Mymmelisti, miehellä oli tuloksena silloin keväällä että 100% oli siittiöiden päästä epämuodostuneita. Nyt eivät kertoneet ollenkaan että oliko normaaleita muodistumisen kannalta. Näyttivät vaan että pesun aikana puolet siittiöistä hävis ja lopuista etittiin parhaimmat.
Määrä ja liikkuvuus siittiöillä oli hyvä, että siitä ei ollu meidän lapsettomuus kiinni.
Se että miehellä todettiin se 100% päästä epämuodostuneita, tarkoitti sitä että ne miehen siittiöt ei itse epämuodostumisen takia osanneet porautua munasoluun itse. Mutta löydettiin sieltä pesun jälkeen yksi siittiö joka osasi porautua munasoluun. Meillä siis tehtiin 3 icsi ja lopuille kolmelle ivf, joista yksi pääsi munasoluun sisälle. Ja tämä alkio on nyt meidän matkassa, koska alkioluokituksen mukaan oli 1 luokan alkio. Eiks ookki selkeetä? :D
On: illalla sain taas jonku ihmeen palelukohtauksen. Makasin siis peiton alla ja olin jo nukahtanut. Sitten heräsin siihen kun paleli ihan hirveästi, olin ihan kylmissäni ja kananlihalla, piti taas ottaa toinen peitto päälle ja sitten vasta alkoi lämmittää... outoa...
Muurahainen pp 6, yk 32
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/05/piinapaiva-6/
Määrä ja liikkuvuus siittiöillä oli hyvä, että siitä ei ollu meidän lapsettomuus kiinni.
Se että miehellä todettiin se 100% päästä epämuodostuneita, tarkoitti sitä että ne miehen siittiöt ei itse epämuodostumisen takia osanneet porautua munasoluun itse. Mutta löydettiin sieltä pesun jälkeen yksi siittiö joka osasi porautua munasoluun. Meillä siis tehtiin 3 icsi ja lopuille kolmelle ivf, joista yksi pääsi munasoluun sisälle. Ja tämä alkio on nyt meidän matkassa, koska alkioluokituksen mukaan oli 1 luokan alkio. Eiks ookki selkeetä? :D
On: illalla sain taas jonku ihmeen palelukohtauksen. Makasin siis peiton alla ja olin jo nukahtanut. Sitten heräsin siihen kun paleli ihan hirveästi, olin ihan kylmissäni ja kananlihalla, piti taas ottaa toinen peitto päälle ja sitten vasta alkoi lämmittää... outoa...
Muurahainen pp 6, yk 32
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/05/piinapaiva-6/
Muokattu viimeksi:
89% tämän oireen kanssa 
miten niin malttamaton teidän puolesta 
joten alan sieltä neuvolan puolelta yrittämään tutkimuksiin. Tavallaanhan se on hyvä ettei mitää löytynyt! En tiedä oisko seuraavana miehen simppojen tutkiminen.. Vaan jottei vallan paha mieli pääsis valloilleen, niin jotain positiivistakin kuuluu mun elämään, nimittäin mun koira astutettiin vähä aikaa sitten ja nyt vaan ootellaan onnistuiko 

ikin et oo puhunu kumpaankaan viittaavasti, eli mistähän moinen ajatus on tullu :P