muurahaisella kuulostaa hyvältä siellä! Ja ihanan pirteä viestikin, nyt on jo pakko tärpätä!
Pahoittelut Ilpuri! Tiedän tunteen noista aikaisemmista yrityksistä, että menkkojen alku ja nega vetää kyl niin pohjalle

Täytyy vaan löytää uudelleen se positiivisempi vire! Se voi tosin olla hetkellisesti hankalaa, kun joutuu jatkuvasti pettymään.
pätkis, meillä on mennyt vähän samallai että mies on ollut a) kipeä, b) töissä tai c) koko äijän naama on v..uttanu niin paljon etten oo viitsinyt edes yrittää et lohkeisko

Nyt on tosin korkealla odotukset, kun ovista tai sen lähellä olen, et kun mies tulee tänään kotiin reissusta niin vaikka se nyt pölähtääkin ällölle eilen-otetulle niin aattelin kuitenki et josko sitä yrittäis
Larissa, teillä alkaa nyt siis tositoimet :) toivottavasti kaikki menee hyvin!
on: minä tosiaan oviksen partaalla olen, toivottavasti ovis myös tapahtuu! Käytiin lasten kans markkinoilla ja kaupassa ja sit ajoin pienet päikyille ja itse innostuin siirtämään isommat chilintaimet parvekelaatikkoon ja pienet parhaalle kasvatuspaikalle keittiön ikkunalle :) teen myös itselleni kesämekkoa, en tosin tiedä mille kesälle, kun oon ollut vähän laiska sen kans (ja kuolemanväsynyt työviikon jälkeen, etten oo jaksanut tehdä mekkoa). Mulla riittää näitä kotiprojekteja

Mut oon myös sitä mieltä, että ihmisellä täytyy olla projekteja