Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi junttura ja triana :( isot halit ja tsemppiä uusiin kiertoihin!

Mä en greippimehun juonnilla huomannu vaikutusta juuri mihinkää :D enkä edes mausta tykänny.

Kissankulta, pahoittelut ovuloimattomuudesta, mut nyt asiat ainakin etenee ja saatte tarvitsemaanne apua :) kyllä tekin sen plussan saatte!

Muurahainen, mahtavat leffaviivat olit saanu! Jotenki oon niin ilonen tästä sun raskaudesta, et ehottomasti lisäsin sun blogin lukulistalle vaikken yleensä lueskele blogei ;) jatkoa odotellessa!

On; mietin miks ei meinaa farkut mahtuu jalkaan mut eipähä täs enää montaa päivää oo menkkoihin, niin ihmekös jos taas vähä turvottaa! Naisena olemisen ihanuuksia... :D

Meritähti kp 26/32 dpo 8 tai 9?

Triana, voi pahoittelut kp1 :(

Kissankulta, varmaan hämmentää ajatella noita tutkimuksia mut kuitenkin asiat siinä koko ajan etenee :)

Meritähti, jospa turvotus johtuisi ihan muusta kuin menkoista ;)

Junttura pahoittelut :'(

Nuuskiksentytär mulla vähän sama ongelma ettei yhtään oo perillä kenenkään tarinoista mutta eiköhän tässä ajan kanssa pääse mukaan! :)

Triana pahoittelut :'(
Ei siitä greippimehusta varmasti ainakaan mitään haittaa oo nii eiku lipittämään. Toivottavasti on seuraavaks plussa r-testissä! ;)

Kissankulta hyvä että kuitenkin syitä selviää nii saa hoidettua kuntoon ja pikkunen sinne aluilleen ;)

Jopsu

Omaa napaa:

Täällä tuli tänä aamuna ihan täykky viivat ovistestiin!! Jeee nyt vaan tallettelemaan ja toivotaan että kamut pääsisi ihan perille asti ja saatais pikkunen alulle! ;D
On muuten tulossa taas ihan hyvän pituinen kiertokin <3
ImageUploadedByVau Foorumi1476708388.094269.jpg

Jopsu kp 13/26

Jopsu, onpa hienot viivat ! :) kai ootte jo etukäteenki peittojen alla pyöriny? ;) mut tää päiväkin kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!

Täällä on taas aika paljon nimimerkkejä kirjoittelemassa, jotka ei etusivun listalla ole, joten laittakaahan tietoja, niin lisäilen listalle. :)

Pahoittelut ja voimahaleja Juntturalle ja Trianalle! <3

Mulla greippimehu ainakin lisäsi limaneritystä oviksen aikoihin. :) Oon kyllä kuullu, että kaikki reagoi vähän eritavalla. Nyt viime kierrossa en kyllä muistanut juoda ollenkaan.

Ps. Hieno oviplussa jopsulla! :)

Triana: Pahoittelut uudesta kierrosta! :-(

Jopsu: Kunnon viivat, kyllä kannattaa ahkerasti vielä hyödynnellä! :-)

Murkku: Vautsi, mitkä viivat, kyllä on pieni nyt tiukasti kiinni, kun on noin tasaseen vahvistunu! :-)

Larissa: Uusi tukka auttaa lähes vaivaan kun vaivaan. Aivan on itselläni ainakin lähes uudelleen syntynyt olo, kun kävelen kampaajalta ulos :-)

On: Täällä myös muhkea ovis käsillä :-) Harmi vain, kun menee harakoille, kun mies tulee vasta parin viikon päästä. Mutta iloitsen siitä, että ovulaatio tulee. Ehkäpä kroppa alkaa nyt normalisoitumaan kesäkuisen imetyksen lopettamisen jälkeen :-)

Pahoittelut Triana.. :/

Jopsulla selkeä ovisplussa! :)

Mulla ei greippimehu auttanut limoihin yhtään mitään. Mutta mullahan ei muutenkaan ollu oikeen minkäänlaisia ovislimoja. Mutta nyt nämä kaksi clomi kiertoa on ollu ihan järkyttävän runsaat ovislimat. Oon kyllä juonut varuiksi greippimehua mutten usko että se on syynä parantuneisiin limoihin vaan uskon että johtuu clomeista. Vielä kun sais follit kasvamaan paremmin. Luin netistä että yleensä halutaan että clomi hoidolla tulis vähintään 20mm folleja että pienemmät saattaa olla jotenki huonolaatuisia. Ei aivan tainnut mun follit niihin mittoihin ehtiä..

Kävin tänään jäsenkorjaajalla ja oli kuulemma koko selkä ihan miten sattuu.. :D Huomenna sitten hierontaan. :) Tekis mieli mennä kampaajalle mutta mulla lähtee vielä enemmän hiuksia kun normaalisti niin jotenki en halua että kukaan muu koskee mun hiuksiin.
Torstaina olis luvassa reissu tampereelle ikeaan ja ideaparkiin.. onneksi ei tuu houkutuksia testailla liian aikaisin kun on muuta tekemistä ja saa samalla hamstrata r-testejä kun on vieraalla paikkakunnalla kun ei oo kukaan näkemäs.. :D

Pätkis dpo 9

junttura ja triana pahoittelut,ihan peestä :(
Jopsulla hienot ovisviivat,vautsi
Kissankulta: Tsemppiä,onneksi syy selviää ja hoidot toivottasti tuo pian toivotun lopputuloksen.
Muurahaisella oli ihana leffaviivat,wow!!!

Muurahainen meillä yritystä 8/2015 ja esikoinen toiveissa! :)

Pätkis kuulostaa hyvältä! Pitäis varmaan iteki käydä käsenkorjaajalla ja varsinki hieronnassa ku kaikki paikat aivan jumissa :D ja hauskaa reissua! :) millon ajattelit testailla?? :)

Jopsu

Trianalle pahoittelut menkoista :(

Jopsu, hieno o-plussa! Nyt vaan talletukset kuntoon ;)

Kissankulta, varmasti on shokki kuulla ettei ovuloi, mutta toisaalta se on yksi "helpoimmin" hoidettavista lapsettomuuden syistä jos ei ole muuta vikaa. Monet plussaa aika lailla heti kun ovis saadaan aikaiseksi :)

Meritähti, ei mitään menkkaturvotuksia sinne vaan PLUSSAturvotuksia ;)

Ms. Lemon, harmi että ovis menee harakoille, mutta se kuulostaa hyvältä että kierto on säännöllinen :) Ens kierrossa sitten!

Pätkis, sielläkin reissu hierojalle, itse kävin perjantaina ja teki terää :) Ja ihanaa shoppalua torstaille!

NAPAA: Tänään on ollut hyvä päivä! :) Endokivut on olleet tänään lieviä ja osan päivää jopa poissa, jotain nipistelyä vaan välillä. :) Kävin töiden jälkeen salilla ja sitten vähän shoppailuterapiaa pitkästä aikaa kaverin kanssa. Naurettiin mahat kipeiksi, tehtiin löytöjä ja syötiin hyvin <3

Larissa kp 23, dpo 6 tai 7

Pätkis, jännä vaikutus sulla clomeilla, kun ne yleensä kuivattaa paikkoja normaalia enemmän. Voi kunpa nyt tärppäis!! <3

Larissa, kuulostaa niin hyvälle! :)

Muurahainen, täällä yritystä 4/15 ja kolmas toiveissa.

Onnea mimmi plussauksesta. Sekä onnea&tsemppiä muille seuraavaan kiertoon.

Mie tuun sitten ens vuoden puolella tikuttaa teille miun testejä.. Toivottavasti.. Onneksi pian on jo joulu..

Tervetuloa uusille.

Jopsu, mageet viivat! :)

Pätkis, oliko sulla katottuna kilppari arvot? En nyt muista. Vajaatoiminnassa usein hiukset tippuu

Larissa, ihana päivä sulla!

Ohhoh! Kotona vihdoin! Pistelin yksin menee melkein 1000km autolla. Soitin tänään sinne lääkäriin ja tuomio oli et 4 päivänä viikossa 3 tablettia thyroxinia ja 3 päivänä 2 tablettia. Ja 2 kk päästä kontrolli. Katotaan sit

Jopsu, testaan luultavasti perjantaina. :)

Muurahainen, yllätyin kyllä todella kun olin itsekin kuullut että ne kuivattaa paljon..

Ilpuri, huhtikuussa otettiin kilppari arvot.
Tsh 1.42 ja t4v oli 14. Kokeet tosin otettiin päivällä eikä aamusta niinku suositellaan.

Pätkis, no nuo on ainakin ok. Mut jos hiukset vaan jatkaa tippunmista niin kantsii käydä tarkistaa. Tosi moni jonka kans oon puhunu ja joilla arvot seilaa on et toisessa päässä hiukset lähtee ja toisessa on rytmihäiriöt

Kiitos kaikille tsemppailuista! Olenkin parhaani mukaan koittanut ajatella tosiaan, että voi jos tämä nyt olisi se ainoa syy, niin saataisi ehkä jopa helposti ja nopsaan hoidettua!

Nuuskiksentytär, meillä tosiaan yritystä takana 08/15 alkaen, sitä ennen jo tjottailua. Vuoden rajapyykin lähestyessä soittelin sitten julkiselle puolelle gyneaikaa lapsettomuusasioissa ja elokuulle sen käynnin sain. Siellä lääkäri teki ihan normaalin sisätutkimuksen ja ultrauksen, jonka jälkeen sitten sain verikoelähetteet. Ekoissa loppukierron kokeissa todettiin, ettei ovulaatiota ollut tapahtunut, joten uusittiin ne vielä myös tässä kierrossa. Lisäksi tsekattiin hemoglobiinit ja kilppariarvot (mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jo aiemmin todettu), sekä prolaktiini, jotka kaikki oli ihan ok. Nyt tosiaan ennen kuin lääkkeitä mulle aloitetaan, pääsee mies vielä "runkkausajalle", kuten hän ihanasti eilen vitsaili :D

Larissa, kiva kuulla, että endokivut jo hiukan hellitti otetaan ja pääsit viettämään hauskaa päivää kaverisi kanssa! :)

Jopsulla mahtavat ovisviivat ja hyvälle kuulostaa myös talletusten suhteen, jospa ne toiset leffaviivat sitten parin viikon kuluttua ?! ++++

Takaisin