Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kirppu, pahoittelut km:stä :(

Vähän niinku arvelinkin seuraava oli sitten plussa.
ImageUploadedByVau Foorumi1461613646.766446.jpg

Ja siis alempi on viimeisin testi.

Kirppu, pahoittelut!

On. Vähän taas täältä hiljaiselosta heräten, huomenna olisi miehellä kiveksistä piikillä siittiöiden etsintä edessä. Onko teillä kokemusta, tarvitseeko siihen valmistautua mitenkään?
Tuntuu ettei kumpikaan meistä ole jaksanut enää miettiä huomisen testin hyviä tai huonoja tuloksia, jotenkin tuudittauduttu jo mahdolliseen pettymykseen. Onneksi 6pv lähdetään viikoksi Espanjan lämpöön. Saa ainakin muuta ajateltavaa ja ehkä sitten loman jälkeen jaksaa taas miettiä mitä teemme vauvahaaveille.
Ps. Koskaan en ole tainnut näin kovasti tätiä odotella, kun ei huvittais kyl reissussa enää vuotaa. :) Josko nyt kyläilis ihan ajallaan!

Kiitos <3 on se vaan jaksettava uuteen ovikseen tähdätä. Eilen loppu km vuoto joten alan bongailee ovista ensvkolle.

Kirppu, onnea oviksen etsintään. Toivotaan, että kiertosi jatkuvat heti hedelmällisinä, kun tämä ikävä tapahtuma tuli näin alkuunsa (jos nyt jotain hyvää etsii).
Samoin Mamille, tuhannet tsempit. Olkoon uusi plussa pikainen ja pysyvä!!

Mami ja Kirppu; Pahoittelut molemmille :Heartbigred

Larissa; Ei erikoista, masentaa edelleen. kohta alkaa taas oviksen metsästys. Miehen kanssakin mennyt jonkin aikaa aika huonosti.

Julianna tsemppiä tähän päivään <3 jos olen oikein ymmärtänyt niin saatte kuulla saman tien kokeen tuloksen..? Niiiin paljon toivon että sieltä niitä simppoja löytyisi!!! Ihanaa että on reissu tulossa niin pääsette rentoutumaan :)

Enni, voi ei :/ hiertääkö yrittäminen/lapsettomuus välejä? Toivottavasti saatte asiaa paikattua <3 Ja jos kovasti masentaa niin voithan käydä vaikka neuvolassa juttusilla...?

Larissa kp 7, yk mikä lie

Kiitos♡ Toivotaan että olisi onnea matkassa nyt.
Täällä meidän pikkukylässä ei ole vehnäalkioöljyä niin tietääkö joku saako sitä tilattua netistä mistään?

Muokattu viimeksi:
Larissa: en oo aivan varma miten nuo nyt toimii. Lääkärin mukaan tulokset pitäis kiertää naistenpolin kautta, et he soittaa sitten. Mutta ilmeisesti joskus kun tuo fertinovalla teetetään niin he saattaa itse heti kertoa tulokset, tiedä tuota.

Btw, on meitä ihmisiä moneen lähtöön. Miehen kaveripariskunnat ovat kaikki päälle 30vuotiaita ja ovat sanoneet, etteivät halua lapsia hankkia. Heidän seurassa ei paljon lapsihaaveista tuu puhuttua, tosin eipä tule pystymahojakaan heistä vastaan. Itse olen omia lapsia alunnu jo ihan pikku tytöstä lähtien.

Eipä tärpänny täälläkään vielä. Menkat meni yli 16 päivää mut nyt ne alkoi..noronkin onnistuin tässä hommaamaan ja siinä jo kolmatta päivää..

Pahoittelut Kirpulle ja onnittelut Muurahaisen plussalle!

Itse kävin eilen clomien seurantaultrassa ja johtofolli olikin jo 20mm! Ja oli vasta kp 11! Eilen jomotti muniksesta juuri tuolta puolelta mut ovistesti oli nega (haalea viiva). Mulla kumminki kierto ollu normisti n. 30 pv, edellinen 29pv, ja ovis on tavallisesti n. Kp 16-17. Saapa nähä miten tässä käy...

Pipa, pahoittelut menkoista :(

Maka, ehkä ovis on tulossa ajoissa :)

Kirppu ja Katruska, riippuu vähän merkistä että miltä vehnis maistuu. Mulla on aina ollut Hankintatukun Neo-E:tä ja se ei maistu yhtään miltään :)

Blääh, harmaa keli saa jotenkin mielen matalaksi. Noh, kohta iltavuoroon. Asiakkaiden edessä täytyy olla aina iloisena niin ehkä se siitä :) Ei ole vielä meidän hoitosuunnitelma kolahtanut postilaatikkoon. Eilen kävin lääkkeet tilaamassa apteekkiin.

Kiitos teille! :happy: Jotenkin nyt on sellanen turta vaihe, että menkat ei tunnu erityisen kauheelle, lähinnä vaan totee että sieltähän ne taas alko. Olin ihan varmakin että ne alkaa just ristiäispäivänä ja niin kävi, aika dragikoomista. No mutta kummityttö sai aivan ihanan nimen ja oli mukavat ristiäiset :Heartred Veljentyttökin sai samana päivänä nimen, ja nimikin on tiedossa meillä jo vaikka he laittoivatkin silloin ennen vauvan syntymää koko meidän sukuun välit poikki. Sekin oli jotenkin hassua, että siellä oli samana päivänä ristiäiset kun ite olin toisen tytön ristiäisissä, heillä siis vielä on samat sukunimet, veljen perheellä ja tällä mun kummitytöllä.

Larissalle tsemppiä! Uskon että hoidoissa teillä tärppää! :love2

Murkku onnea o-plussasta, toivotaan että nyt käy tiukka tärppi! :love2

Kirppu, oon niiin pahoillani :sad001 tosiaan km jälkeen helposti raskautuu uudestaan, toivotaan että sulle käy niin ja mukaan tarttuu tiukasti kiinni oleva hippunen :hug013

Kaikille plussatuulia++++++++++++++++++ :talk017 tehdään tammivauvoja paljon jookos, ja sitten tehdään paljon helmivauvoja jne!! :happy:

Larissa; En tiedä, varmaan osaksi ainakin johtuu siitä. Eihän sitä välttämättä itekkään tiedosta. Luulin, että miestä ei stressaa, koska hän ei siitä puhu. Sanoo vaan, että älä hätäile kyllä se sieltä tulee, En sit tiedä, kun ei kerran puhua halua mistään.

Julianna; Sanopas muuta. Meillä suurin osa kavereista on 30-40 v. ja heillä kaikilla on jo isot lapset. Joten kaikilla on nää asiat menny jo ajat sitten, niin ei oo oikein halua heidän kanssa näistä puhua. Kun ei kuitenkaan ketään läheistä ystävää ole. Lähisuvussa taas nuoria on 2 kpl ja toisella just pieni vauva ja toiselle tulossa. Tasan ei mee karkit, toisille niitä vaan tupsahtelee itestään vaikkei edes välttämättä haluais/olis kiinnostusta. Miusta alkaa tulla tosi katkera eukko :troll: Pystymahoja siis tulee vastaan koko ajan ja sitten nää kaverit ja sukulaiset kyselee, että alkais olla meidän vuoro ja me ollaan sen ikäsiä, ja noillakin on miksei teillä oo jne. Huoh :arghh: Sori saanko kysyä taas, minkä ikäsiä työ olittekaan? Ei kaikkia muista :wacky: Itse siis olen 23 v. :)

Mami; Hyvä, että tuli hyvää mieltä edes pikkuisten juhlista tuohon suruun :) Miullakin kaksi kummilasta :happy: Tammivauvaahan myö tietysti yritetään :wink Uusi vuosi vaihtuu, joten uudet tuulet puhaltaa :) Plussatuulia teillekin :signs003

Mites muuten tämä huhtikuun tilanne on, onko vieläkään kuin yksi plussannut? Eikös niitä tilastollisesti pitäs olla keskimäärin kolme per kuukausi? :p

Takaisin