Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Se oli 12-36h ennen itse ovulaatiota

ImageUploadedByVau Foorumi1475567360.299794.jpg

Mymmeli: Miulla se on iskenyt yleensä jo elokuussa, mutta nyt vasta viikon verran oon oottanut milloin kehtais laittaa ja yleensä olisin laittanut jo, koska lokakuu :rolleyes::grin Varmaan kuun lopussa tai marraskuun alussa laittelen.. Jos siis malttaisin sinne! :grin Joululahjatkin on hankkimatta, viime vuon mulla oli nekin suurinosa jo elokuussa hankittu pojalle. :hilarious: Myönnän oon aivan hirvee jouluhöperö!:p Toivon vaan, ettei joulu mee pipariks näillä km jutuilla..

Omaa napaa sen verran, että herttileijaa, kun nää mielialat vaihtelee! Mulla on sitä kuuluisaa painetta massussa se enteilis plussaa. Ja nyt viimesen tunnin oon taas ollut "jee ihanaa!", mietin kaikkea EHKÄ tulevaa samalla, kun pesin mattoja.. :rolleyes:

Larissa: Peukut, että pätee!:Heartred

Ja onkos murkusta kuulunu mitään? Millon päästää tiirailee leffoviivoja? :happy

Untuvaiselle voimia ja jospa se plussa tuleekin netti tauon aikana!:Heartred

Mymmelisti ja Larissa, mulla ei oo kertaakaa tullu kunnon viivoja, siis yhtä vahvaa ku kontrolliviiva. Ja ku noita kuvia sunnuntain ja maanantain testeistä kattelen, niin sunnuntaina näyttäs olleen ehkä hieman vahvempi. Taidan kokeilla ens kiertoon eri merkkisiä testejä ku noi ollu jo kolmessa eikä tuu kunnon plussia.

Tyylipuhdas nega. Eli kyllä menkat oli vaikka vaan vuorokauden kesti.
Eilen illalla testiä katellessa, me molemmat miehen kanssa itkettiin ja sanottiin että eiköhän tää ollu tässä. Luovutus.:smiley-angry017 Tästä lähtien heilutellaan peittoa silloin kun siltä tuntuu, eikä laskella mitään. Nautitaan noista kullanmuruista mitä kotona on.
Anteeksi oma napa, nyt ei pysty muuhun. Jään taustailee ja lueskelen sit taas ku pystyn.
Kuva viel negasta.:sad001

Liitteet

• 20161004_114327.jpg
    20161004_114327.jpg
    339.1 KB · Katsottu: 204
Triana, mitä merkkiä olet nyt käyttänyt? Osta seuraavan kerran sellaisia jossa herkkyys on jotain 10-15. Tai tietty parempi jos uutta kiertoa ei tule ;)

Kipsulille pahoittelut negasta :(

Onnea Pipanalle ja Dikulle. ❤

Pilvilinna
Mä oon kans yleensä ostanu ja paketoinut tässä vaiheessa puolet jouluahjatarpeista.
Joululaulut soi jo päässä ja parvekkeella meillä onkin pinkit parvekevalot ympärivuoden ja niitä käytetää heti ku illat hämärtyy!:smiley-bounce022
Nyt oon kyllä niin myöhässä lahjojen hankinnasta kun yksi vasta tilauksessa.

On: kp 1
Ja puoltoista vuotta yritystä täynnä.

Larissa mä oon tilannu niitä Perhosista, ei näy mitään merkkiä nuissa liuskapaketeissa. Muistaakseni noissa herkkyys 20. Voisinpa tosiaan kokeilla vielä herkempiä :) Sehän se tietenki tavote ois ettei tarvis kokeilla enää mitään :p

Kipsulille pahoittelut negasta ja Niksulle uuteen kiertoon joutumisesta :sad001

Onnea vielä Pipanat ja Diku <3

Murkun olot on kyllä todella lupaavan kuuloiset. Oon ihan varma, että nyt sä plussaat! :)

Larissa on kyllä korvaamaton tietopankki!

Omaa napaa: Tänään dpo 13, kp27/26-32. Pari negaa tehtynä. Eilen illalla tein testin, jätin kuivumaan ja lähdin poikaa lohduttelemaan, kun näki pahaa unta. No, nukahdin ja aamulla suihkun jälkeen katsoin kuvaa. Selkeä toinen viiva oli näkyvissä, mutta mulle on käynyt ennenkin niin, että pc on reagoinut kosteuteen. Eli nyt en tiedä oliko se viiva siinä ennen suihkua :D Testaan vasta sit, jos kierto venyy yli 32 päiväkseksi. Sellaset menkkaraget ollut täs pari päivää päällä, et eiköhän ne sieltä ala.

Tässä on nyt todella otettu edistysaskeleita tän projektin eteen. Ensimmäinen lääkäriaika on varattuna ja nyt lopetin myös tupakoinnin. Oon väkisin raahannut itseäni salille ja lenkille ja muutaman kilon menetys saatiin puhdistuskuurilla jo aikaiseksi. On se nyt kumma, jossei ala vauvaa kuulumaan ;) Tää seuraava alkava kierto sit onkin melkoinen jännäilyn paikka, sillä laskettuaika menisi sitten heinäkuulle ja meillä on heinäkuussa 2017 häät. Jaiks!

Muoks. Murkku, jos haluat listalle lisäillä, niin tässä olis tietoja: iijamariija, 25v, toinen haaveissa ja ya 08/15.

Mut vois kans lisätä listalle; Alina16, yritystä 08/2014, esikoinen toiveissa.
Oon täällä jo pitkään seuraillut taustalla, mutta keskustelut etenee niin nopeeta tahtia, etten meinaa ehtiä mukaan :grin
Tähän asti ollaan selvitty pelkällä progesteronituella, mutta kahden keskenmenon jälkeen vois jo kokeilla jotain muuta.
Seuraavaks sit clomit/letrot. Lauantaina jälkitarkastuksessa selviää mitä gyne on mieltä :nailbiting:

Pahoittelut Kipsulille ja Niksulle.

on: huomenna olis ultra, jännittää ihan hirveästi että joutuuko sieltä lähtemään itku silmässä vai mitä.. Clomeista ei oo vieläkään tullu mitään haittoja. Edellisessä kierrossa nippaili munasarjojen kohdalta kp10-14. Mutta tässä kierrossa ei ole tuntunut yhtään mitään missään vaikka annosta on nostettu.. :eek:

Pätkis kp 10

Mie oon kans kuullut tuon kosteus jutun. Kuulemma roskiksesta ei enää kannata tiirailla tikkua, kun kosteus voi imeytyä ja näyttää väärän haamun. Siks kai niissä lukeekin, että tasasella ja kuivalla alustalla?

Pahoittelut pettymyksen kohdanneille!

Pilvilinna, Joskus suihkussa käydessä oon huomannut että kosteus keräytyy testiin ja näyttää "viivan", eli pitää paikkaansa.

KIITOS Larissa taas infosta,oot ihana :Heartpink
Pätkis
: täällä ihan sama juttu,viimeks nippailuja oli mut tässä kierrossa ei juurikaan mitään isommalti vaikka annosta on nostettu,jänskättää hirmusesti koska ei olla enää siel julkisel jonossakana että mitähän sit jos ei tämäkään annosnosto toiminu. Niin toivon että molemmilla on auttanut!!!!
Pahoittelut Kipsuli ja Niksu :sad001
Untuvainen isot halaukset,ja voimia,toivottavasti teillekin vielä se plussasuodaan,toivon todella.

Täällä kp 15/25-29 eikä ovisplussaa kuulu. En tiedä oliko ovis jo aikaisemmin, kun muistin alkaa testaamaan vasta kp13 digillä+liuskalla, eikä tosiaan ole hymynaamaa tullut, eikä viivatkaan ole olleet mitenkään erityisen räikeitä/vahvoja.. Ovisoireita oli kyllä paljon viime viikolla. Lämpöjäkin huomasin alkaa mittailemaan vasta kp 11 jolloin ne oli 36,2 ja nyt 36,4 eli eivät ainakaan kauheasti ole nousseet.. Katsotaan nyt.. Onko sitten ovuloimaton kierto välillä... :(

Elämäntavoista puheen ollen; Mäkin oon ollut nyt yli viikon ilman tupakkaa!!! Jihuu!

Täällä jännätään nyt teidän kaikkien puolesta!! <3 Tsemppiä piinapäiville ja voimia uuteen kiertoon joutuneille!

Muurahainen mää oon huomannu ton kosteus ilmiön monta kertaa ja kerran jopa testannut :D siis oikeesti tulee ihan selkeä toinen viiva jos oot jättänyt testin kylppäriin ja läträät suihkussa. Eli ilman kosteus vaikuttaa että viiva tulee esiin. Tosin se on ihan harmaa täysin ilman väriä mutta kuitenkin :)

Pätkis tsemppiä huomiseen! Toivottavasti ois hyvin kasvanu:)

Mua jännittää torstai ihan sikana, ku sillon on dpo 8 ja viimeisen puolivuotta on menkat alkanu silloin( jos Tero kiertoja ei lasketa) ! Toivon todella että tää oviksen aikaistaminen auttaa ja kroppa tajuaa pitää luteaalivaiheen pitempänä :)

Takaisin