Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ms. Lemon, kiitos informaatiosta! Pitänee tutustua tuohon! :)

PiPaNat, tuo on hyvä periaate! Joku testi joka kiertoon ;)

Kp 24/25 dpo 12. Tänään tuli sitten rinnat aroiksi.

Pahoittelut Junibea :(

Helinä, siinä voi kestää useampi päivä tai jopa viikko ennen kuin s-prog tulee omakantaan.

Täällä vielä menkkoja ootellaan, zoladexin "asennuksesta" on lähes 7 viikkoa ja sen piti vaikuttaa 4-5 viikkoa. Saa nähdä milloin kierto taas käynnistyy ja päästään pas:iin....

Vois vaikka kokeillakin tuota sylkitestiä ens kierrossa. :) Tän kierron tikutan noilla perus CB digeillä... Olin ajatellut että tää kierto olis ollu huilikierto mutta sen progesteroni verikokeen takia pitää tietää koska ovulaatio on ollu kun koe otetaan noin 7vrk ovulaation jälkeen.

Kyselin sieltä labrasta mitä tuo alustava tulos meinaa ja niillä näkyi sielä että alustava tulos olis normaalifloora++. Mutta kuulemma pitää vielä odottaa lopullista viljelytulosta kun sieltä kuulemma vielä voi jotain ilmaantuakin vaikka nyt alustavasti näyttää siltä että olis ok. Maanantaina ehkä sitten tiedetään enemmän.. :)

Pätkis kp 11

junibea jaksamista, tuo on rankkaa, itelläki samal viikol kokemusta menetyksestä. oot kyllä vahva mashaAllah.

larissa tsemppiä pas:in odotteluun inshaAllah kierto alkas käynnistyyn uudestaan pian :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia.

täällä ei ihmeitä kp 21 menossa saas nähä minkä pitunen kierto on tää eka sit. sää on liian kuuma, väsyttää ihmeesti, ovis on ehkä ollu tuol kp 15-16 joten nyt odotellaan sit mitä tuleman pitää. ootan et noi eläintenruokasäkit tultas hakeen ja saatas maksu niistä. ukko haluu et hommataa mulle ompelukone ni alan tekeen vaatteita inshaAllah. itellä on vaa epävarmuus et saankoha mä sit myytyä yhtää mitää jne.

Sain sitten perjantaina iltapäivästä sen lopullisen tuloksen. Yllätys yllätys vanha ei niin kiva kaveri streptokokki B sieltä löytyi. Yleensähän tuo on raskaana olevien vaiva mutta mulla tuo tahtoo vaivata joskus muulloinkin. Se oli oikein kunnon riesa kun kuopus oli pieni imetysajan, välillä virtsassa ja välillä emättimessä.. Sitten se vaan yhtäkkiä loppui eikä oo oikeen vaivannu enää sen jälkeen kunnes nyt... Tainnu olla mulla tuo jo useamman kuukauden vaikka ei oo mitenkään oireillu paitsi ne pari virtstietulehdusta sillon syksyllä ja viimeisin tammikuussa. Niistä ei tehty viljelyä mutta oon sata varma että sielä on ollu strepto B. No positiivinen puoli tässä on se että pissasta ei löytyny bakteereja. Hankala tosin tuo strepto B kun se kuitenkin kuuluu pienissä määrin ihmisen normaaliin terveeseen bakteeriflooraan. Että kokonaan siitä ei eroon pääse.. Mulla sitä nyt on vaan liikaa.. Kai mä saan jonkun kuurin.. toivottavasti lääkäri soittais jo maanantaina asiasta... :)

Pätkis kp 12

Hei taas kaikille!

Paljon on ehtinyt täällä tapahtua parin kuukauden aikana, kun olen pitänyt kesätaukoa! Nopsaan selailtuna ainakin Ennille plussaonnittelut ja Junibealle pahoittelut tuulimunasta. Larissalla ihanasti jo hoidot meneillään, toivottavasti siellä pian tuloksia syntyy :)

Täällä vuoden rajapyykistä pyyhkäisty yli ja nyt aika varattuna gynelle, jotta tutkimukset saataisi meidän osalta käyntiin. Elokuun lopulle sain ajan sinne, eli kuluva kierto mennään vielä läpi ennen sitä. Nyt menossa kp11.

Miten muualla muuten on miehen osalta tutkimukset? Täällä sanottiin, että simppanäyte tutkitaan sitten vasta "lopullisessa hoitopaikassa", eli ei ilmeisesti ihan alkuvaiheessa taivalta..? Varmasti saan lisää selvyyttä sitten kun sinne gynelle pääsen, mutta kyllä nyt jo mietityttää ja jännittää.

Kissankulta täällä myös on jo simppanäytelähete vetämässä,ensi viikolla otetaan ja minun verikokeet otettu ja elokuun 11 on aika neuvolaan joka laittaa lähetteen gynenpolille. Tosin olen käynyt jo useasti gynellä sekä itse aktiivisesti pyytänyt tutkimuksia. Nyt tuli vuosi täyteen. Mitään eivät tutki täällä isommin jos ei simppoja oo eka tutkittu.
Samoissa siis mennään sinun kanssa aikalailla. Toivottavasti pian tärppää :)
Jospa tämä kierto pysyisi nyt tasaisena kun heti lomalla tasoittui normaaliksi ekaa kertaa koko yritysaikana :)

Kissankulta, jonkin verran varmaan tekevät naiselle tutkimuksia ennen simppa-analyysia, mulla esim. verikokeita ja ultraa mutta eivät esim. aukiolotutkimusta tai mitään lääkitystä aloittaneet ennen miehen näytteen selviämistä. Eli niin pian kuin mahdollista, kannattaa se tutkituttaa. Etenee sitten sen jälkeen nopeammin. Tässäkin varmaan monesti paikkakohtaisia eroja. Me oltiin julkisella puolella.

Plussatuulia naiset! Elokuu tuokoon megaison plussapuhurin, myrskyn suorastaan mukanaan!!

Ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin. <3 Voimia ja pitkää pinnaa. Sitä tarvitaan. <3

Maggie rv 36+2 <3

Täällä kp 26/28(-30) ja vitivalkoinen testitikku aamulla. Ei edes yllättänyt enkä jaksa oikein olla enää edes pettynyt. Mitäpä muutakaan se olis ollu. Onneksi päivä on ollu kiireinen niin yllättävän hyvällä mielellä olen silti ollut!

Pahoittelut junibea!:( minä olen aika avoimesti kertonut yrityksestä jo alusta asti ja nyt tulee vuosi täyteen yritystä ensi viikolla. Ainut jonka kanssa olen puinut asiaa tarkemmin on minun äiti ja pari hyvää ystävää. Jotenkin koen sen helpommaksi että ihmiset tietää sen että ei tule tylyjä kommentteja :/ maanantaina aattelin soittaa lääkäriin jospa pääsis gynelle kattoo onko kaikki kunnossa...

Anteeksi että en hirveästi ihmisille kerkeä vastailla mutta luen kyllä kaikki viestit! :( on töitten kanssa niin kiireistä että ei jää hirveesti ylimääräistä aikaa! :/

Esikko1, mä koin ton kertomisen samalla tavalla. Ei tuu tyhmiä kysymyksiä ja kommentteja, kun läheiset tietää :)

Huoh. Kp. 27/25 dpo 15. Aamulla täysi nega. Kierto ollut kellon tarkka kaikilla lääkkeillä. Oviksen bongasin. Kuika kauan odotan vuotoa ennen kuin alan primolutteja ottamaan? Tää on ensimmäinen kerta, kun menkat on myöhässä. Clomifenkierto.

Eltsi, mitkä ohjeet sait Primoluteja määräävältä lääkäriltä? Yleensä noi kiertoa tukevat keltsit aloitetaan jo kp 15 tai 16, about oviksen jälkeen. Jos taas ne otetaan katkaisemaan piiiiitkää kiertoa, ne on yleensä ovuloimattomia kiertoja ja mä taisin sellaiseen saada ohjeeks joku kp 40 tai vastaavaa, jolloin olis hyvä jo pyrkiä uuteen kiertoon, ellei luonnostaan ala oma kierto. Mut jos oot varma ovulaatiosta ni eiköhän uus kierto tai vastaavasti plussa (!!!!) oo ihan päivän parin sisällä sulla. Millä testasit ovulaation?

Primoluteja/Terolutejahan syödään kuitenkin se kymmenen päivää yleensä ni niiden aloittaminen vasta nyt voi sekoittaa kierron aika pitkäksi.

Maggie, kiitos vastauksesta :) testasin ovulaation reissun päällä clearbluen digillä kp 11. (Edellisessä kierrossa sain hymynaaman kp 12.) Sain ekassa clomikierrossa aika epämääräisen ohjeistuksen, et jos vuotoa ei kuulu 2 vk päästä ovulaatiosta niin sit voi primot aloittaa, kunhan tekee ensin raskaustestin. Nyt on kolmas clomikierto.

Huoh. Pitää kai odottaa pari päivää vielä? Tai huomenna soittaa ja kysyä vähän neuvoa. Turhauttavaa!!!

oletin että ovis olis pian tulossa mutta vaikuttaa siltä ettei olekaan...hmmm... kahdessa edellisessä kierrossa oli kp13 ja 14. Toki tänään vasta kp13... Mutta jotenki epäilen kun ei mikään kropassa nyt viittaa lähestyvään ovulaatioon... Hieno homma jos tää kierto sekoaa just nyt ku pitäis sitten mennä siihen s-prog kokeeseen...

no ehkä tää vielä tästä.. :)

Pätkis kp 13

Pätkis, ompa ikävää jos nyt just tulee ovuloimaton kierto tai muuten vaan venyy. :(

On: ovis oli nyt viikonloppuna ja tuli hyvin hyödynnettyä. Toivotaan, että siellä olisi edes se yksi normaali siittiö joka osasi uida perille asti. Tuskimpa, mutta aina voi toivoa. :)

plussatuulia muurahainen, älä luovu epätoivoon, meillä oli sama juttu ukon kans, saatii sillo aikoinaa sellai tuomio ettei pal hymyilyttäny eikä toivoa annettu mut niin vaan Allah antoi meille tuon nyt 1v7kk tytön alhamdulillah.

Voi kun tuntuu vain huonoja uutisia osuvan tämän ketjun osalle. Pidentyneitä kiertoja ja vitivalkoisia testitikkuja... :(

Pikainen omanapa ennen töihin lähtöä. Parina päivänä oon nyt tehny ovistestejä ja on viiva vahvistunu, ovista odottelisin ti tai ke akselille. Meillä siis suunnitteilla pakastealkion siirto tähän kiertoon, mutta perjantaina olleessa ultrassa kohdun limakalvo oli surkeat 3.5mm. Tänään uusi ultra, jos limis ei oo ottanu jotain ihme kasvuspurttia niin siirtoon ei päästä.

Takaisin