Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, eilen hain kolme pakettia pc:tä kaupasta lisää (vaikka kaksi oli jo kaapissa) :D ja digejä on tulossa postista lisää... :D Että varmasti on joka päivälle tekemistä! :) voi kumpa siellä nyt pikkuinen tarttuisi mukaan! :)

Murkku, jes! Pommita meitä sun plussakuvilla :) olet tämän onnen ansainnut ja sun plussat on NIIN iso kannustin meille muille <3 ja juu toivotaan että kävisi pieni ihme meillekin vaikka on vain letrot käytössä. Ainakaan ei olla heitetty hukkaan tätä kiertoa ;) ja jos ei tärppää niin ehkä parempi onni uudessa ivf:ssä

Avasin ton mun digin tossa äsken. Piti oikein vanhoista testikuvista ettiä sen mun negadigikuvan, olihan niissä vähän eroja. :)
ImageUploadedByVau Foorumi1475916211.550083.jpg

Kohta on taas aika mennä tekemään tän päivän pc:n :D

Pohdin tässä, kävisinkö maanantaina neuvolantädin luona pissimässä tikkuun, sovittiin sen kanssa viime vuonna jo, että heti kun haamua kotona alkaa näkyä, niin pitää mennä sinne pissille, että sekin saa ihailla mun plussaa. :)

Pilvilinna, mun pitää klinikalle olla torstaina yhteydessä ja sitten katsotaan jatkoa, oisko vissiin ultra, että kasvaa oikeassa paikassa jossain vaiheessa tiedossa.
Virallinen testipäivä on siis vasta torstaina. :)

Ajattelin kysyä vähän täältä että mitä mieltä ootte kun gyne tuumas että jos ei nyt tuu tärppiä niin mennään vielä yks kierto clomeilla ja sitten vaihdetaan letrozoliin. Gyne niin ylisti tuota letrozolia on kuulemma paljon parempi ku clomifen eikä pilaa limakalvoa niinku clomit. Sitten oli sekin että sain viimeisenä clomi päivänä tässä kierrossa jotain epämääräistä näön sumentumista. Pakkausselosteessa on kyllä maininta että se voi vaikuttaa näköön.. Mutta en ole sata varma johtuko clomeista vai olinko vaan tuijottanut liikaa tietokonetta ja puhelinta... Että vähän mietin otanko ens kierrossa ollenkaan clomeja vai vaihdanko heti letroihin... Pääsis kyllä nopeammin uudestaan ultraan jos letrot ottais heti ens kiertoon... :rolleyes:

Testaile vain hyvällä omallatunnolla Murkku, kyllä hypetys on ansaittu ehdottomasti :-) Älä pelästy,jos viiva ei vahvistu kontrolliviivan kaltaiseksi, koska on niin yksilöllistä. Mun haamuilija on jo 1v 9kk eikä ikinä tullut haamua ihmeempää testiin. Silloin luin keskustelupalstoilta kokemuksia ja monella tyttö oli haamuillut ja pojasta heti selvä viiva, näin myös minulla, vaikka se onkin myytti,kai siihen vaikuttaa ihan muut hommat, kuin sukupuoli :-)

On: Ihanaa, kun on tämä pasta, saa iloita muiden plussista ja se antaa toivoa myös itselle :-) Täällä mennään matalalentoa, eikä auta yhtään, vaikka tietää sen luultavasti johtuvan vain estrogeenin romahtamisesta menkkojen kunniaksi. Pikkuhiljaa mieli taas nousee,kun kiertopäiviä tuleelisää :-) Välillä sitä myös miettii, onko järkeä haluta kolmatta,kun toisinaan erityisen esikoisen ja kuopuksen kanssa tuntuu olevan tarpeeksi vauhtia ja touhua. Ihmismieli on ihmeellinen, aina ei järjen ääni voita! :-)

Pätkis, letroihin vaihtaminen ei ole ollenkaan huono idea (jos uuteen kiertoon joudut). Useimmilla on vähemmän sivuoireita, pienempi monikkoriski, ei ohenna limistä ja tuottaa laadukkaampia munasoluja :)

Ms. Lemon, tsemppiä sinne uuden kierron alkuun! Niin se vaan elämä taas voittaa kun pääsee menkkamasiksesta eteen päin :) mua itseä helpottaa tieto, että mistä hormooneista mitkäkin fiilikset jossain tietyssä vaiheessa kiertoa johtuu. Täällä jyllää endokivut, mutta kestän ne kyllä kun tiedän että se johtuu lähestyvästä oviksesta ja estrogeenin noususta.

Muokattu viimeksi:
Minkähän ihmeen takia noita clomeja sit ees tungetaan ihmisille jos luget on parempia ja halvempiakin? On outoa

Pätkis, mä kyllä sinuna vaihtaisin koska tuo näköjuttu on aika vakava piirre. Yleensä se on se negatiivinen sivuoire jos alka hälytyskellot huutaa

mä luulen et meistä jokainen on nähnyt niin monta negatiivista testiä et jos plussan saa yhteen on tehtävä ainakin 10 testiä et saa muutaman negan häivitettyä muistista :)

Ja ainahan niitä viivoja on kiva katella siitä tulee se iiiiiks fiilis :D <3

Oispa tää maaginen vuosi ja kaikki plussais ja ketju jäisi tyhjäksi ja voitais alottaa juttelut tuolla toisessa ryhmässä! :)

Pätkis, vaihtelu virkistää, toivon kuitenkin tämän olevan se teidän the kierto :)

Ms Lemon, aika mielenkiintoista, en ole kyllä ennen tuollaista kuullut. :D täytyy tutkia asiaa. :) tsemppiä sinne! :)

Larissa: Mullaon sama. Yleensä auttaa, kun järkeilee janimenomaan tietää, et hormooneista johtuu ailahtelut :-) Mulla on onneksi toistaiseksi pysyneet endokivut poissa kakkosen jälkeen näin pitkään, ykkösen kanssa tulivat takasin vähän ennen vuotta synnytyksen jälkeen. Tässä kuussa tavallista pahempi alakulo, kun tietää, että ensikin kierto menee harakoille yrityksen suhteen. Yritän senkin ajatella kuitenkin, että onhan sitten heti marras- joulukuu yritystä! :-) Hyvä, että teillä päästy hyödyntämään hienosti ovis, ehkä tämä on se the kierto, kuka tietää... ;)

Onnittelut Pätkikselle hymynaamasta! :) Klomifeeni on ensisijainen lääke lapsettomuuteen, sen takia siitä yleensä aloitetaan. Toki lääkkeitä tulee lisää, tutkimuksia tehdään ja suositukset muuttuu. Et voi olla 10 v päästä ihan erillaiset hoitosuositukset ja uudet tehokkaammat lääkkeet.

Täällä päässä on taas tullut selväksi mitä piinapäivät tarkoittaa. Alavatsassa outoa, uutta paineen tuntua, itkuherkkyys katossa, nukkua vois kellon ympäri ja tunne, et "jtn on tapahtunut". Järki taas on vastaan, ettei nyt välikierrossa mitään voi tapahtua!! Välikierto tää on ennen pistoksia ja inssiä, vaikka clomifen kertyykin elimistöön ja lääkäri sanoi, et voi vielä vähän vaikuttaa.Toivetta taas on niin paljon, et tää ois the kierto, ettei tarttisi gonal -reseptiä käyttää! Huoh..

Muokattu viimeksi:
Eltsi, toivotaan että välikierto toisi teille ihmeen, ei kuulemma ole mitenkään harvinaista :)

Ms. Lemon, ai niin sullakin on endo! Onko sulla kipuja läpi kierron (silloin kun niitä on)? Ja missä sulla oli endoa? Mulla on ainakin vasemmassa munasarjassa isohko pesäke ja oikeassa kiinnikkeitä. Olen itse ihmetellyt omia fiiliksiäni, sillä en ole jotenkin ollenkaan allapäin vaikka saattaa mennä ensi vuoden puolelle että päästään uuteen ivf-yritykseen. Ehkä sen vain hyväksyy, että vaikka pitkä matka on kuljettu niin edelleen joutuu odottelemaan. Ja toisaalta voin käyttää pari kuukautta endon kuivatteluun jos niikseen tulee.

Clomeja määrätään kai edelleen, sillä sitä on pidempään käytetty ensisijaisena lääkkeenä, jos ei ovuloi ja etenkin jos on pco. Letrozol on vielä aika uusi tulokas ja osa lääkäreistä ei tahdo siihen heti siirtyä, osa taas käyttää sitä jo ensisijaisesti. Jos halutaan vahvistaa ovulaatiota naisella, joka ovuloi itsekseenkin niin silloin suositaan kai letroja, sillä clomit teettää herkemmin useita isoja folleja.

Muoks, Ilpurilla taisi mennä luget ja letrot sekaisin ;) Ja totta se on, letrot on paaaaljon halvempia kuin clomit (paitsi jos lääkäri määrää femar-nimellä ja niitä ei älyä vaihtaa apteekissa rinnakkaisvalmisteeseen).

Larissa, oon niin pahoillani noista endokivuista! Voi kumpa teilläkin nyt tärppäisi! ❤️

Pätkis, mulla vaihdettiin letroihin juuri tuon limakalvo vaikutuksen takia. Keväällä oli siis suunnitelmissa uudelleen clomit. Tuo näköoire kuulostaa todella pahalta! Jos joudutte niin pitkälle, niin pyydä vaihtoa. Toivon niin kovasti, että tämä kierto on teidän! ❤️

Lemon, Tsemppiä ❤️

Eltsi, voi kumpa! :smiley-angelic001

Kauheet menkkajomot. Olin aivan varma, että aamulämmöt ois jo tipahtaneet, mutta olivatkin nousseet 0,1:llä.

Dpo 12, eikä yhtään luottavainen olo, paitsi tätiin. En vain usko, että yhtäkkiä raskautuisin luomuna.

Takaisin