Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku : voi ihania "oireita" sulla. Jospa miehesi kävisi huvikseen tutkimuksissa. :D

Jennie: voihan olot. Onneksi aurinko paistaa välillä risukasaankin ja luovuttaminen väistyy taas mielestä. Yrittäminen on kyllä ihan tuskaa mutta toiveissa kuitenkin se oma pikkuinen. Ja toivottavasti se teilläkin palkitaan.

Wm: jospa rauhallisuus olisi se oire. Niin oli minullakin....kunnes tein sen pos. Testin. Hyviä piinapäiviä hauvan seurassa :D

Larissa: no on sumutteella hintaa. Miten se sumute toimii. Hengitetäänkö sitä vai kuten nenäsumutteet vai niinkuin dinit suihke... tuskin kuitenkaan kuin deodorantti :D

Ilpuri: halaus sinulle! ♡

Pätkis: kyllä kannattaa. Ja tiedän tuon tunteen kun saa pakit. Liian usein Täälläki pakit saaneena juuri oviksen aikaan ja ei mikään oo sillä hetkellä inhottavampaa...tuntuu että vois nirhata ukon yms.

Tiileriluukas: toivottavasti osuu tallettelut kohdilleen.
Juu täällä myös projekteja projektin perään.

Misu91: onnea tyttösestä. Iso tyttö jo. :D

On. Lomalainen puuhastelee aamusta iltaan täällä ettei kerkeä ees istahtaa toviksi. Piha hommia ja sisähommia ihan mahottomasti!

Enni, surettaa sun puolesta kun kroppa pistää hanttiin :(

Ilpurille isot tsemppihalit <3

Lucky, ihan samalla tavalla otetaan toi sumute kuin esim allergiasumutteet, eli suihkaus molempiin sieraimiin aamuin illoin. Tämä sumu vaan lamaa mun hormonitoiminnan :D Kiva kuulla susta, tänään olitkin mielessä että mitä sinne kuuluu :)

Muurahainen; Syön 3 tunnin välein. Niinpä niin, en tiedä mitä voi olla tai mitä vielä kokeilis.

Larissa; Kiitos :)

Enni, en kyllä käsitä mikä on vialla jos et tolla tyylillä laihdu! :( kaikki kuulostaa menevän hyvin kun kerta liikutkin ruokavalion tueksi. Epäilyttää kyllä kovasti että joko kilppariarvoissa tai muissa hormoneissa on jotain häikkää... Mutta tsemppiä joka tapauksessa! En tiedä onko se puhdistuskuuri välttämättä nyt hyvä juttu, jos aineenvaihdunta on sekaisin...? Mutta en näistä laihdutusasioista niin paljoa ymmärrä joten en ole paras neuvomaan :)

Täällä otettu ekat sumut aamulla :) Siitä se lähtee! Muoks. En ole kyllä yhtään varma että olenko vielä ovuloinut vaikka on jo kp 17 menossa :O ovisoireet loppui lyhyeen ja oviksen jälkeen tyypillistä tissikipua ei ole näkynyt. No toivotaan että menkat alkaa kuitenkin ajallaan jotta päästään nollaultraan ja saadaan aloittaa piikit ajoissa!

Muokattu viimeksi:
Misulle isot onnentoivotukset ihanasta neidistä :love7
Larissa siitä se lähtee, päästään jännämään teidän puolesta. Pidän niin peukut pystyssä.

Kaikille tädin kohdanneille isot tsemppihalit,onneksi tuo ilma on niin hyvä että saa ajatuksia välillä ihan muuhunkin.
-Helinä dpo 5

Misulle onnea pienestä tytöstä! Ja vauvantuoksuisia hetkiä myös :)

Tuohon painoasiaan liittyen, mulla tuli molemmista lapsista yli 20kg raskausaikana, ja toki lähtikin synnytyksen yhteydessä 13-14kg kummastakin, mutta paino jäikin sitten jumimaan 76-77kg. Olen kyllä pitkäkin, 174cm. Mulla oli tokassa raskaudessa raskausdiabetes, joka onneksi hoitui ruokavaliohoidolla. Siitä mulle jäikin päälle se, että syön 5 kertaa päivässä. Teen itse ruokani enkä juuri syö valmisruokia tai käy edes ulkona syömässä kuin satunnaisesti. Ruokailuväli mulla on 2-4 tuntia, pyrin pidättäytymään kolmessa tunnissa. Säännölliset ruoka-ajat lopetti mulla ylimääräisten välipalojen tarpeen. Siirryin myös vähän yli vuosi sitten noudattamaan vegaanista ruokavaliota, sitä ennen olin laktovegetaristi 18 vuotta. Nykyään mä harrastan liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, tällä hetkellä kuntonyrkkeilyä ja bodypumppia. Olen vähän suunnitellut yrittäväni syksyllä palata potkunyrkkeilyyn, mitä harrastin vuosia ennen lapsia ja hetken aikaa lasten välissä. Olen ollut tauolla siitä nyt pari vuotta ensin motivaation puutteen ja sitten kyynärnivelen hajoamisen vuoksi. Luulen, että nykykuntoni kestäisi ne rankat treenit, samaten käsi taas kestää nyrkkeilyä.

Ilma on ihan mahtava täälläkin ja suunnitelmissa on viedä ipanat ulkoilemaan tuohon meidän pihaan, kunhan heräävät päikyiltä ja syödään vähän välipalaa.

Mulla saattaakin olla ovis tänään :) Eilen olikin sit hiljaista tuon tallettelun suhteen, mut josko tänään sit kun lapset saa nukkumaan :) Muistaakseni kp15/22-32.

Misulle onnea tytöstä :)

Nivusia ja kohdun seutua särkee. Mutta tämä voi olla oire jonka terot aiheuttaa.

Huomenna testataan. Pc:n testi löytyy.
Jos olisi tärpännyt uskoisin jo jotain testissä näkyvän vaikka yleensä olen plussannut myöhään.

WM dpo11

Tänään vietetään lauantaita #jokaviides. On hyvä että asiaa nostetaan julkisuuteen ja ihmisten tietoisuuteen. Josko tätä kautta loukkaavat kommentit "ethän sä voi tietää kun sulla ei oo lapsia" "lopeta stressaaminen niin kyllä tuut raskaaksi" tai "jokos teille on tuloss vauva" loppuisi.

Kaikille teille ihanille naisille siis tsemppiä ja jaksamista. Unohdetaan tänään huolet ja murheet, tuetaan toinen toisiamme. Hyvää aurinkoista lapsettomien päivää kaikille!

Jennie; Ai onko todella semmoinen päivä olemassa?! :eek: Enpä ole ennen kuullukaan, eikä lue almanakassakaan. Kiva, että näin kuitenkin on. Sitä samaa myös sinulle :happy:

Ja teille kaikille muille myös :)

Jeiks, aamulla siis jännätään ainakin Murkun ja WM:n testejä! Onko muita testaajia?

Larissa,,onko tullu mitään oloja suihkeiden jälkeen? Kerrankin saat toivoa menkkoja ajallaan :happy:

On. Täällä (luultavasti) dpo 9, tikuttamaan kun en ovista päässyt. Selkää välillä juilii edelleen mutta sitä se on tehnyt muissakin kierroissa. Muka välillä tunnen jotain nivusissa ja painetta kohdun kohdalla, mutta en halua niihin takertua etten tuu alas taas sit liian korkealta. Nyt on meneillään niin ihana vaihe elämässä etten halua testata liian aikaisin (tai ollenkaan) että tämä hyväntuulisuus ja aurinkoisuus säilyy. Muutamien päivien aikana tapahtunut paljon ihania asioita ja olen taas saanut muistutuksen siitä kuinka ihania ihmisiä minulla elämässä onkaan. Ja aurinko sen kun lämmittää! :grin

Testaan aikaisintaan ke, dpo 13

Enni, puhutaan myös Lapsettomien lauantaista. Kuulen ekaa kertaa tuosta nimityksestä #jokaviides, mutta ei välttämättä ollenkaan huono nimi! Itsekin tunnen jossain määrin viettäväni tuota, vaikka lapsia sainkin monen vuoden yrityksen jälkeen. Ainakin faceen aina muistan päivittää statukseeni asiasta.

Oi, jännää että on testaajia huomenna! Toivottavasti saatte nyt plussanne! Ja PiPaNat sitten keskiviikkona viimeistään omansa :)

Itse aattelin, että tänään voisi vielä hyödyntää ovista, oireitakin on, ja vaikkei ihan enää osuisikaan kohdilleen, voisi silti vähän kyl tehdä mieli :wink

Haha, minulta siis Enni näköjään oli tuosta alusta tippunut mitä lauantaita vietetään, eli lapsettomien lauantaita, tänä vuonna kampanja #jokaviides. Päivää on vietetty nyt 23 kertaa,eli ei sinäänsä uusi juttu.

Jennie; Joo ymmärsin sen tuolta lopusta,kun luki jotain lapsettomien päivästä. En tosta jokaviides-jutusta ymmärtänytkään mistä puhutaan. Onpas jännä, että siitä ei sitten puhuta eikä kampanjoida tms. missään. Tää on eka kerta kun kuulin, että tällänen on olemassa.

TiikeriLuukas; Kiitos tiedosta! Toivottavasti tallettelut onnistuu siellä.

PiPaNat; Ihana asenne siulla,pidä tuo! Toivottavasti sielläkin plussa nyt tulisi.

Lapsettomien lauantaita tännekin, arvon naiset! :)

Pakko tulla nyt kyselemään teiltä, kun oma tilanne jokseenkin omituinen. Olen nyt tuhruttanut on-off viikon, vatsakipua on aivan kuin menkoissa, mutta sitten se taas häviää. Menkat ei vaan ala. Nyt kp 30/27-29. Testiä en tuhrun vuoksi kertakaikkiaan ole uskaltanut tehdä. Ja nämä kivut alkaa jo riittää :(

Hileinen kp 30/27-29

Hileinen, kuulostaa ihan mun ovuloimattomilta kierroilta, pari viikkoa tuhrua kunnon krampeilla ennen kuin vuoto kunnolla alkaa :/

ImageUploadedByVau Foorumi1462675239.122484.jpg

Taisin olla aamun eka testaaja :D
Tollasia hyvin haaleita hailuroita tuli, eiköhän se täti tänne kurvaa keskiviikkona. Ylempi on pc ja alempi on Sofi.

Muurahainen kp 29/31, dpo 12, yk 27

Takaisin