Olen samaa mieltä, että Kaakamelin kannattaisi nyt hakeutua asiansa osaavan lääkärin pakeille. Ei tuollaisilla kilpirauhasarvoilla ole kovin hyviä mahdollisuuksia edes raskautua ja vaikka tulisikin raskaaksi, on keskenmenon riski aika korkea.
Itselläni on erilainen kilpirauhassairaus. Vielä syödessäni viljoja, oli TSH 0,26. Kun en syö gluteeniviljoja, oli TSH korkeimmillaankin 0,49 ilman lääkitystä. Koska T4 oli kuitenkin viitteissä (alaviitteessä, ei nouse lääkitykselläkään), diagnoosi oli aina joko terve tai katteellaan. Yksityispuolelta olen hakenut lääkityksen, jonka myötä tulin myös raskaaksi ja sain esikoisen.
Ite oon nyt pistäny osan kestovaipoista myyntiin, eilen vein neuvolapumppuun sopivan suppilon erään keskosvauvan äidille (jotta on useampi suppilo kierrossa). Olen miettinyt myös muiden vauvatarvikkeiden myyntiinlaittoa. Olin myös valmis tarpeen tullen luopumaan erikoistuttipullon osista (niitä ei saa enää uutena Suomesta).
Ollaan nyt myös siinä IVF-jonossa, syksyllä sitten asia etenee jos etenee. Liityin facessa aiemmin keväällä lapsettomuusryhmään. Nyt kun meinasin kirjoittaa sinne ja aloin lukemaan, kävi ilmi että siellä kirjottelee aktiivisesti yks entinen kaveri, joka tosiaan pisti muhun välit poikki, kun ei kestänyt seurata facebookissa, kuinka vahingoitan syntymätöntä vauvaani. Joo eipä tee mieli avautua siis siellä ollenkaan.
Täällä ainakin prolaktiinitasot kuuluivat rutiinitesteihin jotka otettiin ennenku päästiin lapsettomuuspolille. Sekä mieheltä että naiselta.