Uusille tervetuloa!
Ennille pahoittelut negasta!
Helinäkeiju, toivottavasti "täsmäisku" tuo positiivisen tuloksen :)
Larissalla kuulostaa tosi hyvältä, että noin iso osa hedelmöittyi! Nyt vain rentouttavaa odotteluaikaa ja sit elokuussa tositoimiin! Oon kyllä luottavainen, että teidän vuoro plussata tulee!
Meillä oli tutkimukset kesällä 2013 ja jouduttiin käymään klinikalla antamassa miehen näyte, koska meiltä sinne matkaa n. 25km eikä olis ehditty siinä ajassa kuin se pitää toimittaa. En oo koskaan kysellyt, millaisia "virikkeitä" siellä oli, mies vaan hoiti homman ja me odotettiin esikoisen kans aulassa. Mä itse juoksin verikokeissa sitä ennen viikottain ja saman vuoden syksyllä oli aukkari, joka oli työpäivän jälkeen.
on: Esimies hyväksyi sen osahoitovapaahakemuksen sellaisenaan melkein saman tien ja tein jo Kelallekin hakemuksen joustavasta hoitorahasta. Oon ajoissa liikkeellä, kun tää nykyinen osahoitovapaa loppuu 16.8, mutta aattelin että koska en tiedä, kuka mun esimies sit jatkossa tulee olemaan, kun toi nykyinen lähtee ja mut on siirretty virallisesti toisen esimiehen alle, joka ei tee meidän esimiehen tehtäviä. En tosin itsekään tiedä, jäänkö tuonne, mutta katselen rauhassa ja teen kesän aikana päätökset.
Eilen alkoi vatsa kramppailee menkkamaisesti ja aattelin, että ne tulee ihan lähipäivinä. Sit katsoin womanlogista kiertopäivän ja järkytyin, kun se oli vasta joku kp21

mulla on nyt useamman kierron ollut kierrot 27-29 päivää. Toisaalta, jos tää on ovikseton kierto, niin sinänsä aikaiset menkat makes sense. Huoh, flunssakin taisi iskeä ja päätä särkee :arghh: Onneksi tänään on perjantai vapaa ja saadaan vaan löllötellä kotona lasten kans. Eilen olin koko päivän työreissulla ja heräsin aikaisin ja meninkin sit nukkumaan klo 22, kun pilkin sitä ennen sohvassa.
Mutta saan sentään jotain iloistakin kertoa: mun chilit kukkii :) Mies naureskelee mulle, kun hoidan ja hyysään niitä, mutta kun mulla on tavoitteena saada satoa.