OES, pahoittelut menkoista! Tulkoon tässä kierrossa teille plussa! :)
Plusssatuulia kaikille++++++++++++++++++++++
Täällä odotellaan ovista ja toivotaan kovasti että se ylipäätään tulee. Eilen tilasin pitkästä aikaa perhosilta herkkiä r-testipuikkoja

onks teistä kukaan niitä kokeillu? Mulla oli toivottomin aika sillon vuoden paikkeilla, ja sit muutaman kk päästä tuli monta raskautta ja pari tosi läheisille, niin ne otti tosi koville sillon. Vieläkin tulee katkeruus esim tietyistä julkisuuden henkilöistä joiden uutisoidaan olevan raskaana, ihan typerää mut ei sille tunteelle vaan mitään voi
Hyvät fiilikset tällä hetkellä. Alotin murkun ohjeilla ruokavalion, tai vähän mukautetusti mut tarkotus on tiukentaa, ja löysin hyvää SOKERITONTA suklaatakin, niin eihän mulla oo mitään hätää

tosin vehnäjauhojen välttely ois tosi vaikeeta, niin se kohta ei täyty niin hyvin, mutta luulis että paino putoo kun noudattaa muuten tota, ja oon pienentäny annoskokoja nut ne on 200g-300g ja sit parantanu taas veden juontia ja viime viikolla poljin 70km! Mut viime viikolla tuli vielä vedettyä irttareita, että tällä viikolla alko kunnolla tää homma. Heti viikonloppuna saa kaivella kuria, kun on lasten synttärit tiedossa
Mami kp 11/27 (38) yk 22