Ei tää voi olla näin vaikeeta!

PiPaNat; Ei ole vahvistunut. Mahaakin taas koskenut yli viikon koko ajan. Murr :mad: Turhauttaa taas vaihteeksi niin kovin :cool:

Jee multa löytyi selkäranka! :D
Aamulla ajattelin, et tänään olis kyl jo dpo 9, saattais jotain näkyä jos on näkyäkseen. Maltoin kuitenkin olla testaamatta! 2,5 vuotta siinä meni, että se selkäranka tänne kasvoi! :D nyt olis vielä sinniteltävä huominen ja ylihuominen, ettei niitä testejä turhaan tee.

Mites muut äitienpäivä testaajat? Onko oloja suuntaan tai toiseen?
Täällä muutaman päivän oloja:
- väsymys iltaisin
- löysä vatta
- finnit puuttuu?!?
- kosteat paikat
Nämähän ei siis kuitenkaan kerro suuntaan eikä toiseen, mutta tälläiset tällä kertaa.

Ihana aurinkoinen päivä! Vaa'alla kun kävin paino on nyt tippunut -15kg viime kesästä! :) ihan kiva, mut kivempi olis jos se plussa nyt tulis! :)

Oikein ihanaa ja aurinkoista helatorstaita kaikille!

Muurahainen kp 26/31, dpo 9, yk 27

Olipas murkun viesti iloisen pirtsakka :) Toivottavasti jaksat odottaa pari piinapäivää ja sitten PLUSPLUS! Toivotaaan :) pidan kaikki varpaat ja sormet pystyssä!

Mulla on TAAS ollut vähän synkemmät ajatukset koko yritystä kohtaan. Johtunee varmaan äitienpäivästä. Viimevuonna ajattelin että kumpa ensi äitienpäivänä voisin kokea sen ihanuuden. En edes ajatellut että tämä sama piina jatkuu edelleen jo toista vuotta :(

No ei auta itku markkinoilla ja eteenpäin mentävä. Mä oon kyllä miettinyt tässä viimepäivät että pitäiskö vaan luovuttaa. Nää letrot saa mulla kyllä aikaan tämän. Oon koko ajan kiukkunen, itkuinen ja sitten on sellainen ällötys olo. Onneksi tänään vika pilleri, josko se tästä helpottaisi.

Kivaa helatorstaita kaikille :)

Murkku, vau mikä painon pudotus ja ihanan pirteä viesti! :) tulkoon plussa kunhan päätät testata ;)

Jennie, tsempit sinne ja toivottavasti tämä ihana sää edes piristää hieman <3

Wm, tsemppiä sinne piinailuun ja plussatuulia!

Mymmelisti, mitä sinne kuuluu? :)

Napaa: Eka satsi synarelaa haettu ja huomenna alkaa sen sumuttelut. Aika suolainen oli hinta, 90€! Noh, tästä näitä kustannuksia alkaa kertymään tälle kuulle...

Heippa!

Murkku, ihana asenne <3

Larissa, siitä se lähtee!

Jennie, tsemppiä halit sinne! Itse kans nyt aika samoin fiiliksiä

Täällä tänään alkoi menkat ja kierto nro 28. Eilen ja toissa päivänä minimaalinen verihiukkasen sain etsitty kohdunkaulan suulta ja tänään kun vuoto alkoi, se oli hyvin niukkaa ja ruskeaa. Ja kivutonta ja ilman sen kummempia menkkaoloja. Ikinä ennen ei ole noin ruskeaa tullut paitsi silloin kun olin käynyt aukkarissa. Normaalisti kun menkat alkaa ne tulee kirkkaan punaisena ja runsaana, tosi kivuliaina ja kroppa arkana. joitain päiviä sit mulle tuli tosi vahva olo että nyt ois tärpännyt ja oli just se "rauhallinen " fiilis ja siitä syystä annoin itseni kyllä lennättää ajatuksia.
Tänään kun sit tänä ruskea vuoto (kuitenkin tavaraa tulee mut paljon vähemmän kun normaalisti) alkoi tein kuitenkin testin ja Nega oli. Pitää nyt kattoa et lähteekö menkat kunnolla käyntiin vai testaanko uudestaan. Onhan voinu olla kiinnittymisen yritys tietenkin.

Mut, tositosi paska fiilis on nyt. Mä en oikein jaksaisi enää :'(

Pikainen oma napa: kerrankin oli kunnon ovis ja mitä mies ei ole jaksanu talletella kertaakaan raskaiden työvuorojen takia. Kyllä ottaa niin päähän tällaista tapahtunu ihan liian monta kertaa. No tänään tuskin hyödyttää enää talletella on jo dpo 1.

Ihan hyvää tänne kuuluu (on ollu kiire kun oon töissä ja työharjottelussa joten tänään on eka vapaa kahteenviikkoon!!) jei! Eilen tuli viikkoja 12! Eli nyt kai pitäs vähän huokasta, mutta ultra on vasta tiistaina päivällä ja dopleria ei oo :/
Haluisin jo ihan avoimesti olla raskaana, mut tietty ensin saada varmuuden et kaikki on ok. :)

-mymmelisti 12+1

muurahaisella kuulostaa hyvältä siellä! Ja ihanan pirteä viestikin, nyt on jo pakko tärpätä!

Pahoittelut Ilpuri! Tiedän tunteen noista aikaisemmista yrityksistä, että menkkojen alku ja nega vetää kyl niin pohjalle :( Täytyy vaan löytää uudelleen se positiivisempi vire! Se voi tosin olla hetkellisesti hankalaa, kun joutuu jatkuvasti pettymään.

pätkis, meillä on mennyt vähän samallai että mies on ollut a) kipeä, b) töissä tai c) koko äijän naama on v..uttanu niin paljon etten oo viitsinyt edes yrittää et lohkeisko :sad001 Nyt on tosin korkealla odotukset, kun ovista tai sen lähellä olen, et kun mies tulee tänään kotiin reissusta niin vaikka se nyt pölähtääkin ällölle eilen-otetulle niin aattelin kuitenki et josko sitä yrittäis :grin

Larissa, teillä alkaa nyt siis tositoimet :) toivottavasti kaikki menee hyvin!

on: minä tosiaan oviksen partaalla olen, toivottavasti ovis myös tapahtuu! Käytiin lasten kans markkinoilla ja kaupassa ja sit ajoin pienet päikyille ja itse innostuin siirtämään isommat chilintaimet parvekelaatikkoon ja pienet parhaalle kasvatuspaikalle keittiön ikkunalle :) teen myös itselleni kesämekkoa, en tosin tiedä mille kesälle, kun oon ollut vähän laiska sen kans (ja kuolemanväsynyt työviikon jälkeen, etten oo jaksanut tehdä mekkoa). Mulla riittää näitä kotiprojekteja :p Mut oon myös sitä mieltä, että ihmisellä täytyy olla projekteja :grin

Tiikeriluukas, ihanat puuhastelut siellä! Mulla on kans aina projekteja :D nyt mm. taimien kasvatus, villasukat viimeistelyä vaille valmiit, matto virkkauksessa ja ensi viikolla rempataan eteinen :D onnea ovikseen ja toivotaan että lohkeaa ;)

Käynpä infoamassa että meidän neiti syntyi rv 39+6 , tiistai -iltana <3 Synnytys kesti yht 19 h ja lopuksi jouduttiin imukupilla vetämään neiti pois ja leikkaamaan väliliha. Painoarvio ti aamuna oli 4100 g ja neiti oli syntyessään 4688g ja 53 cm. Täällä voidaan hyvin ja huomenna näillä näkymin kotiin. <3 Tsemppiä kaikille tässä ketjussa raskautta toivoville ja niille joilla jo onni on käynyt, ootte mielessä <3

798cbc93ad5f87d70224ff40918265b7

Onnea Misulle :love7

Pahoittelut Ilpurille :sad001

Täällä edelleen ovista metsästetään, just kun päätettiin että tammivauva tulee meille :mad: kohta puhdistuskuurikin lopussa, ei vieläkään painoon mitään muutosta. Kesävaatteet kaivettu esiin, yhdetkään housut ei mahdu jalkaan :banghead:viime kesänä mahtui kaikki! Kerro Muurahainen miten miekin ens kesäks saan nämä pois :p kilpparikokeeseen soitan aikaa kuurin jälkeen, että on elimistö ns. normaalitilassa. Huoh, en voi käsittää mikä tässä on vikana. Tuntuu, että kaikki on nyt vastaan:shifty:

Ilpuri <3, perässä tullaan... *halaus* olen niin hirveän pahoillani puolestasi, sais kyllä jo meille plussatuulahdukset tulla kans! <3
Oli muuten hyvä tietää, et aukkariin jälkeen menkat saattaa olla erilaiset kuin normisti. :)

Pätkis, no voi pöh, kun aika monella noi työt häiritsee noita petipuuhia, täällä monasti ollu sama juttu..

Larissa, uih, nyt se jännäily sun puolesta saa alkaa... Hi hii! :)

Misulle onnittelut!!! Ei ihan helpoin synnytys sullakaan... :) äkkiä sen unohtaa... ;)

Enni, apua... En Mä keksi mikä sulla siellä mättää ettei se paino tipu... Syöthän tasaisin väliajoin? Harrastatko hikijumppaa? Mitä muuta vielä voisi olla?!?

Murkku, joo, kyllä tää vaan 4aas alkaa tuntuu niin paskalta. Mut onneks on kesä tulossa kun tätä lapsettomuutta on kesällä helpompi kestää kun on kaikkea muuta kivaa.
Mulla oli aukkarin (muistaalseni kp10) jälkeen ehkä joku 5 pv ruskeaa tiputtelu vuotoa ja sit kun menkat alko niin ruskea vuoto oli sellasta klönttistä mut tuli siis normaalin kirkkaan seassa.

Ja menkat muuttui normaaliksi, ehkä on jotai yritystä ollut.

Takaisin