Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kerran päivässä liuskalla iltapäiväl ja aamuisin clearbluen digi dual hormon testillä. Voi olla, että ovis oli aikasemmin tai pissa liian laimeaa tai juurikin tuo kerran päivässä testaus. Mutta se että testiä ei ole täysin plussa tms, niin se voi johtua noistakin syistä eikä välttämättä siitä ettei ovuloi. Itseä ainaki murehditutti, että tää oli nyt ovuloimaton kierto. Siksi tuo plussa oli "yllätys" :D

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta pakko on tuolta jostain taustalta tulla onnittelemaan muurahaista. Siis miten voikaan niin älyttömän iloiseksi tulla jonkun tuntemattoman plussasta :joyful: Tietty ainahan foorumilla on iloittu toisten onnistumisista, mutta kyllä nämä "vaikeuksien kautta voittoon" -tarinat on vaan niin ylivoimaisen sykähdyttäviä! Ihanaa odotusaikaa sinulle :Heartpink

Mä oon kehittänyt itelleni sellasen, et epäilen mitä kaikkee mussa on vialla. Tää viimeisin on nyt että on tukossa piuhat... siis mä en kestä itteeni itsekkään kohta enää... sitäkin oon kyl miettinyt paljon, että onko viimeisin synnytys voinu rikkoa paikkoja kun oli niin suuri vauva...
on tää kyl välil tälläst. Miten noi kilpparijutut? Mulla tykyttää välillä tosi usein ja välillä vähemmän. Viimeksi kun vuosi sitten otettiin arvot niin tsh oli 0,75...

Untuvainen: vähän sama juttu täällä. Tällä hetkellä ainoa selvä vika mitä on löytynyt on ovulaatiohäiriö mutta silti miettii kokoajan muita vaihtoehtoja. Esim putket tukossa, oireeton endometrioosi, ennenaikaiset vaihdevuodet, kilpirauhanen, keliakia tai joku autoimmuuni sairaus...

Larissa, uskon et testaan 26.10 oliko se nyt keskiviikko, kuitenkin puolentoista viikon kuluttua keskiviikkona jolloin on kp30. Ja siis testaan mikäli tarvetta.
Ihanalta kuulostaa sun tukka!! :o

Murkku, joo ihan huippua! :D mageet leffaviivat!

Untuvainen, toivottavasti sun olot muuttuu suureen onnellisuuteen! :) kannattaa kuiteskin käydä tarkistuttaa arvot ja alkaa vähän puhua aukkarista jos siihen pääsisit

Pätkis, onpa kurjaa :(

Kp20/30 dpo3

Pahoittelut Junttura! :(

Kauankohan kestää että opin muistamaan nimimerkkien takaa tarinoita, jonkun verran olen selaillut vanhoja viestejä jotta ei ihan kuutamolla olisi mutta veikkaan että aika pihalla tulen olemaan ja pitkään.

Täällä ei vieläkään mitään.. En oo vielä edes harkinnut testaamista koska kierrot välillä venynyt sinne kp 35 asti.
Menkkamaisia kipuja kylläkin edelleen on, alkaisi nyt vaan jotta pääsisi seuraavaa kiertoa aloittelemaan.

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Junttura, pahoittelut :sad001

Eilisen päivän vaan nukuin, en ees täällä käyny lueskelee ku olin niin väsyny. Tänään sitte kp 1, aika lievät ja hallittavissa olevat kivut toistaseksi ja vuotoki niin niukkaa ettei oo koskaan ollu eka päivinä tämmöstä. Ja ei ollu tuhrua viime kierrossa ollenkaa! Tai eilen illalla ihan minimaalisesti, en ehkä ees laske sitä ku kivutki alko jo illalla. Voiko greippimehu vaikuttaa tuohon ettei tuhrutellu? :wideyed: Mietin hakisko tähänki kiertoon vaikka tuskin siitä mitään hyötyä on.

Triana kp 1/25

Voi Junttura, voimia sinne! Olin niin varma, että on kaveri pysynyt kyydissä :-( :Heartred

Pätkis ja untuvainen: Minäkin olen kehitellyt itselleni vaikka mitä. Viimeisimpänä varhaiset vaihdevuodet ja pcos, vaikka kummastakaan ei mitään oireita tai löydöksiä ole. Mies vaan jaksaa olla positiivari, että kyllä se kohta tärppää. No, sen on hyvä olla, kun sanoi että on tyytyväinen näin, mutta voi tulla lisääkin lapsia. Kaikki käy-tyyppi :-)

Tosi moni ilmesti testailemassa tällä viikolla, toivotaan paaaljon plussia! :-)

Triana, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :( itse join greippimehua ja söin greippejä menkoista melkein ovikseen asti ja sitten kiinnittymisen tienoolla, ajattelin että se happamuus vaikuttaisi kohdun ph tasoon jotenkin ja auttaisi kiinnittymiseen. En tie pitääkö paikkaansa, mut ei siitä ainakaan haittaa ollu. :)

Huh, harvakseltaan nyt käynyt lukemassa niin aina monta sivua luettavaa!

Ekaksi ONNITTELUT kaikille plussanneille <3 ihana aalto on pyyhkäissyt ryhmässä.

Pahoittelut kaikille negan testanneille :( Ensi kierrossa sitten parempi onni!!

Tervetuloa myös uusille :) olkoon visiittinne lyhyt!

Omaa napaa: Nyt on minun verikoetulokset selvillä ja todettiin, etten ilmeisesti ovuloi ollenkaan. Seuraavaksi pitää miehen varata aika, jotta pääsee spermanäytteen antamaan ja mikäli siinä on laatu kunnossa, aloitetaan letrot. Fiilis on aika kaksijakoinen, toisaalta taas helpottaa kun syyt alkaa selvitä ja päästään eteenpäin ja toisaalta hajottaa niin vietävästi...

Kissankulta: kauanko teillä on yritystä takana? Miten tutkimuksenne alkaneet, kävit antaa verikokeen ja siitäkö selvisi ovuloimattomuus?
Ihan pihalla näistä hommista kun en itse ole uskaltautunut vielä hakemaan apua..

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Takaisin