Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toivottavasti Juntturan limakalvo ottaa vielä kunnnon kasvu spurtin ja pääsette siirtoon. :)
Peukkuja pidän muurahaiselle että sielä olis nyt supersiittiö asialla.. :)

On: Lääkäri soitti aamusta ja nyt olis sitten dalacin ab-kuuri otettava. Suositteli maitohappobakteeria ja vagifemiä tai ovestinia olis kuulemma hyvä käyttää. Kun mulla nuo limakalvot on suht kuivat. Ei pitäisi häiritä ovista jos sen vagifemin/ovestinin ottaa heti alkukierrosta 5 päivänä.

Ovistesti ei ollu vieläkään plussalla... testaan vielä illemmalla uudestaan... Jouduin siirtymään puikko ovistestiin nyt kesken kaiken kun CB digistä loppui testitikut kesken ja molemmista apteekista oli digi lopussa..:eek: Oli vaan sitä kaksoishormonitestiä ja sitä ku ei voi enää aloittaa tähän kiertoon...sillä testaaminen ku pitäis aloittaa jo kp8.

Pätkis kp 14

Junttura, toivon, että limis on kasvanut.

Täällä kp 11 ja ovistesti numero 1

e5e782dc256f93a98373a887a1d55851

Pätkis voithan käyttää vagifemin sijaan ceridalia. Sitä voi käyttää kierron missä vaiheessa tahansa ja toimii myös liukkarina seksissä. Se on siis öljypohjasta perusvoidetta. Sellasessa suihkepullossa, pysyy limakalvoilla paremmin ku voide. Mulla nimittäin oli limakalvot vähän aikaa sitten tosi kuivat ja käytin tuota ja meni parissa päivässä ohi kuivuus.

Hei! Vaikka olenkin koko kesän lueskellut teidän juttuja, kommentit ovat jääneet vähiin, pahoittelut!
Josko nyt syksy toisi hoidoilla raskauden tähänkin perheeseen.
Mutta siis, pitääkö joka eri lapsettomuushoidon välissä käydä suunnittelukäynnillä naistenpolilla? Jotenkin niin turhauttavaa, kun juuri 3kk odottanut että heti ku kesätauko loppuu tämä etenisi ja lahjasiittiöt meidän ainut vaihtoehto. Npl soittelin hoitojen etenemisestä, ilmoittivat että tulkaahan 1.5kk päästä (taas) suunnittelukäynnille... huoh..

Mintukka: mulla ei vaan ceridalit ym vastaavat auta yhtään. Oon taistellu tän kuivuus ongelman kanssa ennenkin. Ainoa mikä oikeasti auttaa on paikallinen estrogeeni.

Aih no sitten. Ajattelin vaan jos et ois vielä sellasta kokeillu ku estogeeniton vaihtoehto on kuitenki parempi raskautumisen kannalta, mut sähän se tiedät parhaiten mikä sulle toimii :)

Ei ollu limis kasvanu eli ei siirtoa. Ens kiertoki menee harakoille ku lääkäri haluaa tehä jonku hysteroskopian... oon niin maassa :(

Viipsukka; Toivottavasti tärppää tässä kierrossa ja pysyy matkassa :)

Pätkis; Toivottavasti saat oviksen kiinni, peukut on pystyssä :happy:

Julianna; Tosi turhauttavaa :mad: Eikös ne nyt tiedä jo tilanteen, että vois mennä suoraan toimintaan o_O Jaksamista :Heartred

Junttura; Voi ei! Oon tosi pahoillani :sad001 Ja ens kiertokin vielä hukkaan, miks ihmeessä... Tsemppiä sinne, kunpa voisin jotenkin piristää :love022

Enni rv 6+6

Junttura hysteroskopia on sama asia kuin kaavinta, mutta siinä käytetään kameraa kun kaavinta tehään sokkona. :)

Eli onko sulla jotain mitä sieltä pitäis poistaa tms? Mulla hysteroskopiassa otettiin pois kolme polyyppia.

Mintukka, käsittääkseni hysteroskopia tarkoittaa kohdun tähystystä. Eli ei automaattisesti ole sama asia kuin kaavinta. Sen yhteydessä voidaan toki ottaa koepaloja tai operoida muuta, mutta ei välttämättä.

Junttura <3

Mulle just nimenomaan kyssissä sanottiin, että on sama kuin kaavinta. Mutta tosiaan mulle toi tehtiin keskenmenon yhteydessä eli ehkä tarkottivat mun kohalla että tekeevät saman kun kaavinta, mut vaan kameran kans. :)

mulla on tehty hysteroskopia eli kohduntähystys keskenmenon jälkeen jossa tuli komplikaatioita, otettii koepalaa et mikä on homman nimi mut tosiaan aina ei oteta koepalaa ni en tiä sit miksi ens kierto menee harakoille juntturalta ellei sit jotai ab-kuuria siihen ol suunnitelleet ettei tul tulehusta ku kohtua ronkittu vierailla esineillä. hysteroskopia ei ol sama ku kaavinta, joskus kaavinnan yhteydessä saatetaan tehä hysteroskopia mut se mainitaan erikseen.

junttura pahoittelut huonoist uutisista, kurjaa ku nyt siel venyy se siirto mut inshaAllah sit ku pääset siirtoon ni tulos on toivottu. älä luovuta.

Junttura, pahoittelut! Ja muille myös, ketkä saaneet tädin vieraaksi tai muuten huonoja uutisia!

Kissankulta, me käytiin Väestöliitolla tutkimuksissa ennen kuopuksen tärppiä ja siellä mut laitettiin eka verikokeisiin (ovis oli just ollut/hollilla kun ultrattiin ensikäynnillä) ja mies sai samalla omat lähetteensä. Kun kummastakaan ei näissä löytynyt vikaa, kävin vielä aukkarissa.

Junibealle pahoittelut ja voimia!

Mulla alkoi uusi kierto, tänään kp 2/22-32. Edellinen kierto oli taas ns. normaali, joskin kiertopäivät jäi 25, mutta ovistuntemukset oli niin voimakkaat, ettei voinut erehtyä. Tätä edeltävähän jäi 22 kiertopäivään ja epäilen, ettei silloin tullut ovista ollenkaan. Mietin, pitäisikö yrittää tikuttaa joskus, mut ajatus ei sinänsä innosta.

Sain päähäni alkaa tarkkailee omaa syömistä, kun paino on noussut mielestäni liikaa. Liikuntaahan mulla on useampi kerta viikossa ja ruokailuajat säännölliset, joten mietin, että syynä voi olla liian isot ruoka-annokset. Katsotaan nyt, lähteekö tasoittuu.

Julianna, kuulostaa kyllä tosi hassulta että pitäis mennä uudestaan suunnittelukäynnille :wideyed: Pitäiskö sun soittaa sinne ja kysyä että miksi pitää tulla uudelle suunnittelukäynnille eikä hoitoja voi vain suoraan jatkaa?

Junttura, voimia sinne! Pitäiskö sinunkin kysyä uudelleen että miksi ei kiertoa voi hyödyntää jos ei oteta mitään koepaljoja yms?!

Viipsukka, onnea talletteluihin! Viivat alkaa olla jo kohdillaan! :wink

Muurahainen, täällä on peukut pystyssä sen yhden pienen hännäkkään puolesta :grin

On. Kp29/28(-30). Aamulla CB:n testi puhdas nega. On tää suoraan sanottuna niin perseestä kun nyt alkaa sit kiertokin heittelehtimään. Viime kierto oli 26pv ekaa kertaa elämässä eikä noita 30pv kertoja ole ollut kuin pari. Miehen kanssa keskustelut käyty ja luomuna mennään! Tilanne olisi toinen jos ei olisi vielä yhtään lasta. Mutta kaikki hoidot läpikäyneenä ei niihin enää haluta lähteä. Toisaalta harmittaa kun usko luomuvauvaan on mennyt mutta toisaalta helpottaa kun nyt tietää että missä mennään.mies on kuulema iltatähteenkin valmis jos sellainen joskus tulee:happy: Vitamiineja aijon edelleen syödä ja mieskin niitä lupasi syödä jos niitä hänelle aamuisin valmiiksi laitan, oviksen saatan silloin tällöin tikuttaa vaikka tunninkin sen nykyään aika hyvin. Haave vauvasta elää vaikkakin joku ylempi taho näyttäisi olevan päättänyt että meille ei enää vauvaa tule!

Kiitos kaikille sympatiasta..
Aika lannistunut olo.. miten voi mennä kerta toisensa jälkeen pieleen..
Moni ei varmasti uskois kuinka vaikeeta meillä on vauva kun on niin monta lasta ennestään.
Liekö ikä sitten vaikuttaa...

Noh yritän aatella positiivisesti.. mulla on tatuointiaika tässä kuussa.. lisäks saan opinnäytetyön käyntiin.. saan tehtyä harjottelun loppuun..

Junttura: voihan *****. Voimia odotteluun :Heartred

Pipanat: teille tupsahtaa sitten pieni iltatähti jossain kohtaa :wink

Tiikeriluukas: tsemppiä uuteen kiertoon!!

Munatehtailua: 4 pistoksen jälkeen alkaa tuntumaan vihlontoja munasarjoissa ja selän puolella. Muistuttavat kovasti kk-kipuja. Turvotusta ei vielä ole. Aamuisin huimausta ja kuvotusta. So far so good :bookworm: Bemfola-piikistä sellainen havainto että "mäntää" täytyy painaa aika lujaa sekä kynää viritettäessä että pistäessä..meinasi jäädä osa lääkkeestä kynään kun en painanut riittävän lujaa. Unet on olleet aika villejä nyt muutaman yön ajan..Viime yönä vehtasin Ville Valon kanssa:hilarious:

Onpas täällä paljon ikäviä uutisia! Junibealle sympatiaa! Toivottavasti PiPaNatille suotaisiin yllätysvauva ja muurahaiselle löytyisi se yksi supersiittiö!

Onko kukaan kokeillut Femiflor maitohappobakteerivalmistetta? Suun kautta otettava valmiste, mutta hoitaa nimenomaan intiimialuetta. Työkaveri oli käyttänyt kuurina ja hänen gynekologi oli ihmetellyt kuinka hyvässä kunnossa limakalvot olivat.

Täällä mennään kp 29/25. Dpo 17. Huoh! Kohta kaks vuotta yritystä takana.. oisko nyt meidän vuoro? Tähän yritysaikaan en oo haamun haamua saanut! Sunnuntain jälkeen en oo uskaltanut testata jolloin tuli puhdas nega.

Takaisin