Onnea vielä Pipanat ja Diku <3
Murkun olot on kyllä todella lupaavan kuuloiset. Oon ihan varma, että nyt sä plussaat! :)
Larissa on kyllä korvaamaton tietopankki!
Omaa napaa: Tänään dpo 13, kp27/26-32. Pari negaa tehtynä. Eilen illalla tein testin, jätin kuivumaan ja lähdin poikaa lohduttelemaan, kun näki pahaa unta. No, nukahdin ja aamulla suihkun jälkeen katsoin kuvaa. Selkeä toinen viiva oli näkyvissä, mutta mulle on käynyt ennenkin niin, että pc on reagoinut kosteuteen. Eli nyt en tiedä oliko se viiva siinä ennen suihkua :D Testaan vasta sit, jos kierto venyy yli 32 päiväkseksi. Sellaset menkkaraget ollut täs pari päivää päällä, et eiköhän ne sieltä ala.
Tässä on nyt todella otettu edistysaskeleita tän projektin eteen. Ensimmäinen lääkäriaika on varattuna ja nyt lopetin myös tupakoinnin. Oon väkisin raahannut itseäni salille ja lenkille ja muutaman kilon menetys saatiin puhdistuskuurilla jo aikaiseksi. On se nyt kumma, jossei ala vauvaa kuulumaan

Tää seuraava alkava kierto sit onkin melkoinen jännäilyn paikka, sillä laskettuaika menisi sitten heinäkuulle ja meillä on heinäkuussa 2017 häät. Jaiks!
Muoks. Murkku, jos haluat listalle lisäillä, niin tässä olis tietoja: iijamariija, 25v, toinen haaveissa ja ya 08/15.