Ei tää voi olla näin vaikeeta!

muurahainen, mulla ei sitten mahda itse ovis tuntua miltään, kun nippaili vatsaa kp12, kp13 ovisplussa ja jomotus, täytyy nyt tänään kp14 kuulostella tuleeko mitään tuntemuksia, mutta aiemmin ei ton jomotusjakson jälkeen oo mitään tuntunut.
MUOKS!
kyllä sittenkin tänään kp14 vihlaisi äkäisesti :D

pipanat ja meritähti, joo on saanut kipulääkkeitä, ja on käytössä myös pitkäaikaislääkitys, joka saattaa vaikuttaa siittiöihin.. mietin kans sitä, että jos nyt kuukauden päästä menis simpat tutkituttaan, niin tulis varmaan surkea tulos kipulääkkeiden takia?? noh, katsoo nyt mitä ne mulle gynellä kuukauden päästä sanoo. Eilen otin tutkimukset puheeksi miehen kans ekaa kertaa, niin oli kyllä sitä mieltä että yritetään vielä ilman, heti ku hän on parantunu.. Mutta kiva tietää että yksityiseltä saa pelkän lähetteen, ettei tarvi yksityisellä käydä kaikissa tutkimuksissa! Katoin myös jostain yksityiseltä, että simppatutkimus ei ollut edes kovin kallis.

Mut sais laittaa tuohon etusivun listaan: Elisenda tjottailua/yritystä 8/2015, esikoinen toiveissa

Muokattu viimeksi:
Elisenda, mun silmääni siis osteopaatti ja fyssari käsittelee koiria ihan samalla tavalla, ja oletinkin osteopaattikäynnin olevan samantyylistä kuin jäsenkorjauksen. Mutta ei se ollutkaan. Jäsenkorjauskaan ei satu ollenkaan ja mun jäsenkorjaajani tekee kropan ehdoilla eikä runno mitään väkisin. Olikin yllätys, kun osteopaatilla vaan makasin paikallani ja osteopaatti piti käsiään eri paikoissa. Tosin mun keho oli silloin niin sekaisin ja hauras eikä ollut hoidoille vastaanottavainen. Nyt tällä kertaa keho oli vastaanottavaisempi ja osteopaatti olikin hieman aktiivisempi kuin aiemmin. Mutta ainakin mun tapauksessani vaaditaan useampia käyntejä, että saadaan muija kuntoon. Esim. vaikka jäsenkorjauksella saadaan oikastua lantiokoria, parannettua ryhtiä, jalkojen asentovikaa ym. niin mulla ongelmat on syvemmällä, eli tuppaavat sit kuitenkin osa korjatuista asioista menemään takaisin väärään asentoon. Ei niin pahasti kuin mitä ovat olleet, mutta vähän. Kun osteopatialla saadaan kehoa tasapainotettua ja avattua jumeja, on keho vastaanottavaisempi myös muille hoidoille.

Osteopatiaa ja vyöhyketerapiaa pystytään myös tekemään mun 3-vuotiaalle lapselle. Näytän hänelle samalla lastenohjelmia läppäriltä tai luen osteopaatin luota löytyvää satukirjaa. Mun hoidon aikana lapsi leikkii vastaanoton leluilla. :) Vyöhyketerapiassa hän leikkii myös samalla istuen, mutta siinä jotkut pisteet ovat kipeitä ja lapsi sanoo että sattuu (antaa kuitenkin hoitaa). Osteopatia ei satu ollenkaan, on erityylistä.

Osteopatiassa hyvinkin monesti lapsi saattaa nukahtaa hoidon aikana tai heti sen jälkeen esim koliikkia tai hermostollista epätasapainoa hoidettaessa. Kun pitkään kehossa jatkunut "väärä olotila" alkaa purkautumaan niin hyvä olo valtaa koko kehon. Itsekin vaivuin jonnekin unen ja hereillä olon rajamaille varsinkin ensimmäisellä kerralla. Oli se hassu tunne kun yhtäkkiä säpsähtää et "missä olen" kunnes tajut tilanteen :happy:

Muurahainen, kuuluuiko lääkäristä tänään mitään?

Kyllä mä teille aina pienen sulattelun, parempana päivänä ja keskustelun jälkeen kuulumisia kirjottelen.
Ja hengessä edelleen jokaisen tilanteessa mukana, vaikken kommentoiskaan asioihin. Jos nyt ymmärsin mieheni puheesta nii hänellä olisi klinefelter-syndrooma.
Tässä nyt ihmetellää ja odotellaan lähetettä urologille ja perinnöllisyyslääkärille.

Kerroin aiemmin hailakasta ovisplussastani tässä kierrossa. Eilen saapui viimein dpo 14 ja päätin tehdä r-testin, että tiedän lopetanko lugesteronien syönnin vai en. Yllätyksekseni plussa pärähtikin tikkuun :love017

Syyskuussa olisi juuri tullut kaksi vuotta yritystä täyteen. Tämä on nyt viides kierto keskenmenosta. Toivotaan, että tämä pysyisi mukana matkassa loppuun asti :)

Plussatuulia kaikille!!!:wav

Liitteet

• _20160831_174500.JPG
    _20160831_174500.JPG
    13.8 KB · Katsottu: 223
Murkku, toivotaan et lääkäri vihdoin soittais mut ihan loistavaa, et oot valmis vaikka ajamaan paikan päälle puhumaan lääkärille :D jännityksel odotan mitä se lääkäri aikatauluista teille sanoo! ☺️

Niksu, tsemppiä teillekin! En ehdi nyt googletella tuota syndroomaa, mutta jos tuo olisi se ongelma teillä, niin pystyykö miehen siittiöitä käyttämään ollenkaan? Vai onko teillä sit vaihtoehtoina lahjoitetut siittiöt tai adoptio?

Alina, isosti onnea!! Piristää aina kun tähän ketjuun plussia saadaan :) toivottavasti nyt pikkuinen pysyy matkassa !

Onnea alina plussasta! :)

Oikein paljon tsemppiä Niksulle!

on: täällä olis tänään eka clomi päivä. vähän jännittää :) päätin että otan eka tabletin iltapäivällä. On niin paljon menoja nyt heti aamusta ja aamupäivän aikana, niin ajattelin että paree ottaa sitte kun pääsee kotiin jos nyt sattuis että niistä tulis jotaki oiretta. Ainakin kuumat aallot ja pahoinvointia, päänsärkyä oli mainittu pakkausselosteessa.

Onnea Alina plussasta :dummy::dummy1:

Niksulle tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!

Muurahainen; Onpas kummallista toimintaa, että ei vieläkään oo soittanut mitään eikä soita takas vaikka oot soittanu sinne päinkin :wideyed: Toivotaan, et tänään tilanne ratkeaa :)

Pätkikselle onnea clomien kanssa, toivotaan että ne tepsii :)

Enni ja Salamatkustaja rv 11+2

Onnittelut Alina!! Ihanaa!

Toivottavasti muurahaisen lääkäri soittaisi tänään! Kurhaa toi odottelu.

Pätkikselle tsemppiä Clomeihin. Haittavaikutukset on tosi yksilöllisiä. Toivottavasti vältyt niiltä :)

Täällä kp 25/25 (-32). Ovista en bongannut lainkaan. Loppuiko clomejen teho? Viime kierrot oon sen niin hienosti bongannut ja oviksen jälkeen on rinnat kipeytyny yms. Nyt ei mitään! Alkaispa ne menkat vaan niin voisin klinikalle soittaa ja sopia jatkosta! Omat ajatukset pyörii jo syksyssä ja uusia lääkkeitä ja hoitoja pohtiessa.

Moikka kaikille!

On tullut pidettyä foorumitaukoa ja nyt yritän lueskella teidän kuulumisia, onnea plussanneille vaikka teitä niin harmillisen vähän onkin :Heartred
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :sign19

On. Meille ei ihmeitä letroilla edelleen mennään ja ihmettä toivotaan, tänään ois kp.27/28-30 oireita ei vielä tädistä, mut ehtiihän ne vielä, toiveet yrittää nostaa päätään vaan yritän pysyä rauhallisena ja jaksaa pari päivää odottaa.

Onnea Alina! :-)

Hienoa murkku, asat etenevät! :-) Odottavan aika on niiin pitkä!

Niksulle voimia, varmasti raskasta! Toivottavasti asiat etenevät pian ja hoito on olemassa.

Pätkikselle tsemppiä ja pikaista plussaa clomien kanssa! :-)

On: Ovistesti näyttää edelleen estrogeenikuvioita, eli hedelmällistä aikaa :O. Olen hämmentynyt. Se siis toimi hienosti,näytti alkavan oviksen, joka kivuista päätellen oli tiistaina. Osaisiko joku asiaan perehtynyt valaista? Onhan se tietysti mukavaa, kun tuon hormonin ansiosta oloni on mitä mainioin, että sen puolesta voisi jatkuakin :-)

Alina, ihaninta onnea plussasta! <3

Murkku vihdoin!!! Huomista odotellen!

Pätkis, mulla ainakin kun yhden kierron clomeja söin ei oireet tullu heti, ehkä 3-4 pv ekasta ja jatkuikin sit 3 kk :D

Toivottavasti ei tuu mitään oiretta näistä... On jo omasta takaa tarpeeks kaikkea "pientä kivaa" hiustenlähtöä, kuivia limakalvoja jne... :meh:

Takaisin