Mymmelisti; Kiitos tsempeistä!
Diabolicat; Ohhoh, aika sekaannus. Ihme, etteivät tehneet tarkoituksella eri värisiä, ettei voi sekoittaa. Tai aikuisten booli eri paikkaan tms. Onneksi ei yhtä mukillista kohti paljon viinaa ole :)
Mie oon samaa mieltä kyselemisestä, mie kuulun niihin todella arkoihin

Mie en ole kyselemisen pelossa käynyt sukulaisten tapaamisissakaan yli puoleen vuoteen. Niillä ei tunnetusti ole minkäänlaista tolkkua
Nimma; Ymmärrän hyvin. Olen aika samaa mieltä. Miulla myös lähipiirissä useampia, jotka sikiää tosta vaan,ja lapsia tulee miun mielestä vääriin elämäntilanteisiin. Ja toiset ei sit halua lapsia. Mie luulen olevani ainut, kellä ei ole lapsia vaikka haluaisi. Ja olen myös mm. näistä em.asioista todella katkera maailmalle

Ystävien/tuttavien lapset on jo isoja, paitsi yhdelle asia on siellä jossain tulevaisuudessa. Joten sieltäkään ei ymmärrystä löydy eikä juttuseuraa asiasta.
Oon kyllä aika kova luu, naiseksi varsinkin. Kaiken menneen paskan takia en luota ihmisiin enää. Temperamenttia ja sisua löytyy,mutta kyllä sekin joskus loppuu. Sinänsä ei oleh haitannut, ettei ole voinut puhua tästä kellekään. Varsinkin kun löysin teidät. Katotaan, kauanko menee, että mie pimahdan kun joku tulee utelemaan. Tai mitä saan sanotuksi, saako joku tietää tästä vielä joskus..
Enni kp 28/30, dpo 10, yk 12