Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, Enni, Jellis ja jos joku vielä unohtui.. Kiitos neuvoista! :) Itsekin pitkään yrittäneenä ja kkm kokeneena sen pitkän yrityksen vihdoin näytettyä plussaa on onneksi joku käsitys, mitä sammakoita ei voi sanoa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään käsitystä hoidoista missään muodossa ja mitä kaikkea niiden takia joutuu henkisesti käymään läpi. Ikävän tästä meidän suhteesta tekee se, että pariskunnan nainen on toisen tyttömme kummi ja väistämättä tekemisissä ollaan paljon tuon lapsen takia. Kummiksi kysyttiin aikanaan todella varovasti, kun tiedettiin toisen tilanne ja painotettiin, että saa kieltäytyä - emme missään nimessä loukkaannu. Hän halusi kummin pestin ottaa ja hyvin on hoitanut.. :)

Toivoin vain niin kovasti, että heille olisi myös vauvauutisia pian tullut. Eihän kukaan voi kertoa, koska tärppää, mutta toivoa haluaisin ylläpitää. Ihmeitä tapahtuu! Täälläkin sen nähnyt!

Minulla on paha mieli, jos kerron kummitytön kuulumisia tai laitan satunnaisesti kuvia. Mietin aina pitkään, mitä voin kertoa ja millaisia kuvia laittaa, että vastaanottaja ei niistä mieltään pahoita.. Itse koen sen hyvin stressaavaksi. Onko minulla oikeutta sanoa kuulumisia kysyttäessä, että on ollut rankkaa, kun tytöt ovat valvottaneet tai päivät ovat raskaita kahden pienen kanssa yksin, kun toinen olisi valmis antamaan vaikka oikean kätensä edes plustestistä? Meidän onni ei ole muilta pois, mutta niin paljon haluaisin omastani antaa muille!

Olette kaikki mahtavia naisia! Älkää antako haaveiden kaatua!

Tällänen tänään päivä pisusta.
ImageUploadedByVau Foorumi1462809323.387637.jpg

Muurahainen dpo 13, yk 27

Johan teillä on ollu kaikilla jos jotain.
Onnea taas plussista ja pahoittelut negoista. Olen kyllä lukenut aktiivisesti, mutta pysytellyt taustalla.

Täällä kans kp 1.
Eilen äitienpäivähössäkän jälkeen istuin sohvalle ja itkin , kun koko päivän olin tsempannut itseäni.
Mies oti kainaloon ja sanoi että yhdessä me selvitään mistä vaan.

Tukemis juttuun sen verran että kaveriani harmitti tilanne ja harmitteli kun ei voi auttaa. Oli ihana kun ei alkanut kuluneita lauseita latelemaan. Sanoinkin hänelle ett suuri apu kun saa puhua ja itkee kun sen aika on. Kun kuuntelee kuulemalla ja on läsnä, se on enemmän lohduttavaa kuin voisi kuvitella...

Maggie: Ei ole testistä kuvaa. Roskiin heitin. Odotan perjantaihin. Jos ei menkkoja sit testaan :)

En näe Murkku tuossa toista viivaa :/ toivottavasti kuiteskin plussan saisit! :)

WM dpo 13

Ihana kuulla Elaffy sunkin kuulumisia!

Helinä : olis flunssa raskauden aiheuttamaa

Enni: täällä kans ukko jonka kans puhuminen tahmoo... selvittämättömiä asioita on vuosien takaa. Mies vaan haluaa unohtaa kun niiden jauhaminen on turhaa.

Pikkuminski : pahoittelut menkoista. Toivottavasti luomu tuo pienen teidän elämäänne!

Lopetettiin yrittäminen.
Tai minä luovutin, ei siitä mitään tuu enkä jaksa stressata enää yhtään kiertojen laskemisen jätin pois sen jälkeen kun vuosi oltiin yritetty.

Eilen illalla, kaupasta tarttui mukaan testi johon pärähti välittömästi elokuvaviivat.
En pysty uskomaan tätä, en saa nukuttua, aamulla uudelleen testaamaan varmistukseksi.
Pahoittelut omanapa-tekstistä.

Yritin etsiä Myystä tietoa, en löytänyt.

Eksyin lukemaan 2014 vuonna raskautuneiden ketjua (ei olisi pitänyt). Vitsi miten paha olo tuli, siellä oli monta tuttua nimimerkkiä, miksi minun ei vieläkään ole päässyt raskautuneiden puolelle? Niitä vuosiketjuja olisi monia mihin mukaan olisin voinut jo päästä, 2013, 2014, 2015 ja nyt tämä 2016... Hiljaiseksi vetää...
Alkaa taas epätoivo iskemään...
Ei tästä tule mitään... :(
Miksi edes elättelen toivoa sinne puolelle pääsystä...

Maansa myynyt Muurahainen :( dpo 14, yk 27

Muurahainen, toivon niin, että Sinulle ja kaikille toivoville asiat järjestyy.
Hirmulle paljon onnea ja tarrasukkia, leffaviivat on kyllä hyvä merkki!!
Meillä on tänään nt-ultra ja kyllä oli vaikea yöllä nukkua... Mutta eiköhän se siitä.
Katjusha rv. 12+5 (ttc since 2006)

Mitä myystä!! Kertokaa edes mistä löytyy kuulumiset :D

Katjusha tsemppiä!! Hyvin se menee :)

Katjushalle tsemppiä, hyvin se menee :happy:

Muurahainen :Heartbigred

On; Tänään taas vyöhyketerapia ja huomenna loppuu puhdistuskuuri :rolleyes: saas nähä, onko niistä mitään apua.

Takaisin