Pätkis: Follihan voi kasvaa jopa 3mm/vrk juuri ennen ovista,ainakin mun gyne sanoi noin.
Ovis+ jälkeen voi mennä 24h ennen ovista.
Huom: Larissa korjaa toivottavasti jos hourin omiani
Diku, juu letrot söin kp 3-7, toivotaan että tulee upea folli, tai kaksi Mitäs sinne???
Pätkis, jos eilen oli folli 14 mm niin aikaisintaan lauantaina munasolu irtoaisi, silloin folli olisi 18 mm..? Mulla on monesti ultrassa olleet letro- ja luomu kierroissa 20 mm tai ylikin ja on saattanut mennä vielä päivä tai pari ovikseen.
Myy, joo oviksen jälkeen loppuu yleensä endokivut kuin seinään. Jotenkin varmaan toi munasarjassa oleva endometriooma ärtyy, kun munasarja turpoaa ja estrogeenitaso nousee... Letro-kierroissa kivut/olot on vieläkin karmeammat kuin luomuna. Toivottavasti sulla on helpompaa! Aiheuttaako endo sulle jatkuvia kipuja?
Pipanat, parhaani mukaan yritän miestä vietellä :D Ollaan menty nyt joka toinen päivä taktiikalla aika onnistuneesti Nyt vaan tuottaa viikonloppuna päänvaivaa miehen työvuorot..
Kyllähän sen 14mm folli pitäis ehtiä sinne 18mm jos irtoaminen tapahtuu vasta huomenna ja folli kasvaa vähintään 2mm per päivä. :) Tuosta follin kasvuvauhdistakin on niin monenlaista tietoa... Tän päivän ovisplussa tuli kyllä niin yllärinä...
Pätkis, Mä en oikein usko että folli kasvaa 2mm päivässä. Et se taitaa riippua ihmisestä. Mulla oli silloin seuranta ultrissa kp6: 8mm kokoiset isoimmat ja kp 11: isoimmat oli 14 ja 15. Tai siis näin ainakin mun tapauksessa. Ja mulla oli vielä gonal-f tukemassa follien kasvua. :) nyt vaan peittoja heiluttelemaan siellä :)
Varmaan on yksilöllistä follien kasvuvauhti... Mutta jos kasvuvauhti alle 2mm per päivä niin ei taida kumpikaan folli ehtiä kasvaa eikä tärppiä tällä kertaa tulla...
Larissa, en kyl suoraan sanottuna muista miten tuo endo ennen käyttäytyi. Ainoana muistikuvana on ne jatkuvat kivut, etenkin tärinäkivut ja menkkakivut. Nyt kierukan poiston jälkeen en ole vielä pahemmin kipuja havainnut, joka hieman ihmetyttää. Ehkä ne tulee sitten ensi viikolla menkkojen kanssa tuplana... "Vähän" jännittää tulevat menkat ja seuraava kierto... Tärppionnea kovasti ja toivottavasti sulla pian helpottaa!
Pätkikselle toivon superfollia ja tärppionnea!
Täällä on niin luovuttanut olo... toisaalta mieli yrittää tehdä tepposet: mukamas herkempi hajuaisti ja joka päivä palelen, sekä alavatsassa painetta. A) mun hajuaisti muuttui todella herkäksi viime raskaudesta ja siihen lisätään yli vuoden tupakoimattomuus, B) Flunssa aiheuttaa palelemista, C) vatsa ei ole toiminut viikkoon (sori...), joten onko tuo ihmekään... ajattelin, että saan oikeasti otettua rennosti ilman paineita, mutta ei... Niin romahdan ensi viikolla, kun täti punainen kurvaa kylään...
Ihana miten lämmin fiilis tuli kaikista murkun saamista onnitteluista!
Ei malttais omaa plussaa odotella. Kyllä tää ryhmä on tärkee, ilman vertaistukee tästä hommasta ei selväjärkisenä selviäis :D
Myy, kuulostais aika lupaavilta oireilta! toivotaan ettei mieli temppuile vaan plussa tulis!
Pätkikselle ja larissalle tsemppejä "ukonkaatoon" :D toivottavasti tulosta syntyy!
Täällä ovistestissä melkeen tasavahvat viivat. Eilinen tallettelu jää ainooks ku mies on viikonlopun reissussa
Eli ei kyllä toiveet oo korkeella. Ens kierrossa sit enemmän yritystä!
Meritähti, eipä nuo toiveet korkealla ole, kun muistelee mitä kaikkea oli ennen viime plussaa. Ainoa yhteinen piirre on toi palelu, mutta kuten sanottu, flunssa...
Toivottavasti eilinen riittäisi teillä!
Kiitti myy! Toivon että saan hyvät ohjeet ja homma pelaa niinkin hyvin että voin elää itseni kanssa ihan normaalisti. :)
Kuulostaa Larissa hyvälle dietille tuo. Miksi tuo vehnä on niin monessa paha? Itsekin päätin nyt että syön normaalia ruokaa ja jätän sokerin kokonaan pois. Yritän välttää vehnää... no köyhän on syötävä makaronia... mutta nyt on lähtenyt homma käsistä kun menee pullaa ja levy suklaata päivässä... ihan vaan tylsyyteen. Yks ilta vedin 10 ooh korva puustia ihan tuosta vaan putkeen. ... nyt enää turvottaa niin hitsisti! Joten olisko aika kattoa peiliin meikäläisen että missä vika ku7n tollasta pääsee tapahtumaan....
Gatusa : toivon niin että poika pääsisi äitinsä luokse ja sinne missä on hänen hyvä olla. Miksi lapsi ei ole isällään kerta väittää olevansa niin täydellinen. Ja miksi häntä ei voi palauttaa teille. Miksi lastenkoti? Ihmettelen suuresti
Kiitoksia vielä kaikille onnitteluista! Niin moni onnitellut, että olen ihan päästä pyörälläni! Niin kauniita sanoja saanut, että useammat itkut on itketty! Voi kunpa tämä pikkuinen nyt teidän onnittelujen voimasta loppuun asti matkassa pysyy! <3
Dieteistä puheen ollen, mulla on nyt tippunut paino 17kg kesästä 2015. Saas nähä saanko pian kaiken tiputtamani takaisin bonusten kera. :D
Gatusa, mä oon kyllä Luckyn kanssa samaa mieltä, että eikö pojan olisi parempi olla sun luona siellä?!? Vai millä perusteella ne sitä voi huostassa pitää?!?
Myy, kyllä kuulostaa hyvälle sun oireet. Voi kumpa!!! <3
On: taas tuli aamulla pissittyä testiin. :D mä teen noita testejä varmaan vielä aika pitkään. :D miehenikin jo kommentoi että taasko teet testin? Eihän meidän pitänyt testata kun vasta torstaina. :) Tosin tämän testin tein kokeilumielessä. Ja tuloksena et kyl noi normitestit on noita herkkiä parempia. :) itseäni hirvittää miten aikasessa vaiheessa plussasin. Tässä tosiaan voi tapahtua vielä vaikka ja mitä. Ens viikon torstaina on klinikan määräämä testipäivä... mut enhän mä malta. :D
Murkku, kyllä sinä saat testailla :) ja onhan se ymmärrettävää myös täs kohtaa ennen kun se sairaalassa sen raskauden toteaa :) kyllä mäkin haluisin sit lopulta nähdä leffaviivat ja 3+ :)ja toki et viivat vahvistuu, kuten näyttävätkin tekevät. Toki sä oot raskaana teitä testejä tai ei. :)
Ihanuutta! <3
Muurahainen: Pitäähän sitä nyt testailla. :) Pitäähän ne kaikki negatiiviset testit kuitat tekemällä vähintään yhtä monta positiivista. :)
On: No nyt se digi testi antoi mulle pysyvän hymynaaman. :) Eipä sillä taida olla suurta merkitystä merkkaanko tämän päivän tai eilisen ovisplussa päiväksi..
Ilpuri, ihana, helpotti toi sun viesti mun oloa! :)
Pätkis, ehkä ei vähintään, mutta lähes yhtä monta! :D niitä negoja kertyi kuitenkin hurjan monta tässä melkein kolmen vuoden aikana. :)
Ihanaa pysyvä hymynaama! Ovis on sit joko tänään tai huomenna. Ootko aiemmin tuntenut ovikset? Mulla ainakin on ollu sellaiset oviskivut et ei oo ollu epäilystäkään koska se ovis on. Mutta siis peittoja siellä heiluttelemaan! :)
En ole kyllä oikein koskaan selvästi tuntenu ovista. Kyllä välillä nipistelee molemmin puolin mutta ei mitään sellaista että voisin niistä päätellä että just nyt irtosi. :)
Murkku, tietty testaat kaikki tikut pois laatikoista! Ite tekisin samoin ja hakisin vielä kaupasta lisää :D
Pätkis, jee ovis on siellä :) jospa nyt tärppäisi!
Täällä ei vielä O-plussaa mutta jälkeen helvetilliset endo-kivut viime yönä ja paaaaaaljon egg white -limaa. Eli estrogeeni on nousussa, ehkä lh nousee myös huomenna tai tänään illalla... noh, tallettelut on ainakin kunnossa