Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen: mahtavaa että pääsette asioissa eteenpäin. :)

Mintukka: onneksi vuoto loppunut. :)

Larissallakin näyttää tilanne hyvältä. :)

Plussatuulia kaikille! :)

On: huomenna olis viimeinen clomi päivä. Sitten vaan jännätään koska ovis tulee...

Pätkis kp 8

Täällä sorruin testaaman puhdastakin puhtaamman negan Kp 27/28. Reilu vuosi on nyt oltu tässä tilanteessa niin täytyy varmaan seuraavaksi vaan hakea miehelle ne näytekipot. Saapahan selvyyden sitten tilanteeseen.
Ratkaiseeko se sitten mitään, sitä en tiedä. Nyt tämä tuntuu ylivoimaiselta ongelmalta.

Untuvainen; Pahoittelut, on se vaan niin raskasta :sad001

Muurahainen; Hui, no vihdoin lähti homma täysillä eteenpäin! Ihan jännittää siun puolesta :)

Meillä olis tänään ekan kerran sydänäänien kuuntelu ja keskiviikkona nt-ultra. Vihdoinkin alkaa todellistua tää ihme :happy: Ja hei, sanokaa, jos joku ei halua tietää raskausjuttuja tai ei halus että käyn ollenkaan enää täällä kirjottelemassa. En halua pahaa mieltä kellekään :confused:

Enni ja Salamatkustaja 11+6 

Muurahainen, ihanaa! Eli seuraavassa kierrossa varmaan jo tapahtuu!

Pätkis, toivottavasti clomit tuo jo ekassa kierrossa toivotun tuloksen!

Helinäkeiju, tuu sit kertomaan ultran kuulumiset!

Enni, tuu vaan kertomaan kuulumisia!

Larissa, kiitos kysymästä. Kuopasta ollaan taas kaivauduttu ylös. Tässä kierrossa olin ajatellut gyneä, mutta kp9-10 menee sellaisille päiville jolloin minun on mahdotonta sinne päästä! Harmi mutta jotenkin en jaksa nyt siitä ressata. On ehkä niin turhautunut olo tähän kaikkeen että tuntuu etten oikeen ees jaksa uskoa että käynnistä mitään apua olisi! Jos olisi halvempaa lystiä niin kynnys olisi pienempi mennä mutta... Oviksen ajattelin kuitenkin tikuttaa vaikka taidetaan miehen kanssa olla eri kaupungeissa just oviksen aikaan. Että sekin vielä... Mutta aurinko paistaa ja ympärillä on ihania rakkaita, sieltä yritän nyt positiivisuuden etsiä ja pitää sitä yllä!

Pipanat, toivottavasti seuraavassa kierrossa alkaa tapahtumaan, tosin epäilen hieman, kun menkat pitäisi alkaa sunnuntaina tai maanantaina, eli just silloin kun ollaan siellä. Yhtään en tie miten näissä tilanteissa edetään...

Untuvainen, pahoittelut negasta :(

Murkku, huikeita uutisia! :) nyt lähti asiat etenemään vauhdilla! Oon nii onnellinen sun puolesta! <3

Enni, ihanaa että pääset ihmettelemään pientä! Tule heti kertomaan miltä siellä näytti :)

Untuvainen pahoittelut negasta.. :/

Helinäkeiju: kuulostaa hyvältä. Toivotaan että seurantaultrasta tulee hyviä uutisia. :)

Muurahainen: Ihanaa ettei teidän tartte odottaa vaan pääsette pian tositoimiin! :)

On: viimeinen clomi tälle kiertoa. Aloitin oviksen tikuttelut tänään, hailakkaa viivaa vielä näytti... Eikä oikein muutenkaan ole oikein mitään ovikseen viittaavaa oiretta... Mahtaakohan noi clomit edes saada aikaan mitään... :wideyed: no onhan tässä vielä aikaa oviksen tulla..

Pätkis kp 9

Muurahainen: ihania uutisia.
Enni: minusta ainakin on ihanaa, että edes jollakin meistä on onnistanut ja mielelläni kuulen kuulumisia :) ja se antaa uskoa myös itselle,että vielä ehkä jonakin päivänä täälläkin se oma nyytti on.
Untuvainen: pahoittelut.
Pätkis: toivotaan että siellä clomit tepsisi!!!! pidän niin peukkuja!!!
No nyt on seurantaultrassa käyty ja eihän se tietty menny niinkuin halusin,johtofollia ei löytynyt,limakalvo kyllä tosi hyvä,joten hiiteen ovistikut,en sit tiiä vaikuttiko nuo letrot siihen että melkeen plussaa jo antoivat. No ei sillä, oviskaan ei oo voinu tapahtua kun ei ollut keltarauhastakaan,eli uusi seurantaultra torstaille,jotenkin en jaksa enää ees uskoa,että siellä löytyis mtn.. no rahaa saa ainakin menemään.. anteeksi synkistelyt,ärsyttää vaan.. enskiertoon sitten tuplataan annos ilmeisesti jos ei mtn torstaina ole tapahtunut.
Helinä kp.12

Untuvaiselle pahoittelut negasta!

Muurahainen, teillähän lähti asiat nopsaa rullaamaan. Hienoa!

Pätkis, mulla ei ekassa clomikierrossa tullut ovista lainkaa. Toisessa ja kolmannessa sitten tuli. En tiedä onko mahdollista jotenkin, et elimistöllä menee aikaa tottua uuteen lääkkeeseen?

Mä näin hullua unta! Siirryttiin hoidoissa eteenpäin ja kävin ostamassa yli 1000 euron lääkkeet. Menin klinikalle ja niiden piti aloittaa lääkitys. Luulin, et ne pistää ekat piikit muhun.. pöh! Lääkitys tapahtuikin silmien kautta - lääkkeet oli piilolinssejä! Ja mulla oli niin kuivat silmät, ettei hoitaja suostunut laittaa mulle linssejä! Itkin käytävällä, et tää kuukausi meni ihan hukkaan ja lääkkeet olisi ensi kuussa käyttökelvottomia. Sit tätä foorumiporukkaa meni ohi.. En muista et ketä teistä, mut kolme tästä ryhmästä - ja olivat itse sairaanhoitajia ja mulkoilivat vaan mua. "Mikset ole pitänyt silmistäsi huolta? Oishan sun pitänyt paremmin tietää.."

Pätkis, älä huoli kyllä se ovis sieltä tulee sitten :)

Helinä, no olipa ikävää... :( tsemppiä sinne, toivottavasti torstainkäynti tuo parempia uutisia. :)

Eltsi, kauhea uni!!! Elä huoli uskon että silmäsi on kunnossa :) <3

Pätkis, kyllä clomit varmasti jotain kropalle tekee, vaikkakin hissukseen. Edistystä se on pienikin hormoniannos.

Helinäkeiju sulle sama, mun kontrolliultrat clomeista kp 11 tai jotain ei näyttänyt mitään, kp 15 ei näyttänyt vieläkään lupaavalta mut kuitenkin kaikkien yllätykseksi kp 22 tuli ovis. Eli malttia, noi lääkkeet ja kroppa ottaa aikansa. <3

Pahoittelut negan testanneille ja muille pettymyksiä kokeneille.

Ilpuri, kiva kuulla susta jälleen. Profiilikuva on vaihtunut! :) Meni hetki tunnistaa. Tsemppiä ja plussatuulia rutkasti!! :)

Larissa, oliko sulla nyt tulevana torstaina siirto? Vai muistanko ihan väärin. Oispa niin huippua kun heti eka tärppäis ja lujasti <3 Oot jo odottanut kyllin kauan ja sulla on mahtavan positiivinen asenne! :)

Murkku, en malta odottaa mitä teidän hoidot tuo tullessaan. :) Toiveikas!!!

Täällä edelleen harjotellaan imetyksen saloja ja yritetään saada maito nousemaan vastaamaan pikkuisen tarvetta. Ei vielä ihan riitä ja osittain lisämaidolla mennään. Poika kuitenkin kasvaa, nukkuu ja syö hyvin. Ja on aika symppis, perustyytyväinen. Vähän omat unet kyllä kadoksissa mutta yllättävän hyvin jaksaa alle viiden tunnin katkonaisilla yöunilla. Ja monesti joutuu valitsemaan, peseekö pyykkiä, syökö vai käy vessassa kun poika jo vaatiikin huomiota. :P Mut onneks on mies kotona vielä viikon ennen ku palaa töihin. Ehkä jotain rutiinia ehtis syntyä siihen mennessä ja suurempaa varmuutta itselle että kaikki sujuu hyvin. <3

Poika on nyt reilu 2 vk vanha ja huomenna toinen neuvolakäynti hänellä. Nähdään miten on kasvanut <3

Suuri plussapuhallus ja iiiiiiso halaus kaikille ketjun naisille <3

Terkuin Maggie ja poitsu <3

Maggie, jos sulla on imetyksestä tai maidon nostatuksesta kysyttävää niin kysy vaan. :) Voit yksärilläkin kysyä jos haluat. Tosin nyt oon pääosin kännykällä netissä mut voin läppärin kotona käynnistää jos tiiän et tarvii.

Mulla on menkat ny 2 vrk myöhässä. Tein tänään ovistestin mut se ei näyttänyt mitään. Muutenkin tekijöitä mitkä saattaneet vaikuttaa kierron pituuteen joten en vielä haluaisi nostaa turhaa toivoa.

Muokattu viimeksi:
Helmiina, onnea! <3

Maggie, tsemppiä uuteen ihanaan arkeen :) juu huomenna keskiviikona on siirto, jos alkio selviää sulatuksesta

Tsempit kaikille muillekin! Täällä taustalla kyttäilen ja höpisen enemmänkin tuolla IVF-ketjussa.

Larissa kp 16, alkionsiirto huomenna(?)

Muokattu viimeksi:
Takaisin