Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Löytyihän ne menkat, mukavasti äitienpäiväksi :(

Vaikka itselle tämä onkin vaikea päivä, toivotan silti oikein hyvää äitienpäivää kaikille! Tänään saa kakkua! :)

misu onnea tuhannesti pikkuneidistä mashaAllah :)

tsemppiä kaikille ja plussatuulia.

äideille ja tuleville äideille toivotan hyvää äitienpäivää.

on: täällä ei ihmeitä, satanu viime päivinä kiitettäväst mut hyvä vaan. tänää inshaAllah pääsen puhuun esikon kans. tosin exä haluu jutella asiat selviks ylläri ylläri hohhoijaa yrittää leikkiä pomoa näköjää mulle ku sen oma eukko taitaa olla siel pomo. mul ihme olo ollu nyt siis enkä käsitä mikä vialla, epäilen omaa kykyäni tehä asioita siis aattelen et en mä pysty tekeen sitä tai tätä tai tota kuitenkaa, miks mä opettelen jotai uutta ku ei kukaa kuitenkaa sit osta esim sovellusta jos alan niit tekemään ja yritän myydä ku on niin paljo ihmisiä ja etenki kokeneit ammattilaisia jotka tekee vaik millasia sovelluksia älypuhelimille ni miks kukaa ostais mun tekemiä sit. oon iha hukas kaikessa ja ukko ei osaa sit tai ees yritä tukea ja valaa uskoa muhun. tuntuu et pää hajoaa.

Murkku: jospa se siitä vahvistuisi :)

Wm: pahoittelut negasta

Hileinen : pahoittelut menkoista

Gatusa: ihanaa että pääset pojan kans juttelee. ♡ koeta olla yli järkevä kun puhut exäsi kanssa. Haluaa vaan pilata asioiden puimisella sun äitien päivän. Ja nuo ajatukset ja epäilykset kyvyistäsi vaan vahvistaa sun ajatuksia ja lopulta käy niin että olet valmis aloittamaan projektisi mitä ikinä aiotkaan tehdä. Sä oot niin vahva nainen ettei toista samanlaista ole.

On. Hyvää äitien päivää kaikille. Täälläkin niin moni äidiksi toivova joutuu pettymään kun ei vieläkään saa viettää omana juhlanaan päivää, mutta kyllä sekin päivä vielä koittaa rakkaat ystävät!

kiitos lucky täs tänää alko tuntua siltä et saankoha sittenkää puhua pojan kans, viel ei ol kuulun mitää...sä se jaksat tsempata mua aina oot aivan ihana!!!

Tälläsenkin sofilla sain, mut näihin sofin tikkuihin ei kannata luottaa, ihan tyhmää et antaa toivoa ja sit onki nega oikeasti.

ImageUploadedByVau Foorumi1462728246.647640.jpg

Kuivuneita kuvia en nyt pääse ottamaan...

Muurahainen dpo 12, yk 27

Hei, en kuulu tänne ketjuun ollenkaan, vaikka ennen kaksosia oli yli vuoden yritys. Ajattelin kuitenkin, että täällä voisi olla sellaisia ihmiskohtaloita, jotka osaisivat auttaa minua. Tunnen itseni äärettömän kömpelöksi.. perhetuttu pariskunta on kärsinyt pitkään lapsettomuudesta. Valitettavasti odottavat pääsyä rankempiin hoitoihin ja vaikka mitään vikaa ei ole löytynyt, lapsen saaminen luomuna lienee mahdotonta.

Haluaisin kovasti tsempata ja valaa uskoa siitä, että varmasti saavat vielä kauan odotetun vauvan. Tuntuu vain, että kaikki mitä sanon, loukkaa tai kuulostaa tökeröltä. Minullahan on jo lapsia, sylini ei ole enää tyhjä. Hiljaa oleminen tuntuu sekin loukkaavalta. Ainakin minusta itsestäni.. Kukaan täällä ei voi tämän parin puolesta puhua, mutta valitettavasti moni on kuitenkin samoja ajatuksia ja kokemuksia joutunut käymään läpi. Miten ihmeessä muotoilla sanansa niin, että en loukkaa toista? Vilpittömästi en mitään muuta heille toivo kuin että saisivat oman lapsen syliin asti.. :)

Samaa toivon jokaiselle lasta toivovalle! Plussia puhallan siis tänne kaikille!! ♡

Pahoittelut WM ja Murkku negoista :sad001 Murkulla jotain nään ja kovasti toivon että tulis plussa vielä, vaikka meillähän tunnetusti on luotto menny noihin hailuroihin :sorry:

Oon vähän pihalla mitä täällä tapahtuu, paljon on ollu ivf juttuja ja muita joihin en ite osaa sanoo oikein mitään.. Mutta oon varma että teille alkaa plussia sateleen!! :happy:

Larissa niin jännittää teidän puolesta tuleva hoidon aloitus! Seuraan sitä kyllä tiiviisti ;) Toivon NIIIIIIIN paljon, että ensimmäinen kerta toden sanoo! :)

Misulle paljon onnea <3

Murkku tossa vikassa kuvassa selvä haamu! Voikun se pitäisi paikkansa vaikka tosiaan susi testejä nuo sofit :(
Voisi olla vaikka sun vuki just nyt!

Wm pahoittelut :(

Hileinen kyllä on surkea huumorintaju sillä tädillä :( Pahoittelut sinnekkin <3

Mami peitot heilumaan! ;)

Pahoittelut yleisestikkin menkoista ja negoista :( liikaa niitä ja liian vähän plussia!

On. Tänne ei mitään ihmeempiä. Raskaus edelleen hyyvin oireeton ja huomenna tasan rv 20! Puoliväli siis ylitetty! Melko hurjaa. Voin huomenna laittaa pötsistä kuvaa jos teitä kiinnostaa :)

Lyhyt kommaus remontin keskeltä :)

Minni, ehdottomasti kuvaa masusta!

Pipanat, kiitos kysymästä :) nyt on kolmas päivä sumuja ja ei ole kummempia sivuoireita tullut. Lähinnä himokas olo kun hormonit nousee ennen kuin lähtevät laskuun :D

Elaffy, jospa vain kerrot olevasi läsnä kuuntelevana korvana jos haluavat lapsettomuudesta ja hoidoista puhua? Monesti jo se on tarpeeksi :) mitä sinne kuuluu? <3

Murkku, tossa viimesessä kuvassa näkyy kyllä haamu :O mutta en vielä ihan luottaisi kun on sofista kyse

Mamille ovis-onnea! :)

Larissa kp 19, kolmas päivä synarelaa

Larissa, meille kuuluu hyvää. :) Tytöt täyttävät viikon päästä vuoden ja viimeinen vuosi on ollut kyllä melkoinen! Helppoa ei ole ollut, mutta nyt tämä monikkoarki alkaa tuntua mukavalta. Molemmat olivat korvatulehduksessa ja toiselle tuli vielä lennosta perään vauvarokko alkuviikosta. Sairastelun takia muuten jo ihan ok hyvin menneet yöt ovat olleet ihan kamalia, mutta eiköhän sekin tästä jo ala helpottaa. Molemmat kävelevät tuen kanssa, sanoja ei vielä tule, ruoka maistuu ja kasvavat kohisten.. Tyttöjen touhuja on ihanaa seurata, kun leikit sujuvat ja viihtyvät yhdessä. En vaihtaisi!

Olen tiiviisti seurannut tuttujen nimimerkkien vaiheita ja lukenut tätäkin ketjua paljon. Mahtavaa, että olette päässeet eteenpäin ja toivon todella, että nyt kaikki odotus palkittaisiin! Vaikka tuplasti.. ;) :)

Hileinen, pahoittelut tyhmän tädin saapumisesta... Ihan kökön päivänkin valitsi. :( Plussatuulia uuteen kiertoon!

Murkku, höh kun ei kunnolla näy toista viivaa. Mä oon niin ylpeä sun painonpudotuksesta ja uskon vahvasti, että jos ei tästä ni ihan lähellä näköpiirissä sun tulevassa kierrossa tulee tärppi!!

Gatusa. Voimia sinne jälleen kerran. <3 Tuntuu, että sulla on elämässä paljon mutkia matkassa, mutta vaikutat vahvalta naiselta. Tsemppiä koettelemuksiin ja toivotaan,että asiat järjestyy. <3

Elaffy, vaikeaahan se on asettua toisen asemaan. Ja vaikka miten miettisi sanat ja joku muu ne hyväksyisi, saattaa toinen niistä mielensä pahoittaa. Ehkä se, mitä ei kannata sanoa, on: "Rentoudu, älkää yrittäkö niin kamalasti." Mutta Larissan vinkki läsnäolosta ja kuuntelusta voisi olla hyvä ja lohduttaa ainakin jonkin verran.

Minni, ihanaa, oot jo noin pitkällä! Vaude. Mihin tää aika oikein hurahtaa?? Ja masukuvaa kyllä :)

WM. Pahoittelut negasta. Oliko kuvaa mitä laittaa tihrustettavaksi? Meinaatko testata vielä uusiksi?

Larissa, sumupilven takaa plussa häämöttää. Hyvää remppailua sinne!

On. Täällä ei ihmeempiä, mitä nyt Kelan kanssa tehty tuttavuutta. Yllättävän kivuttomasti meni! Äitiyspakkaus ja vanhempainrahahommelit siis hakusessa. Palkanlaskijan kanssa pitäis vielä selvitellä muutama juttu... Sitä odotellessa. Tänään piipahdettiin omalla äitillä ja syötiin kakkua ja herkkuruokia, nam!

Masussa liikkeet vahvistuu mutta ulospäin ei juuri potkuja näy, hyvällä tsäkällä saattaa bongata tumpsahduksen kerran tai pari päivässä, jos oikein jaksaa niska vääränä tuijottaa. Vatsanympäryksessä alkaa paukkua metri rikki kohta ja painossa uusi kymmen tuota pikaa korkattu... Arvattavissahan nuo olikin, että tulee vastaan. Ei anneta häiritä. :) Tervetuloa kilot ja sentit!

Kaikille äärettömän suuri plussapuhallus ja iso halausrutistus ja voimia! Kyllä tärppejä on taas pakko pian tulla. Joka kuukausihan niitä tulee. Kukahan on seuraava?? :)

Lämpimin terkuin Maggie rv 24+3 <3

Minni: täällä odotellaan masukuvaa myös :)
Gatusa: Voimia, uskot vain itseesi, nin uskon että kaikki järjestyy. Tsemppiä!!!
Murkku: toivon todella että viiva lähtee vahvistumaan,tosin itsellä oli tässä aiemmin samanlainen hailura ja oli väärä hälytys..mutta toivon että siellä olisi toisin,plussapuhallus!!
WM.: pahoittelut negasta ja hileiselle myös tädin vierailusta,ensi kierto olkoon kiertonne!!!
Larissalle remppaintoa,se on ihanaa kun pääsee remppaamaan (viimestään sitten kun on valmista:wink)
Maggie: ihana pieni siellä jo potkuttelee äitiä:)

Plussapuhallus kaikille,tehdään tästä keväästä/alkukesästä kunnon plussa-aalto tänne..

-Helinä dpo 8, huomenna tai ke raskaustesti verestä,oireita ei ole,mutta kunnon flunssa iski päälle.

Muurahainen ja WM; Pahoittelut negoista :sad001

Elaffy; Miun mielestä pahinta on sanoa, että kyllä se varmasti pian tärppää tai älkää nyt vielä huolestuko tai älkää stressatko niin kyllä se heti tärppää jne. Miulla ei ole ketään ihmistä, kenelle puhuisin näistä. Antaisin mitä vaan, että olis esim. paras ystävä tai sisko, jolle vois näistä puhua. Joten kaverisikin varmasti arvostaa, jos vaan teet selväksi, että siulle saa puhua jos haluaa, ja sie kuuntelet, ja siule saa itkeä olkapäätä vasten jos itkettää :) Ei tarviikaan osata auttaa, tai kertoo mitään viisauksia. Tällästä henkililöä ite ainakin kaipaisin, toki ihmiset haluaa eri asioita. Mutta tämmösestä en usko, että kukaan mieltään pahottais :happy:

Maggie; Kiva kuulla, että hyvin menee! Aattele, ei enää kauaa, kun se pikku tyyppi tuhisee siun sylissä :happy112

On; Täällä edelleen samaa, nyt takana jo 10 päivää samanvahvuista haaleutta?! o_O Missä se ovis viipyy???
Masensi kyllä tuo äitienpäivä pahasti, olisin niin halunnut sitä jo viettää. Vanhempien luona toivoteltiin toisilleen äitienpäivää ja kerrottiin kuka tuttu kaupassa ja töissä lähetti toivotukset äitin mukana siskolle ja päinvastoin yms. Minäpä vaan istuin hiljaa vieressä ja sinnittelin, etten päästä sammakoita suusta. Tais olla elämäni vaikein äitienpäivä, onneks se meni jo!
Yritin perjantaina miehen kanssa jutella näistä asioista, kun tuli taas hirveä ja hillitön itkukohtaus kesti ainakin tunnin :oops: Luulin, että se auttoi kaikkia, mutta, koko vklp meni kuitenkin riidellessä, joten sekin vielä masentaa tähän päälle. Hänen kanssa puhuminen ei miuta ainakaan auta yhtään, korkeintaan vituttaa. Ei siis edelleenkään olla puhuttu mitään, koska mies haluaa unohtaa ja lopettaa tän, ja mie haluan sopia ja selvittää asiat.

Enni kp 23/30

Elaffy, samaa mieltä muiden kanssa. Eli ennemmin olkapäänä kuin laukomassa mitään tsemppiä. Kun kukaan ei voi tietää saako sitä koskaan. Mua ainakin suututtaa kun joku kertoo olevansa varma että pian tärppää. Se kun ei auta tärppäämään eikä auta mun oloakaan. Eli varmaan paras ja varmin kun teet selväksi että olet käytettävissä ja kuuntelet silloin kun ystävä haluaa puhua. Mä en ainakaan henk.koht. Tykkää että multa kysellään, voi hyvin olla monen päivän itkut takana joista juuri toipunut ja saanut ajatukset muualle ja joku kysyy että eikö vieläkään tai onko mitään uutta. Arvostan että kysyt vinkkiä :)

Moikka kaikille taustalta :)

Piti eilen testata, mutta se jäi... No ei tarvii enää kun täti teki hieman vi**umaisen tempun ja aamulenkillä olikin housut kunnolla veressä :mad:

Ihanan pitkällä jo kaikki menee! Kovasti odottelen ivf kuulumisia myös.
Meillä puhaltaa uudet tuulet; tämä oli viimeinen letrokierto ja nyt jatketaan luomuna. Sain melkein kaikki pojan vanhat tavarat myytyä (varastollinen) ja alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Näin se kai sitten oli tarkoitettu :confused:

Plussatuulia ihan kaikille! Seurailen teitä taustalla sillointällöin ❤

-PikkuMinski-

Takaisin