Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jopsu, hienot viivat! Kyllä kelpaa ottaa iloa irti niistä ;)

Pätkis, mulla oli sama vaikutus clomejen ekassa kierrossa. Paikat ihan jäätävän märät xD loiskis loiskis. Seuraavissa clomikierroissa ei mitään tuommosia oireita!

Larissan päivä kuulostaa ihanalta :)

Trianalle pahoittelut menkoista!

Lemon, onhan se hyvä, et kroppa toimii oli mies kotona tai ei! Toivotaan, et ens kuussa toimii yhtä nätisti :)

Nyt naiset olisi hyvät neuvot tervetulleita! Millä dpo: lla olette r-testejä tehnyt? Milloin viimeistään uskaltaa testata, kun kierto on venynyt, yhdet menkat jäi väliin ja ovulaatio vain arvaus :confused:
Odottelen, että eBay: sta tilatut testit tulis lootaan... Koitan vältellä ajattelemasta asiaa ja oireita. Mutta mutta... :nailbiting: menkkoja odotellessa.

LaraS kp56 (dpo 12???)

** muoks ** en ole lämpöjä mittaillut, mutta äsken vilkaisin kainalosta: 37,2 (normi 36.3-36.8)

Heippa heippa !

Mariska täällä palailee areenoille pikkuhiljaa :D
Mahtaako kukaan muistaakkaan enää ?
Ja toivottavasti kaikki jotka muistaa ovat jo plussanneet ;)

Täällä mun 6kk poika köllöttää äidin kainalossa, mutta nyt kävi niin että isäntä oli muuttokuormaan jo pakannut mun pillerit ja siitä se kuumeilu sitten alkoi.
Tänään kp 24/28-30 , varsinaisesti ei siis vielä yritetä mutta lupa on annettu !
Viimeinen kivinen ja tuskainen tie vielä tuoreessa muistissa niin jännittää ja pelottaa kovasti. Tämä onkin minun viimeinen raskauteni jos ja kun me vielä onnistumme toisen kerran !

Plussatuulosia kaikille <3

Mariska, tervetuloa mukaan! Tietenkin sut muistetaan :) Toivotaan että toinen tärppää nopeammin! :) Oliko niin että esikoinen tärppäsi ihan luomuna?

LaraS, päivällä mitatut lämmöt ei valitettavasti merkitse mitään, sillä lämpö voi heitellä paljonkin päivän aikana riippuen miten olet syönyt, juonut, nukkunut, liikkunut jne. Periaatteessa voit testata vaikka heti :) Mutta jos oviksesta ei ole varmuutta niin testin tulos (nega) ei ole välttämättä luotettava. Hankala tilanne, jos ei ole tietoa milloin menkat pitäisi alkaa.

Kissankulta, haha minäkin täällä nauran sun miehen "termiä" :D MIEHET! :'D

Larissa kp 24, dpo 7 tai 8

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa takaisin Mariska! Voi kun saisitte plussan nopeeta ilman pitkää piinailua

Kissankulta, tuohon tyyliin se minunkin isäntä kommentoi :D

Laras, testaatestaa! !

Larissa niin arvelinkin ettei päivälämpö tarkka ole, vaikka mulla onkin tosi tasainen lämpö normaalisti. Tuli vaan mieleen mitata, kun ukko ollut kuumeessa ja mittari lojui pöydällä niin houkuttelevasti :hilarious:
Kummallista alavatsan "venytystunnetta" on, sekä nippailuja dpo5-6 seutuvissa.. Nuhaa, sydämentykyttelyjä ym. omituisia juttuja on meneillään ollut muutaman pv ajan.
Varmaan teidän kaikkien oireet tässä lueskellessa siirtyneet minuun :smiley-angelic006:laughing021

Omaa napaa: kp 1/28-35, tämänhän jo arvasinkin. Silti joka kerta hirveä pettymys ja suru [emoji22]

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Ilpuri ja Larissa kattelin, että tuurilla testit tulee tällä viikolla lootaan :) Oottelen niitä.. Ja tätiä ohessa; kuitenkin se kurvaa paikalle, kun on odotukset korkealla :/
Ps. Oli "vähän" vaikeata ohittaa kaupassa testihyllyt ;)

Nuuskis, onpa harmi, pahoittelut menkoista :sad001

LaraS, mulle on tullut aina ne oireet mitä täältä luen, siis kaikki oudoimmatkin :grin niin itse en ihan hiveesti jaksa sykyillä niiden suhteen, mut sit taas toisaalta vielä ne kerran osoittavat oikeaankin! :rolleyes:

Täällä on kp22/30 dpo5 tiiän et ton liikatoiminnan takia en pysty tässä kierrossa raskautua mut silti tiiän et kunhan ens viikon alku tulee oon ihan helisemässä. Turhauttavaa :mad:

Nuuskiksentytär, voihan paska :oops: Pahoittelut menkoista, kyllä se vaan pahalta osaa tuntua vaikka asennoituisi kuinka. Tsemppiä kovasti :Heartred

Pahoittelut menkoista nuuskiksentytär! :(

Ilpuri: mullakaan ei taida olla kovin isot mahikset plussaan. Tuskin ne follit kasvoi parissa päivässä tarpeeks. Mutta silti sitä elää ihan täydessä uskossa että plussa vois tulla. On se ihmismieli vaan outo.. :grin

Pätkis dpo 10

Ei ole täälläkään kovaa uskoa plussaan, mutta naisen mieli on niin outo että aina se pieni toivonkipinä kytee pinnan alla vaikka pettymyksiä olisi jo kymmeniä (ja kymmeniä) :D Nimimerkillä, "onkohan nämä loppukierron endokivut mahdollisesta kiinnittymisestä johtuvaa" :'D

Muokattu viimeksi:
Hitto kun meinaa joku loppukierron masis iskeä :mad: naamaan ilmestyi kunnon kasa finnejä, samoin dekolteelle. Viime yön nukuin huonosti kipujen takia ja nyt on vapaapäivä niin nukuin sitten yhteentoista niin sekin ketuttaa, kun menee päivä ohi :D noh, ei oo plussaa tulossa taaskaan mutta ehkä saan viikon sisään tietää miten jatkot etenee. Uusi ivf (ja milloin) vai olisiko aihetta päästä laparoskopiaan endon putsailuun. Lapan jälkeen saattaisi olla mahis luomu plussaankin.

Pahoittelut oman navan kaivelusta! Nyt piristän itseäni ja käytän koiran metsälenkillä sekä leivon fetapiirakan! ;)

Nuuskis, pahoittelut uudesta kierrosta :( olkoon seuraava kierto teidän<3

Muaki kyllä nää miehet hymyilyttää :D
Kait tähän hommaan huumoriakin mahtuu :D ei muuten jaksa!

Larissa, tuliks hiuksista kivat? Must olis ihana repästä ja laittaa jotai pinkkiä mut en vaa uskalla ;)

Mäki liityn toiveajattelijoiden joukkoon :p on tää ihmeellistä miten sitä alkaa kuvittelee ties mitä vaikka tietää tädin saapuvan :D
Täällä siis turvottaa edelleen tosi pahasti, en kyl muista et olis kovin usein näin pahasti ollu pallomasu ennen menkkoi. Ja pieni kestoflunssa jo viikon vaivannu, ei pahene ei helpota. Kamalasta palelusta puhumattakaan. Vatsaa nippailee.

Tullaa sit kaikki yhes kovaa ja korkeelt alas :banghead:

Laras, toivottavasti säkin pääset hyppää tähän alkaneeseen plussa-aaltoon! Heti vaan testiä, kun saat ne käsiis ;)

Meritähti dpo 10? ehkä

mariska ihana kuulla siust, plussatuulia.

pahoittelut menkat saaneille.

on. 9+6 tänää tein hitaast kypsennettyy munakoisoo mut tuli makeaa ni pistin yhen ns makean chilin, ukko saa syödä yksin ku tulista. tein toisen satsin mulle ja tytölle. mut nyt ongelmana missä keittää makaroni ku ei o tyhjää kattilaa.

Takaisin