mulla oli jälki vuotoa n. 3-5 pv ja seuraavissa menkoissa tuli alkuun ruskeaa, kokkareista ja kuivunutta verta Mut uskon et jälkivuoto oli papasta koska se sano että ottaa oikein kunnon näytteen ja sekin sattui. Aiemmin ei oo ikinä koskenut ja se oli otettu ekä jiku 2-3 krt. Vastassa aukkaripäivänä oli "käsitelty" olo, mut muuten ei muita tuntemuksia. Kivut hävis kun välineet otettiin pois sisuksista.
Oon myös kuullut että jotkut ei tunne yhtään kipua aukkarissa, varmaan hyvin yksilöllistä.

Meillä kävi tänään nyt illalla mun miehen veli puolisonsa ja pian 2v tytön kanssa, voi hitsi se tyttö on ihana touhutäti! Melkein itkupääsi kun se oli niin ihana <3

muoks, no jo nyt on helkkari. Aloin kääntää tota testiä eri väreihin ja kyllä mä siellä jotain nään. Mut eihän se voi olla mahdollista??? kilpparin liikatoiminta ja liian aikainen testaus. Ja näköjään vähän liian vilkas mielikuvitus

Muokattu viimeksi:
Älä huoli Pätkis, täälläkin riidellään samoista asioista. Mä Oon niin pirun kiukkuinen ollut kuten aina viikkoa ennen menkkoja. Tosin tää on kyllä jatkunut pidempään. Oon kans aika valmis.. ja mä oon ko rääkyny joka toinen päivä, kun se mies ihminen ei vaan YMMÄRRÄ!!!

Pätkis onpa tyhmä tilanne :'( Voisiko mies ajan kanssa lämmetä idealle? Kyllä sulla on oikeus tuntea kaikkia tunteita ja myös suuttua kun siihen on aihetta. Tsemit sinne<3

Ilpuri uutta testiä sit tiistaina ja sit on jo kirkas plussa Eiks je ;)

Omaa:
Täällä tuli sit itku tänään! No kyllä mä vähän arvelinkin sen tulevan mutta päätti tulla nyt tunti ennen yövuoron alkua :( mä järkkäilin viikonloppuna babyshowereita niin siinä tuli vähän jo tunteita pintaan ja tänään sit ilmotti fb kaveri että helmikuussa heille syntyy esikoinen! Menivät meitä kaks viikkoa aiemmin naimisiin ja siis tiesin että ne odottaa mutta toi fb ilmotus vaan sit oli vika tikki! Ja siitähän se tunnin pillittäminen sit alko :( nyt silmät ja nenä ja naama punasena pitäis reippaana töihin lampsia :/ tuntuu vaan niin epäreilulta ja pahalta ja ja ja miltähän vielä... olisipa meilläkin pian pikkunen tulossa...

Jopsu

Ilpuri kokeiles "läpivalaista" se testi esim kännykän valolla alhaaltapäin. Siinäkin saa hiukan olla ovela miten se onnistuu ettei itse sokaistu, mutta se näyttää heti onko siellä viivassa väriä:grin

Takaisin