Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otin asian puheeksi perheneuvolassa, missä me silloin käytiin miehen lapsen asiaa käsittelemässä, mutta mulle sanottiin, ettei se ole oikea paikka, vaikka siinä kohtaa minä olinkin lähivanhemman asemassa. Ilmeisesti oisin saanut muutaman kerran käyntejä psykiatriselle sairaanhoitajalle (as if hitaasti lämpeävänä pystyn käsittelemään ikivanhoja traumoja muutamalla käynnillä!) ja toinen vaihtoehto oli perheasiainneuvottelukeskus, minkä taas koin olevan enemmän pareille suunnattu. Annoinkin sitten haamujeni olla ja päätin selviytyä itse ja lähipiirini tuella. Tästä nyt on vuosia aikaa, joten voi olla, että asenne on muuttunut ja yritysvaiheessakin voi olla tukea tarjolla paremmin. Itse koen saaneeni parhaan avun lasteni yritysaikana vertaistuesta ja juuri näistä pitkään kuumeilleiden vertaistukiryhmistä sekä endometrioosiyhdistyksen face-ryhmästä.
Tänään kuulemma ois parempi ilta, joten täytyy pysyy virkeänä. Mä piiputan jo, kun enää tämä ja huominen lomaan, mutta pakko mennä ja purra hammasta.