Kirppu, pahoittelut km:stä
Vähän niinku arvelinkin seuraava oli sitten plussa.
Ja siis alempi on viimeisin testi.
Vähän niinku arvelinkin seuraava oli sitten plussa.
Ja siis alempi on viimeisin testi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotenkin nyt on sellanen turta vaihe, että menkat ei tunnu erityisen kauheelle, lähinnä vaan totee että sieltähän ne taas alko. Olin ihan varmakin että ne alkaa just ristiäispäivänä ja niin kävi, aika dragikoomista. No mutta kummityttö sai aivan ihanan nimen ja oli mukavat ristiäiset
Veljentyttökin sai samana päivänä nimen, ja nimikin on tiedossa meillä jo vaikka he laittoivatkin silloin ennen vauvan syntymää koko meidän sukuun välit poikki. Sekin oli jotenkin hassua, että siellä oli samana päivänä ristiäiset kun ite olin toisen tytön ristiäisissä, heillä siis vielä on samat sukunimet, veljen perheellä ja tällä mun kummitytöllä.

tehdään tammivauvoja paljon jookos, ja sitten tehdään paljon helmivauvoja jne!! 
Pystymahoja siis tulee vastaan koko ajan ja sitten nää kaverit ja sukulaiset kyselee, että alkais olla meidän vuoro ja me ollaan sen ikäsiä, ja noillakin on miksei teillä oo jne. Huoh :arghh: Sori saanko kysyä taas, minkä ikäsiä työ olittekaan? Ei kaikkia muista
Itse siis olen 23 v. :)
Tammivauvaahan myö tietysti yritetään