Täällä olisi nyt joko rv 4+3 tai dpo 18. Hullu tilanne. Jos keskiviikkona pärähtää nega tai vuoto alkaa niin sit en tikutata tai muuta vaan syön kolme kiertoa teroja 15-24 ja katson saisinko kiertoa tasaantumaan. Tuo oviksen etsintä on ollut vaikeaa eikä tikut sitä näytä. Näin saan itsekin "lomaa" kun selkeä kaava. Tyytyväinen olen et nähtävästi hedelmöitys tapahtuu mut sit tulee jotain.
Mulla varmasti vaikuttaa sairaudet, sydänjuttu, ylipaino jne. eihän mun tilanne raskaudelle optimaalinen ole. Sen tiedän itsekin.
Kaikille toivon hyvää kesää ja tottakai myös plussia niin ovistikkuihin kuin raskaus. Hoitoihin meneville jaksamista samoin tutkimuksiin. Nauttikaa kesästä vaikka tottakai nämä lapsihaaveet siihen varmasti vaikuttaa :)
Mulla varmasti vaikuttaa sairaudet, sydänjuttu, ylipaino jne. eihän mun tilanne raskaudelle optimaalinen ole. Sen tiedän itsekin.
Kaikille toivon hyvää kesää ja tottakai myös plussia niin ovistikkuihin kuin raskaus. Hoitoihin meneville jaksamista samoin tutkimuksiin. Nauttikaa kesästä vaikka tottakai nämä lapsihaaveet siihen varmasti vaikuttaa :)
tuhruttelu alkoi tiistaina, ke oli kp1 ja sit vuodin kaksi päivää kunnolla ja vuotelu loppui jo lauantaina