Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen: kiitos :)

Mymmelisti: noin 10kpl one stepin liuskoja jäänyt kaappiin. Joskus antavat tosi törkeitä viivanpaikkoja... Luin sitten monesta muustakin paikasta ettei ne olis hyviä...

Tältä näytti aamun testi... Eipä tuossa mitään näy muutaku joku outovärikertymä tuossa alhaalla...

Liitteet

• _20160712_123717.JPG
    _20160712_123717.JPG
    303.6 KB · Katsottu: 223
Diabolicat pahoittelut uudesta kierrosta! :(

Murkku :( voin vain kuvitella tuon tunteen.. Muakin kiinnostaa, puhuitteko asiasta miehen kanssa?

Pätkikselle toivon vielä plussaa, vielä on aikaa.. :)

Täällä kp 1 tänään ja lapsettomuuspolin aika lähestyy koko ajan..jotenkin toivon/toivoin, ettei olisi tarvinnut mennä sinne.. Saahan sieltä toivottavasti edes apuja, mutta joutuu siellä myös kohtaamaan tämän kaiken taas ihan eri tavalla. Tai ainakin just nyt musta tuntuu siltä..

Pätkis, toivotaan, että tuo "värikertymä" on seuraavassa testissäsi koko testitikun leveydeltä!
Viipsukka, teillä on kaksi niin erilaista asiaa vaakakupissa... (nimim. kolme koiraa yritysaikana kerääntynyt). Onnea matkaan, mikäli IVF tulee teille ajankohtaiseksi. Toivotaan, että siitä on teille apua!!!
Pahoittelut uuteen kiertoon ajautumisesta, Diabolicat, vastavirrassa jne :/ !!

Viipsukka, voi kekkuli :( Ihan karmee vaihtoehto!
(tai enpä minä tiiä, kun olen/olin lapseton, että mitä ajattelisin koko touhusta oikeesti)

Mymmelisti, ollaan puhuttu, jos ei normi keinoilla meille lapsia tule, niin sitten ei tule.

Pätkis, ihan tyhmiä noi testit, ku ihan ku tossa jotain olisi... Voi kumpa vahvistuisi...

Murkku, tarkotin siis puhuitteko tunteista ja siitä mitä kävi siellä kaverin luona ja semmosta. Varmasti painaa molempia tuo asia<3 mulle itelle siis puhuminen on enemmän kun tärkeetä ja siksi kysyn :)

En saa linkitettyä mutta Iltalehdessä on juttu " Herpes viruksen muoto voi aiheuttaa lapsettomuutta". Aika pieni mahdollisuus ilmeisesti mutta kaikkihan tässä maailmassa on mahdollista!

Mymmelisti, aa sitä tarkoitit. :) juu kyllä me siitä puhuttiin, että olishan se vauva kiva jos tulis. Mut ei voi mittää näillä mennään. Ens viikolla muuten soittaa lääkäri, katsotaan mitä se sanoo...

jaksamista murkku inshaAllah teille vielä se pienokainen suodaan. teen duaa inshaAllah.

on: kp 4 menossa ja jäätävä väsymys ollu läpi menkkojen en muistanukaa et se pistää väsymyksen tähä pisteeseen. meil on uuden kodin etsintä alkanu ku meni sukset ristiin vuokranantajan ja omistajan kans ku rupesvat ilkeiks meit kohtaan. siis iha omatoimisest halutaan muuttaa isompaan taloon ja muutenki tilanne on et voi olla et lähiaikoina tarvitaa muutenki min 2 makkaria, olkkari, keittiö, miel. ruokailutila, piha ja tietenki kuisti sekä kylppäri.

Mullakin oli menkkajomoja dpo 7 aikoihin.. :) ja mun tapauksessa tais olla kiinnittymiseen liittyviä kun plussasin. :)

Pätkis... Sorry! Mutta liputan kyllä menkkajomojen puolesta minäkin juuri noihin päiviin osuen,
peukut täältä ja kaikille muillekin!!

Takaisin