Larissa, Enni, Jellis ja jos joku vielä unohtui.. Kiitos neuvoista! :) Itsekin pitkään yrittäneenä ja kkm kokeneena sen pitkän yrityksen vihdoin näytettyä plussaa on onneksi joku käsitys, mitä sammakoita ei voi sanoa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään käsitystä hoidoista missään muodossa ja mitä kaikkea niiden takia joutuu henkisesti käymään läpi. Ikävän tästä meidän suhteesta tekee se, että pariskunnan nainen on toisen tyttömme kummi ja väistämättä tekemisissä ollaan paljon tuon lapsen takia. Kummiksi kysyttiin aikanaan todella varovasti, kun tiedettiin toisen tilanne ja painotettiin, että saa kieltäytyä - emme missään nimessä loukkaannu. Hän halusi kummin pestin ottaa ja hyvin on hoitanut.. :)
Toivoin vain niin kovasti, että heille olisi myös vauvauutisia pian tullut. Eihän kukaan voi kertoa, koska tärppää, mutta toivoa haluaisin ylläpitää. Ihmeitä tapahtuu! Täälläkin sen nähnyt!
Minulla on paha mieli, jos kerron kummitytön kuulumisia tai laitan satunnaisesti kuvia. Mietin aina pitkään, mitä voin kertoa ja millaisia kuvia laittaa, että vastaanottaja ei niistä mieltään pahoita.. Itse koen sen hyvin stressaavaksi. Onko minulla oikeutta sanoa kuulumisia kysyttäessä, että on ollut rankkaa, kun tytöt ovat valvottaneet tai päivät ovat raskaita kahden pienen kanssa yksin, kun toinen olisi valmis antamaan vaikka oikean kätensä edes plustestistä? Meidän onni ei ole muilta pois, mutta niin paljon haluaisin omastani antaa muille!
Olette kaikki mahtavia naisia! Älkää antako haaveiden kaatua!
Toivoin vain niin kovasti, että heille olisi myös vauvauutisia pian tullut. Eihän kukaan voi kertoa, koska tärppää, mutta toivoa haluaisin ylläpitää. Ihmeitä tapahtuu! Täälläkin sen nähnyt!
Minulla on paha mieli, jos kerron kummitytön kuulumisia tai laitan satunnaisesti kuvia. Mietin aina pitkään, mitä voin kertoa ja millaisia kuvia laittaa, että vastaanottaja ei niistä mieltään pahoita.. Itse koen sen hyvin stressaavaksi. Onko minulla oikeutta sanoa kuulumisia kysyttäessä, että on ollut rankkaa, kun tytöt ovat valvottaneet tai päivät ovat raskaita kahden pienen kanssa yksin, kun toinen olisi valmis antamaan vaikka oikean kätensä edes plustestistä? Meidän onni ei ole muilta pois, mutta niin paljon haluaisin omastani antaa muille!
Olette kaikki mahtavia naisia! Älkää antako haaveiden kaatua!