Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ja pahoittelut kun/jos jää jollekin kommentoimatta tai menee joku kysymys ohi. On sen verran paljon ketjuja seurattavana ja paljon aktiivisia kirjoittajia. Lisäks oma aika ja keskittyminen vähän kortilla.

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa! <3

Kaikille plussatuulia rutkasti! Murkun aaltoon mukaan! :)

0189893b9d520a7ef74d2ec4d1c63ef8

Nyt on naiset jännää!! Kp26/25-29 ja o-plussa tuli testillä! Huomenna kyllä testataan eri testillä jos ne menkat ei nyt vaan ala!!! En oo kyllä noilla ovis testeillä koskaan kokeillut tässä kohtaa kiertoa, mutta on kyllä niin plussa!! Tiedä sitten, tarkoittaako se vielä mitään...:)

Mua oikein naurattaa tää nyt, et toltako pitäs ovisplussan näyttää?! Viiva muuttuu vaan tummemmaksi ja punaisemmaksi koko ajan. :D Ei oo kyllä noin vahvaa ovisplussaa tullut ikinä!
Tosin, en oo liuskalla sitä ikinä aamupissasta tehnytkään!

Muokattu viimeksi:
Kyllä mä nyt maltan vielä odottaa huomiseen! Pidän teitäkin piinassa! :grin Ei vaan. Kyllä ne menkat voi tänään vielä alkaa, ni ajattelin, et huomenna olis senkin puolesta varmempi päivä koittaa jos ei tänään siis ala.. Ja saa sitten aamupissasta ottaa. :) Ja saa sitten rauhassa totutella mahdolliseen pettymykseen/superinnokkuuteen, eikä tarvi töis kärvistellä! :D Tein ton ovistestin nyt kokeilumielessä, kun oli viimeinen liuska! Jäljellä on sit vielä digejä uuteen kiertoon.

Mimmi, vahvistuiko ovistestin testiviiva vielä tuosta? Jos se oli yhtä vahva / vahvempi kuin kontrolli niin hyvältä vaikuttaa! :) Itsekin olen joskus testaillut o-testillä kierron lopussa ja sain vahvaa viivaa, mutta en niin vahvaa että olisi voinut plussaksi sanoa (ja raskaana en siis ollut). Sun r-testiä ootellessa! :)

Triana Letrot sain mä mutta kävin yksityisellä. Menin ekaa kertaa ja se ultras ja huomas että ovista ei olisi tulossa vaikka kp oli 13. Määräsi heti letrot ja seuranta ultran kaikkiaan makso n.280 mutta näillä saatiin pieni kyytiin nii hinta oli minusta todella pieni :) eli mitään kokeita ei sen kummemmin otettu kunnallisella oli otettu perusverenkuva vaan.

Triana, mulle letrot ja luget on määrätty julkisella lapsettomuuspuolella. Julkisen omalääkäri tk:ssa ei määrännyt edes terolutia kokeiluun loppu kierron tiputteluvuotoon. Ennen lugen saamista oli tehty mulle tutkimukset, kierron kartoitus, ultrat ja verikokeet. Muutaaman kuukauden jälkeen tehtiin vielä aukkari. Ennen letroja piti miehen antaa oma näytteensä, ettei turhaan paranneta ovista jos miehen näytteen laatu olisikin ollut huono

Voi Mimmi! Toivottavasti viiva vielä vahvistuu ja huomenna vielä R-testiin kunnon viiva :happy: Minulla on sama kokemus kuin Larissalla, ovis testiin melkein plussa ja seuraavana aamuna R-testi oli nega enkä tullut raskaaksi. Joillakin kuulema LH nousee ennen menkkoja jostain syystä. Mutta mä niiiiiiiin toivon, että sinulla on hyvä syy LH:n nousuun :wink:smiley-angelic001

Mimmii! Nyt vaikuttaa lupaavalta, rn malta oottaa huomista testiä! ;)

Herranjumala te kirjottelette kauheeta vauhtia :D pari päivää ollu pois ni sivutolkulla luettavaa.

Mies sai ajan johonki kiveskohjuleikkaukseen kai. En lukenu lappuu viel. Piti tulla lähete ja käynti urologille mut näköjää siel onkin joku tukos ja operoi sen auki. Toivottavasti auttais :)

Voi Mimmi, oispa se toinenki testi plussa! :happy:

Tein elämän ensimmäisen raskaustestin ja niin tyylipuhdas nega kun olla ja voi. Ei vielä tunnu miltään, alkaa vaan usko mennä tähän hommaan ku vuosi tuli pillereiden lopetuksesta täyteen viime viikolla ja edelleen lääkäri haluaa sinne maaliskuulle katsoa ja odotella sen lähetteen kans. Kp 23/25

Muoks. Just tänään tuli vuosi täyteen.

Liitteet

• IMG_3139.JPG
    IMG_3139.JPG
    838.7 KB · Katsottu: 229
Triana :sad001 & :Heartred

Meritähti, hienoa että asiat etenee :happy119!!! Milloin leikkaus olisi tiedossa? Meillä mies kävi muutamaankin otteeseen urologin juttusilla ja toinen johdin on todella ahdas. Oli ollut myös puhetta leikkauksesta jos eturauhasen tulehdus uusii..nyt ollut rauhallisempaa mutta tilannetta tarkkaillaan.

Tilasin juuri Raskauskeijusta testejä, sekä ovis- että raskausmallisia. Oli pakko kun halvalla sai, siellä on voimassa jokin -10% alekoodi tämän ja huomisen päivän. Jos joku haluaa niin voin heittää sen koodin tänne, tuskin siitä raastupaan joutuu..vai saako niin tehdä??!:cool14 :joyful:

Larissa: Kuvassa ei näy tosiaan, kun oli vielä niin aamuhämärä valostuksessa kuvattu, mutta oli viivat kyllä kirkuvan punaisia ja vahvoja! Noin selkeää ovisplussaa en ole ikinä saanut! :D mutta kyllä tässä edelleenki menkkoja odotellaan. Toivottavasti ei ala ja r-testi olisi huomenna positiivinen...jännittää! Kiitos kaikille tsempeistä! :)

Ja trianalle vielä pahoittelut negasta, ehtii se kyllä vielä plussaksi muuttua jos ei vielä raskaushormonia ole tarpeeksi!! Tsemppiä!!

Takaisin