Katjusha ja Enni, mullekin tuo "tuleeko-teille-vauva"-kysely on ihan tuttua, ikävä kyllä. Mulla määrätyt ruoka-aineet (mm. peruna) turvottaa mahaa ja etenkin menkkojen aikaan oon ku oisin puolivälissä raskaana

Endohan mulla ton turvotuksen tekee plus sit ettei maha oo yhtään kutistunut noiden kahden lapsen jälkeen.. tai ehkä on, mutta ei ainakaan niin paljoo kuin haluisin. Oon alkanut vastata vauvakyselyihin kertomalla suoraan mun sairaudesta ja porukka on ollut vähän häpeissään.. toki moni on sit kertonut omista sairauksistaan.
Suloisia masuja on teillä! Itselläni esikoisesta maha oli tosi pikkuinen vielä 7. kuulla, sit paisuin viimeisen kuukauden aikana. Kuopuksesta näki melkein jo heti plussatestin jälkeen et vauva on tulossa, mut kun kukaan töissä ei kehdannut kysyy mitään, kerroin vasta np-ultran jälkeen raskaudesta
Monilla on jännät vaiheet noiden ivf-hoitojen kanssa, jaksamista kaikille! Mä ehdin itsekin opiskella vähän ivf-asioita ennen kuopusta, kun silloin vielä suunnitelma oli et jollei ois luomusti tärpännyt, meidän tie ois mennyt ivf:n. Laitoin itselle takarajankin ja sit kuopus tärppäsikin tokavikasta kierrosta ennen mun takarajaa. Oon vähän seuraillut noita ivf-juttuja ja ilmeisesti on aika tehokas hoitomuoto et monilla tärppää sen kanssa :)
Junibea, pahoittelut tuhrusta! Ja muillekin, joilla alkoi menkat.
Julianna, pahoittelut teille ja voimia asian läpikäymiseen! Mä uskon, että psykologista on teille apua asian käsittelyyn ja jatkon pohdintaan. Rankkoja asioita teillä mietittävänä ja läpikäytävänä! Mä uskon myös, että kun te tosta selviätte, selviätte mistä vaan!
on: ovis lähestyy tai jotain, ja mies on reissussa, tulee ehkä kuitenkin to tai pe. Siiheksi povaa womanlog mulle ovista, saa nyt nähdä miten lie. Välillä haluan vauvan nyt heti, mut sit taas välillä haluan ehtiä jumpata ja olla töissä ja ehkä oon myös vähän turtunut siihen, ettei mikään tapahdu mulla. Noo, katellaan.. onneksi ilmat on hienot ja päätin, että viikonloppuna siirrän chilintaimet parvekelaatikoihin ja alan ulkoiluttaa niitä päivisin :) haluan chilisatoa tänä kesänä!