Ei tää voi olla näin vaikeeta!

tervetuloa hannami ja kissankulta.

hannami pahoittelut ensinnäkin kkm:sta, voin sanoa että tiedän tunteen ku 2krt käyny peräkkäin ja siihen lisäks viel 3km seuraks ennen ku tuli pysyvä plussa ja yritystä meillä oli tuossa reilu 3v ennen ku neiti sai alkunsa. jos haluat jutella ni voit olla vapaasti minuun yhteydessä yv:lläkin.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti täältä kaukaa etelästä.

on: eipä ihmeitä, ranne kipeä, tyttöä hoitelen, puhkes eka poskihammas, kanan ja sorsanpoikaset kasvaa, kanat tappelee keskenää tai no lähinnä yks pomottelee ja kiusaa muita, kukko on keskenkasvunen viel ja tääm pomottelija hyppi senki selkään kirjaimellisesti, sorsanpoikasetki ekana päivänä näykki sitä pyrstöstä joten eipä ol kummonen kukko ku ei ol astun yhtäkää kanaa et hautois. ukko meinaa tuua lisää lintuja hohhoijaa. saapi nähä mitä tästäki tulee. tyttö tarttee vaatteit ni oon alkan neuloon tytölle mekkoa vaikka ranne ei tykkääkää hyvää. menkkoi ei ol ku edelleen imetän.

Moro pitkästä aikaa :)
Meikäläinen keksi helpon laihdutusohjelman :D
Ota vatsatauti ja viikon päästä olet jo yli 5kg hoikempi.
En vieläkään pysty syömään mutta juomaan pystyn jo. Urheilujuomia, vettä ja maitoa. Lääkkeitä on. Ekaksi alkoi vatsatauti josta oma suolistosairaus innostui. Tulos oli selvä. No ehkäpä se muttamassa viikossa rauhottuu :)
Seksiä ei ole voinut ajatellakaan viikkoon. Ovis varmasti siirtynyt. Katsotaan kun paranen et tuleeko sitä.

Pahoittelut uusille tulijoille keskenmenoista.

Jatkan aktiivisemmin heti kun oloni paranee :) Plussatuulia jokaiselle.

WM kp15 yk8

Hei! Palasin sivustolle vuoden tauon jälkeen taas. Eli hannamin kans samankaltaisia kokemuksia täällä, tosin 2/2015 keskeytynyt keskenmeno ja kaavintaan lopulta jouduin. Ollut äärettömän raskas vuosi. Lasta ollaan miehen kanssa yritetty kohta kolme vuotta. Ehkäisy oli kaavinnan jälkeen käytössä niin kauan et menkat tasaantuivat ja sen jälkeen ei oo tärppipäiviä tikutettu tms. Nyt kuitenkin toiveissa taas uskaltaa olla kunnolla se pieni tuhisija. Saas nähdä koska. Nyt menkat myöhässä kaks viikkoa vaikka ollu suht säännölliset, testit näyttää vain negaa joten koska tässä oikee johki lääkärii pitäis mennä? :o

Tervetuloa uusille! Rankkoja kokemuksia takana monella. Voimia uuteen yritykseen ja toivotaan suurta plussa-aaltoa muutenkin tähän ketjuun. <3 <3 <3 Onneksi on tää ketju ja muita paikkoja ja esim. kirjoja, joista saa vertaistukea ja neuvoja.

Tämä ketju on ollut mulle todella tärkeä ja osa jokapäiväistä elämää kohta puolitoista vuotta. Tämän retken aikana moni ihminen on tullut mulle tärkeäksi ja läheiseksi, vaikka en oo koskaan edes nähnyt! Tämän ketjun kuulumiset valtaa monesti mun junamatkat ja illan hetket ennen nukahtamista. Iloitsen jokaisen O- ja R-plussista ja elän mukana piinapäivissä ja pettymyksissä sekä onnistumisissa. <3

Lapset tai niiden mahdollinen puute elämässä on jotain niin käsittämättömän ja suurta että vaikea edes kuvitella, miten tästä kaikesta selviäisi ilman tukea, apua, tietoa ja teitä naiset! <3

Jättimäinen plussapuhallus ketjuun, jonka nimi on vähän liiankin osuva välillä. Mutta onneksi niitä onnistumisiakin satelee aina joka kuussa. Se saa jatkamaan toivoa, vaikka välillä olisikin hurjan raskasta. Voimia naiset ja plussia joka kotiin! :)

Terkuin Maggie rv 22+2 <3 <3 <3
Onnellinen ja kiitollinen.

Uusille tervetuloa, laittakaahan mulle tiedot vielä, niin lisäilen etusivun listaan. Nyt oon niin poikki, etten jaksa alkaa selailemaan taaksepäin.

On: ovisplussaa ei vielä ole tullut. Kiirettä pitänyt, niin ei oo kerennyt asiaa oikein edes miettimään, hyvä että kerkee edes testin päivässä tekemään... Eiköhän se vielä tulossa ole.

Muurahainen kp jotain ennen ovista, yk 27

Voi maggie kävin itkemään siu ihanista sanoista olet myös korvaaton ja tärkeä ainakin minulle! <3

Plussatuuulia jokaiselle ! <3

HannaMi: olen sanaton ja todella pahoillani! <3 Paljon olet kokenut :(
Itse olen pahoillani, en osaa auttaa sinua kun kuuntelemalla, minulla ei ole kokemusta kkm tai km. Itse yritin yk 32 asti pientä ja nyt raskaana! Voimia sinulle ja muista kuunnella itseäsi! Älä kiirehdi yrittämisellä, anna aikaa mutta jos tuntuu paremmalle yrittää uudelleen heti tee se, kunhan kuuntelet itseäsi ja omaa kroppaa :)

pieni Rv 13+3

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille. :)

On: kp 8 tylsä vaihe menossa. Varsinkin nyt kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. Ovis voi tulla periaatteessa koska vaan kp14-19 välillä tai sitten se voi olla tulemattakin. Ärsyttää kun mies osaa olla niin rentona ja mä taas en... Eilen yöllä itkin en tiedä mistä se valtava suru oikein tuli.. No olihan se itkettävä pois.. Huomenna pitäis jostakin käydä ostamassa ovistestejä.. Netistäkin tilasin mutta otan varman päälle ja haen kaupasta yhden paketin, jos tilaus jostain syystä viipyisi normaalia pidempään..

Vähän jo rupeaa rasittamaan tää yrittäminen. Mutta ei voi olla yrittämättäkään... kun ei me oikein muuten ikään oltais asialla talletusten suhteen oikeaan aikaan...

Gatusa, voi sun rannetta :sad001 Mikä sitä vaivaa? Onko vaan rasituksesta? Kiva, että teillä on siellä elukoita. Jospa se kukkokin oppii kukkoilemaan kunhan vähän kasvaa

Wm, huh sielläkin rajua vatsatautia :yuck: Sitä tuntuu olevan joka paikassa liikenteessä... Pikaista paranemista!

Pipa, voithan jo nyt pyytää tk:sta lähetettä verikokeeseen?

Murkku, toivotaan että se ovis sieltä tulee ja saatte hyödynnettyä :wink

Pätkikselle tsemppiä oviksen odotteluun ja muutenkin fiiliksiin <3

Maggielle ja Haikaralle sekä muille mahan kasvattajille lähetän täältä lämpimiä ajatuksia :)

Mitäs tänne kuuluu? Olen pysytellyt vähän taustalla, mutta kaiken olen lukenut ja käynyt tykkäilemässä. Menkat otti aika koville endokipujen takia, edelleen on vasen munasarja kipeä ja joutuu buranaa vetämään kaksin käsin. Hiton rengas kun aiheutti tällaista :mad: Vähän olen pessimistinen lähestyvän ivf:n suhteen, pelottaa että munasolut on ihan shaibaa endon takia... Mutta eteen päin mennään! Polilta odotan tällä viikolla saapuvaksi meidän hoitosuunnitelmaa.

Täällä on 2 erää simaa tuloillaan. :) Normaalia simaa miehelle ja mulle (lähes) sokeritonta simaa :wink Pitää taas koittaa pitää tästä ruokavaliosta kiinni jos se vaikka poistaisi nämä renkaan takaisin tuomat endokivut. Ja ihan mukavasti olen taimia saanut kasvamaan kasvihuonetta ja kasvimaata varten. :) Kunhan se kevät kunnolla alkaisi!

Larissa kp 6, yk mikä lie 20-30 välillä

larissa juu sopii toivoa. tulipa mieleen tuost sokerittomuudest et ootko kokeillu steviaa makeutukseen? se on yrtti jota mm diabeetikot kayttaa sokerin asemasta.

Huh kun kiirettä pitänyt ja nyt sairaana oltu niin ei oo kerenny kun tykkäileen ja lukeen viestejä. Täällä tuli dpo 11 ( kp 28) haalee viiva mutta seuraavana päivänä alko menkat, on tosi runsaat ja kivuliaat :sad001

Mami kp 3/27-29 yk ööö 24? ei pysy enää laskuissa..

Enää pari päivää lakkoilua! :happy: Täälläkin ollut taas aika rankat pari päivää, pe-la meni tihrustaessa maailman epäoikeudenmukaisuudelle. Alkaa suru voittaa kun vuosi lähestyy, kohta meistä tulee virallisesti lapsettomuudesta kärsiviä.

Larissa; Onpa harmi noi kivut. Toivottavasti saat ne pois, ja pysymään lopullisesti. Jännittää se teidän hoito, kohta se on jo ovella :nailbiting:

Voi helvatan helvatta sanon minä. Viikonloppuna TAAS yksi keskenmeno rv 4+0 :(ei tätä jaksa kohta enää. Taas ollaan pohjalta ja sieltä yritetään nousta ylös uuteen kiertoon. En oo lueskellu teidä keskustelua moneen viikkoon ,olen keskittyny toisiin ryhmiin kun plussasin mutta jouduin palaamaan tänne takas :(

Larissa, hyödynnetty ainakin on, ja melkein plussakin tuli jo. :) seuraavasta pisusta varma plussa. :)
Voi kunpa sieltä hyviä munasoluja löytyisi ja se kaivattu plussa teille saataisiin! <3

Mami, tyhmiä noi haaleat viivat :( antaa turhaa toivoa... Pahoitteluni uuteen kiertoon joutumisesta! :( <3

On: ovista tosiaan metsästän edellisellä vessakäynnillä tuli jo tälläinen.
ImageUploadedByVau Foorumi1461609736.275586.jpg

Seuraavalla tulee varmasti jo vahva plussa, niin se aina on mulla mennyt. Talleteltu tosiaan on, joten nyt sitten ootellaan taas... Ja jos huomen tallettelis varuiksi lisää vielä... :)

Muurahainen kp 16/31, dpo -1, yk 27

Voi Kirppu, seurasin liikkeitäsi "muualla", pahoittelut että palasit jälkeen nollakohtaan!
Toivotaan pysyviä plussia kaikille ketjuun, ei yrityksiä jotka sammahtaa alkuunsa!!
Baby dust to all.

Murkku, toi on jo lähes plussa! ;)

Kirppu, pahoittelut vielä täälläkin :(

Enni, kiitos <3 :) jos ihmeen kaupalla hoidoista raskaudun niin endokivut seuraa luultavasti mukana. Mutta silloin ne on sen arvoisia! :) Mitäs sinne kuuluu? Voi kun se plussa jo sinnekin pärähtäisi <3

Kiitos Larissa ja Katjusha<3 Toivon todella että saisin pysyvän tärpin vihdoinkin. On vaan niin musertavaa taas aloittaa yrittämään epätoivoisena,ei mieltä sitten yhtään :(

Murkku: plussahan toi on.

Takaisin