Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nuuskis, oon liia nössö :D jos ei sopiskaan ni harmittais et rahaa menny kauheesti. Ajattelen myös liikaa mitä muut ajattelis melkeen 30v pinkkihiuksisesta äiti-ihmisestä ;)

Larissa: On tää kyllä välillä sellaista tunteiden vuoristorataa. Mutta koitetaan kestää.. :)

Täällä jonkun verran perus pms oireita. Vähän menkkajomoja ja finnejä pukkaa, ärsyttää ja itkettää.

Meritähti, olen kyllä tyytyväinen tähän tukkaan :) Mulla on ennenkin ollut shokkiväriä latvoissa (pinkin, sinisen, violetin eri sävyjä). Piristää kummasti ja lähtee pesussa pois noin 1-2 kk sisällä. Paitsi yksi sininen ei lähtenyt, mutta leikkaamalla kumminkin :D Ja niin minäkin olen paria kuukautta vajaa 30 pinkissä tukassani ;) Rahaa tähän meni ehkä 10€, kun oli valmiiksi vaalennetut latvat ja itse laitoin :D Ja täälläkin on turvotusta, mutta veikkaan että se on mulla joko endon tai lugesteronin tekosia. Sulla se johtuu piakoin tulevasta plussasta ;)

Gatusa, kuulostaa ihanalta toi sun tekemä ruoka! Laita mulle ohjetta? Tykkään munakoisosta :p Mikäs on vointi?

Pätkis, eli PMS-oiretta siellä ja täällä :/

Hitto mua hämää nämä epämääräiset kivut! Varmaan nämäkin johtuu endosta jotenkin, mutta silti... Endo kipuilee mulla aina vasemmalla puolella ja kun se kipu alkaa niin se ei lopu ilman särkylääkettä. Nyt on sellaista vaimeaa nipistelyä keskellä alavatsaa ja se tulee ja menee. Perhanan kroppa kun keksii koko ajan jotain uutta, jolla huijata mua!!! :D

Larissa, eikö mullakin alkanu nipistää heti keskeltä kun luin sun viestin :laughing021 Mut oikeesti, eikö olis siistiä kun kerrankin kävis päinvastoin ennakko odotuksista?? Mulla kans aina iskee n. viikko ennen menkkoja ihan hullu masennus, ei vielä ole tullut mutta eiköhän tässä päivänä muutamana ilmaannu. Eikö muutenkin ole ihan tarpeeks ärsyttävää et menkat alkaa, jotenkin vois positiivisella fiiliksellä kestää ne paremmin.
millon testaat?

Muitakin oli nyt lähes samoilla päivillä meneviä, millon testaatte? mä meinasin 26.10. mikäli on tarvetta

Meritähti: hiukset on uusiutuva luonnonvara, nykyään en enään ajattele mitä muut ajattelevat. Nuorempana ehkä olin vähän varovaisempi. Viimeksi kun värjäsin ns.luonnollisen väriset hiukset niin sain kommenttia ettei kai ne jää sellaisiksi ja ettei mua enää tunnista kaupassa [emoji23] Joten pinkki palasi kuvioihin.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Larissa, mul on niin tummat hiukset et varmaan tulis kampaajakäynti jos haluisin tähän sotkee jotai värejä :D kuulostaa kyl lupaavalta toi, et sininen väri lähti vaan leikkaamalla :grin
Hitsi sullakin kuulostais kaikki oireet aika lupaavilta! Eihän sitä tiiä vaikka plussaisit ;)

Ilpuri, nauratti et sua nipisti ku luit Larissan viestin, koska mua nipisteli vasemmalt puolelt :laughing025 on tää taas aikamoista kuvittelua mun osalta :laughing021 mä testaisin sunnuntaina (23.10) jos olis tarvetta, mut varmasti viimestää lauantaina täti kurvailee paikalle.

Nuuskis, ihana et oot löytänyt oman värin!

Kertokaas viel pikasen mikä oli hyvä ja luotettava verkkokauppa testien tilaamiseen? En jaksa googlettaa ja vois tilata ovis ja raskaustestei ku alan näköjää taas sekoomaan tän kuumeilun kanssa :wink

Ilpuri, minäkin teen ekan testin perjantaina, silloin ois dpo 10 tai 11

Älkää nyt kaikkia oireita itsellenne täältä haaliko! ;) kohta teilläkin on endo ja yöt menee valvoessa :'D

Eih, teki hulluna mieli suklaata ja muistin että mulla on suklaista pikakaurapuuroa kaapissa ja tein sitä. Siitä ei tullut hyvää ja nyt vituttaa :D oispa oikeaa suklaata! Miten niin pms...

Muokattu viimeksi:
Pätkis, mullaki olis perjantain dpo 13 jos oon laskuissa mukana :D mut en uskalla testaa vaikka testejä hankkisin. Aina täti kurvannu heti ku pissiny tikkuun :laughing021

Larissa, joo emmä endoa kaipaa, sen ikävän vaivan saat pitää :(

Ihana ku näin moni menee samas vaihees kiertoo! Tarvii yksin kuumotella ;D

larissa vointi ok mut ukko vie hermot. juu laitan yv.llä tänää inshaAllah. mun tekee mieli marjoi, sienii, myslii, pandan konvehtei heh.

Plussatuulia tän viikon testailijoille :rolleyes:

Mä tahtosin sellaset sateenkaaren väriset hiukset tai jotku värikkäät kumminki :grin Te jotka kans väriä haluutte niin rohkeesti toteuttamaan, älkää välittäkö muiden mielipiteistä!

ON: Järkyttävissä kivuissa makaan/pyörin. Alamahaa kramppaa niin kovaa että itkuki jo pääsi, on tämä yhtä helvettiä ku tämmöstä on eikä tutkita kunnolla :sad010 Viimeksi ne pahat kivut oli oikealla ja aika ylhäällä, nyt koko alavatsa navasta alaspäin.. En tiiä miten tämmöstä jaksaa vielä ehkä kymmeniä vuosia joskus jopa 2 kertaa kuussa ku lyhyt kierto :sad001 Sori omaa napaa paljon taas, muuhun ei nyt paljoo kykene.

Voi Triana noita kipuja :sour: On ihme homma jos ei suostuta tutkimaan..

Jestas täällä on monta lähiaikoina testaavaa, jännää:grin Kunpa tulisi kunnon plussatulva!!!

Trianna: voi apua,tsemppiä hirmusesti <3
Voi Larissa: aina pitäs olla suklaalevy jemmassa hätätapauksia varten..mut joo hyvähän se on täältä huudella kun pysy ees pahanmakuiset keksit tallessa kaapissa kun herkkuhimo hiipii eli tuskin se levy siellä enää ois kun sen suurin tarve ois :D
Pahoittelut tädin kohdanneille!!! ihan pyllystä!!!
tsemppiä kaikille piinailijoille,nyt vaan kaikki plussapissat tikkuun tän ankean syksyn keskelle :)

Triana, kuulostaa kauheilta kivuilta :( ikäänkuin uus kierto ei tuntuis jo tarpeeks pahalt ni kauheet kivut viel päälle :/ jaksamisia <3 ja kannattaa vaatia tutkimuksia, ei tommonen ihan normaalia voi olla!

Hyi mä en ees suklaasta tykkää :D mut kauhee himo filmtownin nameihin, onneks helpotin himoa ja kävin ostaa kunnon pussin :p

Pätkis: Mulla on pms oireet (x10 vs.peruskierto)ollu, vaikka olin raskaana. Ja ne kestikin sitten ekat kolme kuukautta. Mies sano ennen kakkosen testiä, että sun täytyy olla raskaana, kun oot yhtä pahalla päällä, kun ykkösestä :-) Että ei heitetä kirvestä kaivoon vielä :-)

Larissa: Pitäis ola sellainen "viikko ennen kierron loppua"-rasia, jossa aikalukko aukeis vaan kerran kuussa, ja sais mässätä suklaata, nam! Muutenhan ne menee jo ennen kriittisintä makeanhimoa ja joutuu sitten tyytyyn kakkos vaihtoehtoon, esim.siihen puuroon :-) Eikä se auta mitään ja pitää mennä vaikka hunajapurkille :-)

Mooi! Tjottailu aloitettu 10/2015, haaveissa itselle neljäs, miehelle ensimmäinen.

Sais alkaa jo tulla minun mielestäni :p

Kp6/28-30 menossa.

Täällä kanssa loppu kuusta testaava :) tää kuukaus kyllä menty vaan fiiliksen mukaan, että katotaan nyt ehtiikö/tarviiko edes testata. Parempi välillä näin niin ei tipu korkeelta ja kovaa:banghead::joyful:

Takaisin