Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut kirpulle..

On: kp 10 ovistikku lähes kokonaan nega. Ei oo yhtään tyypillistä mulle... Pelkään ettei tuu ovista tässäkään kierrossa.

Pakko hehkuttaa vaikka ei tää mitään tarkoitakkaan, mutta ekaa kertaa saan ovistestiin kahtena päivänä peräkkäin ovisplussan! Wohooou!

ImageUploadedByVau Foorumi1461696077.076264.jpg

Koskaan aiemmin en siis oo saanut ja sitä lääkäreillekin ihmetellyt. Mutta tässä kierrossa siis näin. :)

Muurahainen kp 17/31, dpo 0, yk 27

Muurahainen, tais tehdä puhdistus hyvää :wink

Larissa, kyllä sieltä ainakin se yksi tarvittava hyvä kasvaa ja kehittyy!

Saas nähdä pystynkö sittenkään olemaan tikuttamatta ovista. Murkun loistavat viivat kyllä pisti uudelleen miettimään :happy: kun tässä kierrossa kp:n mukaan ovis olis just kun tulen reissusta niin aikaisemmin ei päästäisi edes hyödyntämään vaikka tikut näyttäisivät mitä. Siksi ajattelin, että turhaa ottaa ressiä tikkujen tuloksesta vaan kellistää mies sit kunnolla kun tulen kotiin. Hmm.. huomenna pitää kyllä muutenkin käydä Prismassa, saa nähdä mitä mukaan tarttuu...

Täällä ketjussa on kyllä odottelevan hiljaista ollut. Mutta eiköhän se vain ole tyyntä (plussa)myrskyn edellä :grin

Kp10

Murkku : hienoa että putket auki. Mutta täysin ei stressaamatta pysty olemaan. Jospa toivottu tulos tulisi ennen hoitoja. Ja hieno ovis ++++ :)

Larissa remppa intoa!!!

Ilpuri : onnea hyvistä Kilppari uutisista

Pitäisiköhän munkin yrittää tänne.. kolmatta lasta on yritetty tjot 5/15 asti, kierrot ovat heitelleet aina välillä, mutta nyt on ollut tasaista. Ollaan minä 36vee (pian lisää) ja mies 38v, ehkä liian vanhojakin. Meillä on kaksi yhteistä lasta, 4vee ja 1,5vee, ja tämä pitkällinen yrittäminen on jo tuttua.. esikoista yritettiin nelisen vuotta, kuopusta 1,5 vuotta. Mulla on todettu endo, joka ennen esikoista villiintyikin ja sitä jouduttiin leikkelee kahdesti. Nyt ei ole mitään oireita ollut eikä joulukuussa lääkärissä näkynytkään eikä mitään esteitä raskautua pitäisi olla. Joulukuussa katottiin ultralla munasarjat ja endon poistelu on vaikuttanut oikeaan munasarjaan sillai, ettei siinä ole juuri enää toimintaa.

Nyt sovittiin tosiaan vuosi sitten tjottailusta, en yritä tikuttaa, koska tunnistan oviksen oireista ja ikää on sen verran, ettei hoitoihin enää lähdetä. Ollaan lasten välissä käyty tutkimukset eikä kummassakaan todettu vikaa. Ärsyttää, kun mulle hehkutetaan oka tuutista et joojoo, kakkonen tulee (ja kolmonenkin) nopeammin ja pitää vaan yrittää. No, tulihan kakkonen nopeammin kuin esikoinen, mutta on se silti pitkä aika yrittää, odottaa ja pettyä. Jotenkin pieni suru valtaa, kun kuulen tuttujen raskautuneen, asiakkaatkin raskautuu tuosta vaan (no, ovat toki nuorempiakin kuin minä), mutta jotenkin se ei ole enää niin kova isku kuin ennen lapsia. Emmä oikeastaan ole puhunut kolmostoiveesta kuin ihan muutamille ihmisille, en jaksa jokojokoa enkä mitään joojoo kyllä se tärppää kun onhan sulla jo noita lapsia. Itse asiassa en kertonut esikoisen odotuksestakaan julkisesti kuin vasta vähän ennen synnytystä ja kuopuksesta vasta hänen synnyttyään.. toki ne tiesi, ketkä kuuluu mun lähipiiriin ja ne ketkä mua näkee usein, että raskaana olin, mutta muuten ajattelin, ettei asia kuulu kellekään.

Mulla endo ei oireile tällä hetkellä muuten kuin menkkakivuilla ja todella runsaalla vuodolla. Kivut on potenssiin sata lievemmät kuin mitä ne silloin ajalla ennen lapsia oli ja pärjään ihan normeilla panadoleilla ja buranalla. Arki on tällä hetkellä aika hektistä ja yrittämiset olleet aika vaisua, mutta josko tästä nyt taas piristyisi. Koetan suunnata ajatukset muualle yrityksestä ja onhan mulla nyt kiva työ ja työkaverit, harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa ja noi lapsetkin pitää kiireisenä.

Katellaan nyt, tuleeko tästä mitään tästä tjottailusta. Takaraja mulla on 40vee eli on vielä muutama vuosi aikaa. Uskoisin, että jollei mitään enää tule, tyydyn noihin kahteen ihanaan, vaikka syli huutaakin sitä kolmatta. Olen nimittäin aina ollut sitä mieltä, että haluan kolme lasta, joskin tähän mennessä oon jo oppinut, ettei mun haluamisilla oo mitään merkitystä. se ei ainakaan oo vauhdittanut mitään missään. Stressasin lasten yritysajat pilalle, etenkin kakkosen kohdalla, joten yritän nyt uutta taktiikkaa eli olla miettimättä ja keskittyä odotellessa muuhun.

Ai niin, nyt menossa kp 6/22-32, yk en edes tiedä/ole laskenut, menkat loppuneet, joskin vielä tänään täytyy mennä lapun kans, "kostovuotojen" varalta.

Ja anteeksi sekava kirjoitus, tässä aamun kiireessä kahvikupin kanssa tätä väsäsin :)

Muurahainen; Hieno plussa! :happy: Toivotaan, että aukkarista oli hyötyä :wink

TiikeriLuukas; Tervetuloa mukaan! Täällä 23-vuotias nainen, esikoista yritetty kohta vuosi.

PiPaNat; Tsemppiä! Tammivauva sinne siis tilauksessa :wink

Enni kp 10/30

Tiikeriluukas, tervetuloa mukaan! Toivotaan että kolmonen tulee nopeammin kuin kaksi aiempaa :) Tsemppiä yritykseen!

Murkku, vau! Hieno plussa, toivottavasti sama jatkuu myös parin viikon päästä.

Enni, miten on ruokavalio toiminut? Mulla on tässä vähän tökkinyt ja eilenkin repsahdin ostamaan karkkia töiden jälkeen kun paleli ja väsytti.

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi. Kp 27/30-33. Ei oloja oikeastaan suuntaan tai toiseen. Tänään aamulla ehkä pikkaisen arat rinnat ja aamulämpö koholla, toki voi kertoa molemmista. Jotenkin vaan sellainen tunne että ei tässä(kään) kierrossa tärpännyt.

Plussatuulia kaikille!! Pitäähän huhtikuuhun nyt vähän plussia saada, pari päivää aikaa +++ Onkos kenelläkään testaus lähellä?

Tiikeriluukas, tervetuloa joukkoomme, olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella. :)
Täällä myös pidemmän kaavan yrittäjä, esikoista yritin kolme vuotta ja tätä toista yritetty nyt 2,5 vuotta. Paremmin mun tilanteeseen voi käydä tutustumassa tuolta mun blogista...
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/

Lucky <3 voimia sinne! <3 toi on jännä kun sanotaan että elää pitäisi ilman stressiä, tämän stressittömämpää elämää ei voi olla mitä parasta aikaa elän. Ihan parasta aikaa mun elämässä mennään juuri nyt. <3

Muokattu viimeksi:
Mamille ja Kirpulle pahoittelut! <3 mutta tosiaan teillä on raskautuminen mahdollista. Pahalta varmasti tuntuu, mutta uutta yritystä vaan, kyllä siellä loppuun saakka pystytään kyydissä <3

Murkku, hienot ovisviivat! :D ilmeisesti ovis saatu hyvin hyödynnettyä?

Larissa, ikäviä noi sun kivut! Toivottavasti hoitosuunnitelma tulis piakkoin postissa ja ensimmäinen kerta johtais jo plussaan ;)

Tiikeriliuukas, tervetuloa mukaan höpisemään! Toivottavasti vielä ehditte kolmannen pienokaisen saada :)

On. Nyt on iteltä folliultra otettu ja alku- ja loppukierron verikokeet.
Ootellaan miehen uusinta simppanäytettä ja sen jälkee olis "tuomionhetki" eli katotaa kuin jatketaa :D
Aukkariin mun pitää varaa aika, mut menee kesäkuulle kun valitettavasti lähetään nyt toukokuun alussa ulkomaille ;) odotan lomaa niin kovasti!
Kyllä meillä ainakin tää lapsettomuus painaa hieman välejä :(
Muut raskautuu ympärillä mut omaa pientä ei kuulu. Mieskin alkanut kuumeilemaan pahasti :D
Sisko, jonka raskaudesta olin hieman yllättynyt, mutta superonnellinen, sai keskenmenon :( tuli niin kamalan surullinen olo.

Oon miettinytkin sitä, et jos tästä raskautuu joskus ja joutuisi vielä keskenmenoja kohtaamaan, niin kuinka semmosta jaksaa :(

Meritähti kp 28/31
vapuksi tätiä ootellaa :D

TiikeriLuukas, tervetuloa mukaan ja toivotaan pikaista plussaa sinne :) täällä myös endotar, esikoista yritetään ja ivf on ensi kuussa edessä. Ikää mulla on 29 ja miehellä 30.

Murkku, tsempit piinailuun! :) selkeät viivat ;)

Meritähti, toivotaan että kaikki on ok :) hienoa että olette saaneet asiat pyörimään eteen päin. Ja ei mitään tätiä sinne ;)

Pipanat, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä :)

Täällä alkaa endokivut taas laantumaan onneksi :) ehkä ruokavalion tiukennus auttoi, ken tietää. Postilaatikkoa kyttään haukkana että milloin posti (ja ehkä polin kirje) tulee. :D

Larissa kp 8, yk mikä lie

Murkku, ihan hyvä artikkeli. Vähän vaan hämää että se on luontaistuotevalmistajan kirjoittama, mutta on tossa paljon tottakin ja ihan hyvää perusasiaa. Mutta ehkä ei tarpeeksi sitä tuoda esiin että kaikille "luonnolliset ja pehmeät" keinot ei riitä.

En tiedä. Mies sanoo et se on musta kiinni otetaanko lahjasiittiöitä yms, haluanko vaihtaa "paremman miehen" ym.. psykologin juttusille täytyis mennä.. en tiedä, jotenkin niin tyhjä olo

Julianna olen kovinkovin pahoillani :( ei tuollaista saisi tapahtua ihmisille jotka oikeasti toivoo omaa lasta! Iso tsemppihali ja tsemppiä myös jatkoon mitä ikinä päätättekin tehdä <3

Takaisin