Niin tuntuu olevan miehet hitaasti lämpeneviä, ylipäänsä mihinkään

mut kyllä mä uskon että toi mun mies lähtee tutkimuksiin ja hoitoihin kun sen aika koittaa! Ja mä luulen, että ottaa sillä luonteen päälle, kun oli aikoinaan niin varma että heti tärppää ku aletaan yrittään.. Eilen yritin sanoa, että tossa ois noita d-vitamiineja, voit ottaa yhen päivässä :D en tiiä onko ottanu..
Mintukka, onko tilanne muuttunut, vai vieläkö vuotaa? Tsemppiä, tärkeintä kuitenkin että vauvalla kaikki hyvin!
Meritähti, mistä se selvisi että miehesi siittiöissä voi olla jotain vialla? Tutkittiinko simpat siis eka?
diabolicat, ikävää ettet saanut unta

voi kun voiskin laittaa stressin off-asentoon edes yön ajaksi! Mut joo musta tuntuu et miehet on joko sitä sorttia, että on mielipide joka asiaan, vaikkei mitään tiedäkkään, tai sitten ei oikeen oo mielipidettä mistään.. mut toisaalta lastensaantivaikeudet vaan saattaa olla semmosia asioita, ettei vaan tiedä miten pitäis toimia. Mulla on yks kaveri, joka tulee heti raskaaks senku alkavat yrittää.. Vaikka olen hänen puolestaan iloinen, niin kyllä kieltämättä kateeksi käy. Mun sisko sai vasta viidennen lapsen, mutta hänellä oli monta keskenmenoa ennenkuin tämä viimenen onnistui, ja vaikea raskaus. Hänen puolestaan oon vaan onnellinen

Ja kun siellä täällä tuttavapiirissä vauvoja vaan syntyy, niin tulee kyllä semmonen fiilis, että mitä oon tehny väärin kun meille ei.
muurahainen, ihan mahtava uutinen! Toivottavasti saatte pian hoidot käyntiin :)
niksu, onko kuitenkin toivoa olemassa että omia siittiöitä löytyisi? Googletin vähän tuota mainitsemaasi sairautta, harmillista tosiaan jos ei yhtään siittiötuotantoa ole

mutta onneksi on muita vaihtoehtoja, esim lahjasiittiöt.