Ei tää voi olla näin vaikeeta!

HannaMi samoilla linjoilla larissan kanssa että ovis on tulossa,jos on aamulla haaleampi niin sitten oli jo,luulisin että olisi vielä illaksi vahvistunut,muttei se kaikilla näytäkkään niin vahvaa kuin itselläni.:)
Muurahainen: Hienoa että mies on nyt lämmennyt!!!!!!!!:)
Rive: mahtavaa,jes!!!!! Onnea:)
Nenna: Ihanaa,sylin täydeltä onnea pienestä ihmeestänne :Heartblue
Minni: jaksamista, kohta odotus palkitaan!!!:)

Napaa:
Tänään sain letrozolit sieltä yksityiseltä ja niitä nyt sitten ylihuomenna kp.3 syömään ja seurantaultra sen osalta sitten 5.9,huih,jospa,jospa tämä toisi tulosta :) Onko kellään positiivisia kokemuksia letroista?

Nenna ihanaa onnea <3

Minni tsemppiä sinne! Pian on pikkunen sielläkin sylissä. <3

Muurahainen ihanaa! <3 toivotaan että saatte pian pyörät pyörimään ja sen kauan toivotun käärön syliin. Pus.

Larissa toivottavasti teijän siirto tuo sitten vihdoin sen toivotun pikkusen masuun ja sieltä maailmaan. Tsemppiä <3

Kommentoin nyt yhteisesti kaikille plussanneille onnea ja tarrasukkia ja pienen nyytin saaneille isosti onnea ❤

Ja voimia meille kaikille, joilla on huono vaihe menossa.

Omat jutut vaan paisuu paisumistaan ehkä huonompaan mennään...
joten oon taustaillu mutta hengessä ollut mukana iloissa ja suruissa.
Ens viikolla tiedän lisää meidän tilanteesta...

Paljon onnea rive! <3 ihania uutisia myös mintukalla!

Tänään tuli pitkään odotettu lääkäri aika postissa... Tosiaan sitäkin odotin kaksi viikkoa siitä kun soitin ja aloin aikaa varaamaan. No se aika on vasta 29.9! :( kylläpä harmittaa odottaa tota aikaa niin kauan ku se on vaan sitä varten että lääkäri laittaa lähetteen eteenpäin... Hoitaja oli sitä mieltä että lääkäri voisi sen vaan laittaa ilman käyntiä kun sisätutkimus on kuitenkin tehty jo ja siitä ei mitään selvinnyt, mutta lääkäri oli sitä mieltä että vielä käydään tkssa:( eli odotan tota aikaa ja sit odotan vielä pitkät jonot joko gynelle tai polille! :( anteeksi turhautumiseni :D

Onnea Nenna ja Maggie :Heartred

Helinäkeiju, mulla on ollut käytössö Clomig sekä Letrot. Meille Letrot toi kolmannella kierrolla plussan, joka valitettavasti meni kesken. Letrot minulla ainakin ajoi asiansa ja ovis tuli ajallaan. Ja paljon halvempi kuin Clomit, toki ne eivät muutenkaan toimineet mulla. Letroista mulle tuli ihan jörjettömän pahaolo, mutta meni ohi viimeistään paripäivää pillereiden lopettamisen kälkeen. Eli maks. Viikon oli etovaolo.
Toivotaan sinulle parasta :)

Mulla Clomeista ultrattiin kaksi kiertoa, joista toisessa kierrossa kahdesti. Letroissakin muistaakseni kahdessa kierrossa. :)

Voi Muurahainen, oon niiiiin ilonen sun puolesta. Mahtavaa että katsotte vielä tuonkin kortin :) Meillä on parisataa kilsaa myös ajettavana varsinaiseen hoitopaikkaan, mutta onneksi ultrat voidaan tehdä kotipaikkakunnalla. Punktiot ja siirrot sitten Oulussa.

Nenna ja Maggie, onnittelut pienokaisesta!

Minukka oli onneksi päässyt ultraan ja saanut hienoja uutisia.

on: mulle tehtiin tänään kohdun tähystys, lääkäri halusi kurkata kameralla kohtuun, kun limis oli niin huono ja röpelöinen. Rapsutteli vähän munanjohtimien tietämiltä jotain harsomaisuutta pois, muttei löytänyt mitään muuta epänormaalia. Toimenpide oli kivulias, mutta kipu loppui heti kun toimenpide oli ohi. Nyt odotetaan sitten seuraavia luomukuukautisia, joiden alku menee varmasti lokakuun puolelle. Ja seuraavaan kiertoon sitte lääkkeillä kasvatellaan limistä ja tehdään pakastealkion siirto.

Hienoa muurahainen

Ite painelin sohvalle nukkumaan just, kun alko niin harmittamaan. Tää on nyt varmaa kuudes kerta jo kun olis otollinen aika saada se rakkauspakkaus alulle, mutta ei, nyt just ei vaan miestä napostele... Sama setti vaan toistuu. En oo edes sanonu mitään että nyt olis TAAS se otollinen aika. Ihan tulee jo sellanen olo että on jo jonkun muun tahon käsissä tää.. Ei se nyt voi olla enää sattumaa että joka kerta tulee joku este... Turhauttaa niin hitosti kyl

Ihanaa muurahainen!!!!
Untuvainen: tuo on niin turhauttavaa,tsemppiä sinulle!!!
Juntturalle: tsemppiä lokakuulle!!
Niksulle: iso tsemppi halaus!!!!!
Esikko: tiedän, tuo ajan odottelu on ihan hirveetä,odottavan aika on niin pitkä. ja tuntuu että kuukaudesta toiseen saa odotella,ihan vaikka vaan sitä lähetteen laittoa eteenpäin että pääsee taas odottelemaan aikaa.. Siksi itse päätinkin että menen nyt käymään välissä yksityisellä ja siirryn takaisin julkiselle sitten kun siellä asiat alkaa rullata,eli aika koittaa silloin lokakuussa. Tsemppiä sinulle!!!!

Untuvainen: tsemppiä kovasti, ärsyttävää:sad001 Havaitsin saman ilmiön kun yritys pitkittyi, mies oli jotenkin hankala kun tiesi ovulaation lähestyvän. "Käyn vielä suihkussa ensin", "täytyy käydä vähän hörppäämässä vettä", "pakko haukata jotain" jne..itse olet siinä valmiina toimintaan ja toinen vitkuttelee(=tulee tosi haluttava olo). Tulkitsen niin että se jännittää miestä niin kovasti että tärppääkö tällä kierrolla että on hankalaa syttyä siihen touhuun. Ootteko puhuneet asiasta, ymmärtääkö mies ite tämän ajoituksen?

Niksulle myös voimia kovasti. Toivotaan että tilanteenne paranee:Heartblue

Hienoja uutisia muurahainen!! Tuntuu varmasti hyvältä! :)

Untuvaiselle tsemppiä! Varmasti tosi turhauttavaa ja ärsyttävää!

Täällä kp 20. Turhauttavaa, kun en saanu viime vklp tikutettua ovista reissun takia. Kierto ollu vuoden päivät tasan 25, paitsi viime kierto oli sit sen 33.. nyt ei mitään hajua missä mennään, oliko ovista tai onko vasta tulossa. Ainakin on mennyt uskot clomeihin :D alkais jo kp1 niin voisi soittaa polille.

Ihania uutisia muurahainen!!
Joo helinäkeiju niin mäkin nyt soitin ajan yksityiselle vaikka se vähän kirpaseekin mutta saapahan asiat nopeemmin rullaa ja saa mahdolliset lääkkeet nyt jo käyttöön :)

Täällä oli tosi monta iloista uutista, onnea kaikille tasapuolisesti! <3

Minni2: Onko sulla siis liitoskipuja vai mitä? Oletko harkinnut osteopaatilla tai kalevalaisella jäsenkorjaajalla käymistä? Suosittelen lämpimästi, niillä saa usein olon hyväksi. Liitoskivut kun usein johtuvat kropan jumeista, joiden vuoksi kroppa ei pääse valmistautumaan synnytykseen optimaalisesti vaan ne jumit krinnaa.

Itellä ei oo ollu mitään isompaa kremppaa mutta ryhti on ollut ihan perseestä, joten varasin jäsenkorjauksen. Kuinkas sattuikaan se olikin just ovulaatiopäivänä. Mulla oli mm. lantiokori kallistuneena väärään suuntaan ja se oikastiin, voi vaikuttaa positiivisesti myös raskautumisyrityksiin. Ja ryhti on paljon parempi vaikkei kaikkia jumeja nyt saatukaan auki. Jäsenkorjaaja meinasi myös kysyä, että onko mulla kuumetta, mutta muistikin heti että mulla oli se ovulaatio.... :D

Muurahainen, toivottavasti pääsette pian hoitoihin, ja hienoa että mies haluaa tämän kortin katsoa! :) Mulla on yks tuttava, jonka kaksi ensimmäistä on tehty ICSI-menetelmällä, koska heillä ei ole mitään mahdollisuuksia saada luomulasta. No kuinkas kävikään, kolmas lapsi oli juuri tällainen yllätyslapsi, jonka ei pitänyt olla edes mahdollista. :)

Muokattu viimeksi:
Murkku, JEEEEEEEEESSS!!! Kohta ootte jo jännäämässä hoidon tulosta ;)

Niksu, voi ei :( Kerro toki (jos haluat) omia kuulumisiasi

esikko1, eipä ole ylläri, että joutuu vaan oottelemaan oottelemisen perään :(

Untuvainen, toi on niiiin turhauttavaa :( Kokemusta on.

Heipparallaa naiset! :happy:

Ajattelin tulla ilmoittamaan täältä vauvantuoksuisesta kuplasta, että viikko sitten rv 41+6 syntyi meijän toinen poitsu, mitoin 3990g ja 54cm. :joyful::dummy: Arki on lähtenyt hyvin rullaamaan ja isoveli on hirmu tohkeissaan uudesta tulokkaasta. :)

Kovasti puhaltelen teille syksyistä plussamyrskyä melko hiljaisen kesän jälkeen. :smiley-bounce016
Onnea ja menestystä alkaviin hoitoihin sekä onnittelut jo plussanneille. :happy:

Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia, mutta kommentoida en juuri ehdi. Erityistsempit Murkku ja Larissa, teidän plussia kovasti odotan. :)

-enu-

Takaisin