Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ms. Lemon täällä myös ensi viikko näyttää kuin käy.. koitan olla iisisti ja rakentelematta isoja odotuksia.. vaikeaa vaan kun tuntosarvet on kasvaneet mahaan ja kuvittelee väkisin,etsien oireita olemattomista.
Tsemppiä meille kaikille,nautitaan ainakin kesästä :)

Onnittelut minunkin puolesta wm :smug: ihan mahtia!

Meillä mies on ollut viimeiset puoli vuotta enemmän "varma" että nyt juuri tässä kierrossa onnistuu ja sitten hän tulee niin surulliseksi, kun kerron kuukautisten taas alkaneen. Miehen surulliseksi tuleminen on mulle varmaan vaikeinta.... Jotenkin vielä sen oman pettymyksen kestää, mutta kun ei pysty sitä onnea toiselle antamaan, niin harmitus on suuri:shy:
Nyt olen yrittänyt keskittyä puutarhaani, liikuntaan, ystäviin ja miehen kanssa puuhailuun. Ja lopetin lämpöjen mittailut ja kalenterin tuijotuksen. Se auttaa hieman siihen yrittämisen aiheuttamaan ahdistukseen ja vapauttaa elämää. Juodaan viiniä ja katsotaan jalkapalloa. Hienoa se on sekin :grin

Tsemppistä teille kaikille yrittäjille!!! Yritetään nauttia tästä elämästä!

Oes kp18/30

Jouduin sydänongelmien takia Tayssiin.
Täällä otettu hcg samalla. Se vain 9. Päivystävä sanoi et vois olla vasta nousemassa mutta itse en siihen usko.
Mä vain ihmettelen miten sain testiviivan näkymään jos hcg noin matala.
No olen iloinen et jotain on tapahtunut. Kuhan ei nyt kovin kauan vuoto venyisi :/

pääsen kotiin :) tänään sydänarvo sama 60. Kotiin tulee aikoja tutkimuksiin. Jos pulssin heitot palaa hakeudun heti takaisin.
Akuutissa sydänkohtauksessa arvo olisi tuplaantunut.
Jos ei vuoto ala testaan keskiviikkona. Itse kyllä epäilen et on nega silloin.

Pääasia että saat itsesi nyt kuntoon, onneksi pääset kotiin toipumaan.
Ja tosiaan hienoa jos onkin nega että on yrittänyt kuitenkin jotain tapahtua,itsellenikin sekin olisi jo iso asia että on mahiksia,vaikka toki pieni suuri pettymys täti aina onkin. Toivon sinne kuitenkin nyt kunnon hcg hormooni nousua:wink

Toivotaan WM parasta :)

Täällä kuumeinen mietintä, miten viimeisen yk:n käyttäis. Kokeilisko ilman mitään apuja, vai ettiskö loputkin konstit ja koittais kaikkensa.

Paranemisia WM ja toivottavasti hcg lähtisi nousuun. :)

Enni: Täällä kanssa mietin että kuinkas teen tän kierron kanssa. Mennäänkö sokkona vai tikutanko, mittan lämmöt ja kyttään oireita... :grin

Pätkis kp 1

WM: lle parempaa vointia, ja hcg:n nousevaa tuulahdusta!

Munkin pitää varmaan tilata noita ovistikkuja, kun niistä niin moni vaikuttaa tykkäävän. Oon tähän asti luottanu niin kropan tuntemuksiin, mutta mitä ilmeisemmin apukeinoja on otettava käyttöön... Sorruin myös tänään tekemään raskaustestin, vaikka kp 24/27! :oops: Noloilua, josta kerron vaan täällä, vaikka mies varmasti ymmärtäisikin kyllä. Hassua, kun ensi kertaa tunnistan itsessäni vauvakuumeen oireet, vaikka on jo kaksi lasta. Nostan hattua suuresti teille, jotka olette jaksaneet yrittää jo vuosiakin! :-)

Ei testailussa ole mitään pahaa :) se pienikin mahdollisuus et testiin kaksi viivaa piirtyy täytyy kokeilla. Ja kun saa negan ja vituttaa niin hetken päästä sitä silti testaa uudestaan :D
Sit tulee täti kylään ja silloin vannoo ettei testaa ennen kuin menkat on myöhässä mut kuinka sitä silti on testi kädessä jo dpo10 :P

Murkku: ihanaa! Positiivisuus haaste!!! Tätä on ennenkin tehty.... Vuonna 2014 vai jopa 13... :( mutta perinne säilyy ennallaan ja todettu hyväksi!

Viipsukka: uuden kodin laitto on ihanaa!

Gatusa : jee! Jääkaappi! Mä oon tosiaan ihmetelly jo sek 3 vuotta miten olette pärjänneet siellä paahteessa ilman kaappia! !!!

Meritähti : miten voi olla tollanenki vaiva? Nyt nakuilee ni jäähtyy vehkeet!

Wm: iiiihanaa!!! Onnea tuhannesti!!! ♡ muoks. Voi itku! Mitä nyt sydän alkaa temppuilla!!! Jospa hcg lähtis nousuun!!!

Pätkis: toivottavasti sullekki olis jäsenkorjaajasta apua. Itse kävin kun se 5 min talletus edellisenä iltana tehty. .. muistelen etten hirveesti ovista testaillu

Wm toivuhan kunnolla ja rauhassa.

Tsempit negoista ja
Kaikille hyville jutuille peukutusta!
Ja erityisen suuri plussapuhuri tällä kuulle.. ❤

Suomen kesä on lyhyt ja vähä helteinen mutta empä niin kovista helteistä piittaakkaan.
Omaa napaa taas: kun neuvoitte ottaan yhteyttä polille meidän tilanteesta niin eipä tarvinnut ottaa...
Muutaman päivän sisään tuli lähete uuteen simppanäytteeseen jonka tays kustantaa. (Aika varattu tän viikon torstaille)
Sitten tulikin jo postista aikaa lapsettomuuspolille ensiviikon torsaille.

Vähän jännittää kun alkaa rytinällä tapahtuun.. empä olis uskonu saavamme aikaa ennen kesätaukoja mutta ilmeisesti tilanne on sitä luokkaa että näin mennään.

WM, hui, toivotaan parasta sinne! <3

Enni ja Pätkis, suosittelen pitämään kesäloma kierron seuraamisesta. :)

Niksu, vähän ihanaa, että alkaa tapahtumaan! Eikä tartte ootella :)
Mä luulen kanssa että tulee uusi käsky miehen näytteen antoon. Tosin vahva fiilis on siitä että me ei enää ajella näytettä antamaan. Matkaa kuitenkin lähimpään näytteen anto paikkaan on edes takas se 300km. Ei jotenkaan houkuta taas lähteä ajamaan pelkän näytteen takia...

Lucky, kyllä se oli viimeksi vuonna 2014. Vitsi siitäkin on aikaa... :)

Päivän positiivisuus: vapaapäivä kotosalla <3

Heips, en nyt oo näitä välisivuja lukenu, mut aattelin ilmoittaa että hengissä ollaan. Olen nyt ajatellu sinne IVF-jonoon ilmoittautua. Sysäyksen sain itse asiassa täältä kun luin että sitä on lyhyttä ja pitkää kaavaa. Lyhyttä voitais ehkä kokeilla, mutta pitkään en lähde, on ainankin tämän hetken ajatus. Päätetään sitten syksyllä, mennäänkö vai ei. Mies ei osaa ottaa aiheeseen mitään kantaa, mutta hänelle on nyt palkattu tuurari, joka tuuraa häntä mm. tänään ekaa kertaa (hän on työpalaverissa). Näin ollen toivossa on hyvä elää, että mies pääsisi sitten hoitoihin mukaan mikäli niitä päätetään sitten yrittää. Ku ne on toisessa kaupungissa. 2 inssiä on tosiaan nyt keväällä tehty ja 2 meillä on vielä tekemättä, pari kiertoa nyt menny aikalailla tjottaillessa.

Hän on siis yrittäjä, eikä ole mm. reilun 7 vuoden aikana pitänyt yhtään kokonaista vapaa-arkipäivää/lomapäivää.

Muurahainen: meinasin unohtaa kierron seuraamisen tälle kiertoa mutta sitten muistin että mullahan on nuo terolutit. Pitää tikuttaa ovista jotta tietää koska aloitan terot..

No jos yrittäis mennä muuten vähän sillä tyylillä että hällä väliä ei se kuitenkaa tärppää turha stressata... :D

Pätkis kp 2

Niksu, Vautsi siellähän alkaa tapahtua,hyvä niin. Odottelu onkin niin inhottavaa. Tsemppiä!!!:)
Diabolicat: kiva kuulla sinustakin,onpas siellä miehellä kunnon työtahti, toivotaan että pääsee aikanaa hoitohin mukaan.:)
Pätkikselle stressitöntä kiertoa :wink

Täällä tänään hätähousuna testattu tyylipuhdas nega dpo 10 menossa, ja kyllä tää vaan on joka kerta kunnon pääkopan jumppaa,kun se nega tulee,tiedän että ihan liian aikasta sanoa mitään,mut se fiilis kun epäonnistumisen tunne hiippailee alitajuntaan.. tuhruakin on havaittu.
noh yritän pitää mielen silti virkeänä ja keskittyä positiiviseen..onneksi on kesä ja jos lähtis kunnon juoksulenkille tuulettumaan ja sais jotenkin pysyttyä erossa nuista tikuista,niin kauan kun oikeasti olisi syytä testata, en tiedä onnistunko siinä koskaan :p
Päivän positiiviset,herkkulakon loppu häämöttää...ja aion haastaa tänään taas itseni kympin juoksulla.
Muoks: ja pakko vielä kirjoittaa,että vähähiilarisella on vaikutusta,äitienpäivästä on tippunut 4kg paino,eli 55kg painan nyt ja tää paino ois kyl just sopiva minulle:)

Muokattu viimeksi:
Takaisin