Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla on varmaan sit liian lyhyet sormet. Pitäis varmaan pyytää miestä vielä vähän tuuppaseen niin menis perille asti. :laughing021

Mikä määrä sul Viipsukka oli? Mulla piti laittaa 3 kaksi kertaa päivässä.

2x100mg iltaisin. Mulla on pitkät sormet ja helpoimmin saan ne syvemmälle, kun istun pöntöllä. :D Ja siitä sitten nopeasti sänkyyn. :D

Lutinus on kalliimpaa n. 35€/pkt ja luget 20€/pkt. Luget on vaan tällä hetkellä aikalailla joka paikasta ollu loppu. Piti tässä huhtikuussa tulla lisää.

No mulla kävi sellainen tuuri, että miehen siskolla oli 200mg lugeja ja apteekissa oli 1 pkt 100mga, niin pääsen helpommalla, kun tarttee vaan 1 tabletti laittaa.

Mä laitan sängyssä vikana nukkumaan mennessä ja menee kyllä ihan perille enkä oo mitään valumisia huomannu!! Mut mullakaan ei oo ku 2x100.

Entäs puregonin hinnat? En ole jaksanut vielä Googlelta kysyä tai soitella apteekkiin. Annoksista toki riippuu lopullinen hinta, sen verran oon kartalla :D

Muistelisin näin, että torstaina piti olla lugesteronia taas tukussa. Lääkärillä oli tieto.
Mulla menee kans pitkälle, kun oon pitkäsorminen ja -kyntinen :)
Puregonista en muista muuta kuin että ihan sikakallista, Lääkekatto täyttyi, kun vaan piipahti ostoksilla. Mulla oli tosin annoskoko tähtitieteellinen!

Joo, kyllähän sitä rahaa menee... Onneksi on säästöjä. Laskeskelin että jos tuoresiirto jää negaksi, niin pakollinen taukokierto osuu polin kesätauolle! Näppärää. Lääkäri muuten meinasi, et punktiosta annetaan 3-5 päivää saikkua :o Kuulosti vähän paljolta?

Pahoittelut kaikille tädin tai negan kohdanneille. :sad001

Kaikille IVF:läisille tai sitä odottaville hurjasti tsemppiä! :)

Mami, sulla on ainakin liikuntasuoritus kohdallaan! :)
Mä oon tehnyt Sofin o-testiä myös aamupissasta ja hyvin on näkynyt plussa. Mäkin tosin käyn usein yöllä vessassa. Muistelen lukeneeni jostain (eli tämä nyt ei ole varmaa tietoa) että lh hajoaa ajan kanssa virtsarakossa ja siksi ei suositella aamun ekaa pissaa.

Hileinen, onneksi ei tule ylimääräistä taukoa jos ei nyt tärppää. Kuulostaa kyllä paljolta tuo saikun määrä, mulle sanottiin 1-2 päivää.

Larissa, pitää ehkä toivoa että ehkäisyn teho ei ole riittävä. :wink Johan se kyllä oliskin jotain...

WM, no on kyllä tympeetä kun toinen ensin lupaa ja sitten ei saakaan. Mulla on kokemusta vähän samanlaisesta tilanteesta.

Viipsukka, hyvä kun sait luget, uskon että niistä voi olla sulla apua. :)

Muurahainen, onnea hyvästä arvosta, hienolta kuulostaa! :)

Dolcetti, onpa kiva kuulla susta taas, vaikka olen tosi pahoillani että viime IVF:ssä kävi niin huonosti. :sad001 Toivon todella, että tällä kertaa on parempi onni matkassa. Onko teillä yhä viiden päivän viljely?

Miii, pahoittelut kurjasta amh-arvosta. Mulla ei noista ole mitään tietoa, mutta toivon todella että lääkäri keksisi vielä keinon auttaa teitä. Olisiko lahjamunasolu teille ollenkaan vaihtoehto?

On. Täällä ei mitään ihmeellistä, ensi torstaina on ultra. Lasken päiviä ja kyllähän ne lopulta kuluu... onneksi töissä on sen verran kiireistä, ettei siellä kerkeä miettimään montako päivää pitää vielä odottaa. Tänään 11+1. Masussa ei näy vielä yhtään mitään. Tai no se sama pieni pömppis joka oli siinä jo 11 viikkoa sitten. :grin

Mä laitan lugen kyykyssä yleensä, menee pitkälle, ei vuoda. Tosin tää kierto mentiin lääkärin määräyksestä ilman lugeja.

On: tänään pitäis menkat alkaa, menkkajomoja ei oo ollu ollenkaan. Aivastaessa repäisee ikävästi alavatsasta ja eilen tuntui vihlaiseva kipu kohdussa. Kahdessa aiemmassa kierrossa (Lugejen kanssa) verta tuli niistä huolimatta vähän läpi dpo 14. Sillä päättelin, et tänään pitäisi alkaa.
En tie viitsiikö sitä turhaa mitää testejä tänään tehdä...

Muurahainen kp 31, dpo 14, yk 26

Pisama, pahoittelut negasta :( Mut nyt pääset meidän muiden matkassa ivf:ään! Meitä onkin kiva porukka jo :)

Pahoittelut negasta Pisama :( mutta kuten Hileinen sanoi niin nyt pääset meidän kanssa jännäämään toukokuussa :)

Hileinen, itse olen laskenut että mun kaksi satsia puregonia maksaisi kelakorvausten jälkeen päälle 400€. Mutta kuulemma koko reseptiä ei kannata ostaa kerralla, jos noin paljoa ei tarttekaan. Ja meidän apteekkiin noi lääkkeet täytyy tilata viimeistään 3 pv ennen aloitusta.

Beisla, hihii milloinhan se sun maha pullahtaa sieltä esille... :)

Maggiella ihana masu <3 ja onnea poikalupauksesta!

Murkku, ehkä ne sun menkat ei ala ;)

Täällä kp 16 ja lorisee vaan ruskeaa tuhrua. Joo, "hyvin" toimii nuvaring...

Larissa, tosi ihme touhua etteivät pelanneet nuvaringin kanssa varman päälle, jos sen valmistajan mukaan olisi voinut laittaa jo aiemmin.

Mulla sanoi ar-ultran tehnyt kätilö, että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten voi mennä pitkään ennen kuin näkyy. Kysin jotain karkeaa viikkoarvioita, ja hän sanoi että ehkä noin viikolle 15 ennen kuin näkyy ja jopa 20 tienoille ennen kuin ei voi peitellä. Joten tuon mukaan saa kyllä odottaa vielä!

Beisla, tavallaanhan se on hauskaa että pystyt piilottelemaan vähän pidempään ;) Joo ja en kyllä käsitä polin ohjetta. Ohjeessa luki että pitää aloittaa kp 1 ja polilta sanoivat että "aloita kp 5 luki ohjeessa mitä tahansa". Eivät varmaan älynneet että ovuloin välillä aika aikaisin niin ehkäisy ei alkanut ajoissa... No, mutta sama se sille tosiaan :) hoitoja kohti mennään! ;)

Aika monella täällä on taakse päin kallistunut kohtu, myös mulla :) mitenkähän se vaikuttaa mahan näkymiseen, kun olen aika laiha..?

Muoks. Jaa nyt lorisee jo ihan vertakin, mutta ilman kipuja :O hienosti toimii nuvaring... Menee ihan samaan malliin kuin luomu kierroissa ilman lugeja. Muutaman päivän sisään alkanee menkat "ehkäisystä" huolimatta.

Muokattu viimeksi:
Larissa mulla on taaksepäin kallistunu kohtu ja näkyi aika ajois maha mutta ei se mikää valtava silti ollu ennenku lopus vasta :) niin että muutki tajus että raskaana oon nii näkyi vasta rv20 tai vähä yli. Itte huomas nt-ultran jälkeen jo mahan mutta aika harva muu sitä vielä näki.

Täälä on jännä toukokuu tulossa! Paljon plussia kesäkuussa sitten ;)

Maggie onnea poikslupauksesta ja ihana masu ♡

Beislallaki kyllä se maha sieltä alkaa joskus näkyä ;) ittellä plumpsahti kirjaimellisesti nt-ultran jälkeen omaan silmään näkyviin ja niin että mieski huomas :D

Pahoittelut dolcetille ja pisamalle. Ja muille tädin kohdanneille. Nyt vaan plussatuulia tänne!

Heipähei! En varsinaisesti kuulu yrittäjiin taikka kuumeilijoihin, mutta foorumia olen naarannut läpi ja larissaa etsinyt :) ja nyt minä sinut löysin :) olet ollut kovasti mielessä. Olimme samaan aikaan raskaaksi 2014 ryhmässä... ja jäit mieleeni. En odota sinun muistavan. Kosvasti olen miettinyt mitä sinulle mahtaa kuulua ja kuinka tjottailu etenee ☺ aurinkoista kevättä teille kaikille!

Takaisin