Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä odotetaan menkkoja saapuvaksi, sais vihdoin soittaa sinne neuvolaan. Huomenna kp 30/30, nyt tietysti venyy kierto jännityksestä o_O pitää huomenna dpo 12 heti testata, niin ei tarvii jännittää, saa menkat alkamaan.

Pätkis; Pahoittelut, mutta vielä aikasta, toivotaan et plussaksi muuttuu:happy:

Enni toivottavasti saat plussan tikkuun eikä tarvitse soitella.. :)

Hitsit ku aika kuluu hitaasti... Vähän kyllä tuntuu siltä että ei oo taaskaan tärpännyt... Menkkajomot aikalailla loppuneet..

Oi!!!! Jennie, Junibea ja Ninukki!!! Te ainakin olitte plussanneet ❤️❤️❤️ Onnea upeista plussista ja tonneittain tarrasukkia mukaan!

Murkku ❤️

Hileinen ❤️

Ennille hirmuisesti testionnea!!! ❤️

Täällä on turhautuminen huipussaan. Olen koittanut pitää ajatukset pois koko asiasta. Oli kuitenkin pakko tulla kurkkaamaan mitä teille kuuluu ❤️ Sydänpoli mokasi lähetteen kanssa ja meidän hoitojen ja uuden yrityksen aloitus viivästyy jälleen kerran.

myy mikä vointi? no johan ovat tunareita ku taas mokasvat lähetteen kans hohhoijaa... jaksamista inshaAllah saatte pian ajan ja lisätietoa tilanteesta.

Myy; Voi ei! Jaksamista ja tsemppiä! :Heartred

Pätkis; Toivotaan, että plussa tulee sinne vihdoinkin :)

Tää viikon alku jotenki menny tooodella hitaasti. Töissä meni aika tänään nopeesti,löysin jonkun deezer- sovelluksen musiikin kuunteluun. Sieltä löyty vaikka mitä ja ei aina tarvii niitä radiomainoksia 100 kertaa päivässä kuunnella :happy: Onneks ei oo isolla työmaalla, ei vois kuunnella.. Oon kova musiikki ihminen, se on miulle voimavara kaikkeen :)

Gatusa, turhautumista lukuunottamatta ihan ok :) Lapsettomuuspolin lääkäri kehoitti koittamaan saada painoa pois kesän aikana ja tavoitteeksi laitoin -5kg. Nyt on reilu kuukaudessa lähtenyt 3kg, mutta äkkiäkös ne saan takasin ennen seuraavaa lapsettomuuspoliaikaa olevalla etelän reissulla. Kun vaan nyt joskus saataisiin se aika sinne sydänpolille, että saisi ottaa kierukan lopulta pois ja pääsisi lapsettomuuspolille aloittamaan hoidot. Ensi viikolla soittelen ajan perään jälleen kerran...
Teillä on siellä nyt muuttoaikeita? Pikaluin viestejä, kun niitä oli "muutama" .

Pätkis, nyt plussaamaan! ❤️

Enni, täällä toinen musiikin suurkuluttaja! :D

Voi Myy! Ikävää että mokailevat. Tsemppiä turhautuneisuuteen <3 Mut ihana kuulla että muuten hyvä fiilis. Ja painokin kohti tavoitetta. Ihanalta kuulostaa,että reissu tulossa. Semmoset aina virkistää mieltä ja saa ajatukset muualle.

Enni, jos siis kännykällä oot foorumilla ni ennen kuvan lataamista muokkaa omalla kännyllä kuvaa -> rajaa -> tallenna. Pitäis toimia. :) Mitä kuvaa oikein oot latailemassa? :P

Tsemppiä Pätkis myös piinapäiviin!

Kaikille testionnea ja hurrrrrjasti plussatuulia koko väelle!!

Maggie rv 34+0 <3

Katruska, se on kans yks :) Mut itse kun seuraan useita ketjuja, niin suurin osa linkin päässä olevista jää klikkaamatta, jos ei suoraan lukiessa näytöltä näe nopeesti ja helposti, mieluiten isona kuvana. :P Ja varsinkin jos netti tökkii ni ei välttämättä nii helposti saa auki linkkejä/ jaksa odottaa niiden lataamista.

Mä veikkaan, että Enni lataa meille kohta kuvan plussasta! :)

Voi Maggie, siehän saat kohta nyytin syliin ❤️❤️❤️ Apua, kuinka nopeaan aika menee! Ihanaa loppuraskautta! ❤️

Ennin kuvaa odotellessa ;)

Kiitos Myy! <3 On tää todella jo aika loppupuolella. Jaiks! Ei niinkään synnytys jännitä, mutta miten se vauva-arki sitten. Tuntuu että oo ihan ummikko!! Ja niinhän mä oonkin :P Ehkä se jollain vaistoilla ja oppailla sitten. :)

No,antaa olla en osaa laittaa kuvaa! Yritin rajata mut ei silti hyväksy.

SE ON PLUSSA! Ihan selvä viiva! Mitä *elvettiä?! Mie en voi uskoo tätä :nailbiting: tänään siis dpo 12 ja tein testin, jotta sais menkat alkamaan. Olin ihan varma ettei taaskaan mitään, koska ei ole mitään oireita.

Nettilaskurin mukaan tänään rv 5+3, hih oon oottanu aika kauan et saisin kirjottaa ton :grin

Vähän kyl tuntuu pettäjältä,kun tääl on kauemminkin yrittäneitä ja hoidossa olleita,ketkä ei ole saanut vieläkään..

Enni, plussasta pitää iloita! <3 <3 mä niin haluisin kuvan testistä!!! :D onneksi olkoon! Nyt perus lista konstikolmoset ja koko kierron stoori jakoon ;)
Monesko kp/kp ja ootko oviksen ajankohdasta varma? :)
Ääks! Oon ihan fiiliksissä!!! :)

Mymmelisti; Yritän illalla koneelta laittaa kuvan.

Ei ollut kikkoja kuin mamma vitskut käytössä. Eikä mitään tehty eri tavalla kuin ennen. Ovis oli muistaakseni 1.7. Ja silloin oli kp 17/30 eli sama kuin aiemminkin. Tänään on kp 30/30. Ainoat erilaiset oli, että poltin tupakkaa ja join kaljaa ja kesäkuussa kävin jopa baarissa :hilarious:

Enni, ONNEA! Mä niin arvasin kun neljän jälkeen tullu foorumille kyselyä huutomerkkien kera :P Mahtavaa. P.S. Huikeat kikkakolmoset ;) Mäkin muuten kävin baarissa dpo 4 tai jotain, kun oli hyvän ystävän synttärit. Ja vielä dpo 10 otin lasin skumppaa pikkujouluissa. Hups...

Takaisin