Ei tää voi olla näin vaikeeta!

OES, pahoittelut menkoista! Tulkoon tässä kierrossa teille plussa! :)

Plusssatuulia kaikille++++++++++++++++++++++ :talk017

Täällä odotellaan ovista ja toivotaan kovasti että se ylipäätään tulee. Eilen tilasin pitkästä aikaa perhosilta herkkiä r-testipuikkoja :grin onks teistä kukaan niitä kokeillu? Mulla oli toivottomin aika sillon vuoden paikkeilla, ja sit muutaman kk päästä tuli monta raskautta ja pari tosi läheisille, niin ne otti tosi koville sillon. Vieläkin tulee katkeruus esim tietyistä julkisuuden henkilöistä joiden uutisoidaan olevan raskaana, ihan typerää mut ei sille tunteelle vaan mitään voi :wacky:

Hyvät fiilikset tällä hetkellä. Alotin murkun ohjeilla ruokavalion, tai vähän mukautetusti mut tarkotus on tiukentaa, ja löysin hyvää SOKERITONTA suklaatakin, niin eihän mulla oo mitään hätää :p tosin vehnäjauhojen välttely ois tosi vaikeeta, niin se kohta ei täyty niin hyvin, mutta luulis että paino putoo kun noudattaa muuten tota, ja oon pienentäny annoskokoja nut ne on 200g-300g ja sit parantanu taas veden juontia ja viime viikolla poljin 70km! Mut viime viikolla tuli vielä vedettyä irttareita, että tällä viikolla alko kunnolla tää homma. Heti viikonloppuna saa kaivella kuria, kun on lasten synttärit tiedossa :grin

Mami kp 11/27 (38) yk 22

Muokattu viimeksi:
Noniin. Ivf-infossa käyty. Synarelat alkaa toukokuun kiertoon ja soittelen silloin menkkojen mukaan ns. alku-ultran, jolloin määrätään sitten myös piikit. Käsitin, että puregon +pregnyl -linjalla mennään. Punktio menee kesäkuulle. Luultavasti koko setti mennään ICSI:llä.

Nyt rentoudun sinne asti ja otan reissussa kaiken ilon irti :P

Hileinen kp 26

Junttura: pahoittelut menkoista

Diabolicat: aika rajunkuuloiset sun oireet viljasta.

Hileinen: joskus on käytävä pohjalla että sieltä voi nousta ylös. Sopii tähänkin asiaan. Vaikkei sitä kellekään toivoisi, mieli vaan on kummallinen. Onnea ivf suunnitteluun ja yritykseen!

Hileinen, jeeee eli ihan samalla kaavalla, aikataululla ja lääkkeillä mennään :) ihan huippua! Sie varmaan pääset aloittelemaan vähän mua aiemmin, mutta mie tuun sitten perästä ;)

Mami, kuulostaa hyvältä! Uskon että onnistut :) ja hienosti oot päässyt pyöräilyn makuun! Mulle toi sokeriton suklaa on myös pelastus ;)

Larissa, toivotaan että nyt onnistuu :) nyt on sillain tosi hyvät mahkut onnistua, kun oon kotosalla, voi lepäillä pojan kans eikä tartte kukonlaulun aikaan nousta, on aikaa ja jaksamista kuntoilakin, mää oon aina tarvinnu tosi paljon liikuntaa ruokavalion lisäks että paino putoo. Nyt vaan pitää asentaa tää härkäpää jäärä siihen moodiin että onnistuu, niin se sit kans sillon onnistuu :)

Wau, ihana kuulla, että täällä ollaan innolla menossa IVF-juttuihin ja vieläpä melko pian! Pidän peukkuja Hileinen ja Larissa!!! Juntturalle pahoittelut ja tsempit, homma jatkuu sitten kans jossain kohtaa, eikö niin?

Onnea matkaan kaikille, odottelen teijän plussia, pahoittelut OES kp 1:stä, onnea painonpudotukseen ja kunnonkohotukseen kaikille, kenellä ohjelmassa.
Meillä tuli työnantajan puolesta valinnainen kuntokuuri huhtikuulle. Koska olen jo muun salin jäsen, otin tästä tarjouksesta kaksi PT-kertaa ja suunnitteilla on kehonpaino/kahvakuula-treeniohjelma :) Katotaan, miten siitä sytyn. Muutoin olen nyt käynyt Bodybalace/Yoga-jutuissa pari kertaa viikossa sekä kävellyt tarmokkaasti koirien kanssa 3-4 krt/vko ;)
Katjusha rv. 7+5 huh, ja iltapäivällä sitten se "ar-ultra"

OES, pahoittelut tädistä!

WM, sinne taas toivoisin tädin löytävän pian jotta uuteen yritykseen pääsisitte!

Larissa, ne alkuraskaudenverikokeet joissa Beislakin kävi, niistä katsotaan myös halutessa seulat, eli sikiön riskit downiin yms :)

Hileinen, jee mahtavaa kun pääsette niin pian sinne ivf:ään loppujen lopuksi. Nyt rentoudutte huolella ja sitten on laatukroppa ivf:ssä! :)

Nopeesti tuli testit :happy: Haha, ohjeissa lukee että hävitä sekajätteen mukana, älä laita KÄYTETTYÄ testiä viemäriin :laughing021 Mut siis käyttämättömän voi vissiin laittaa.. kuka nyt viemäriin noita laittaa?? :laughing002

sokeriton_suklaa_50g_High1-300x126.jpg
Tällästä ite löysin ja sit oli riisisuklaapatukka, mut se ei ollu niin hyvää :D

Muoks. näitä saa siis ihan marketeista, erikoiskaupoissa varmaan on enemmän vaihtoehtoja, niinkuin Larissa laittokin :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikki ihanat vastauksista, odottelen ehkä nyt vielä tämän kierron,että venyykö kierto vai onko vihdoin tasoittunut, ja jos ei tärppää ja on yhtä kovat menkkakivut ni sit varaan ajan yksityiselle. Ne vaan taitaa olla niin pirun kalliita ja täällä tuppukylässä ei ole mistä valita endolääkäreitä :( paljonko teille on maksanut munasarjojen ultraus sekä lääkärikäynti? Pitäisikö endon näkyä munisultrassa? Muistelen ettei sitä välttämättä huomaa.. tuo mut oviskin mietityttää kun on aina kp. 20 vasta.. voi kun olisi joku taikakeino sitä aikastaa itsellä. Greippiä ajattelin kokeilla taas kun luulen et se limis liian ohut.
Ajattelin myös jos nyt jo päädyn lääkärille että olisiko siitä hyötyä jos ottais lähelle oletettua ovista niin näkiskö siinä jos olis irtoamassa?

Pahoillelut kp. 1 kaikille, tämä on kyllä tosi rankkaa henkisesti!!!
Ja Larissa laitan sinulle yksäriä kun kerkeen.

Wm, hienoa, että ensikäynnille ei ole ton pidemmät jonot! :)

Helinäkeiju, endoa ei voi poissulkea ultrassa vaan pelkästään laparoskopiassa (tähystys). Mulla näkyi endopesäke munasarjassa ultratessa, kun se oli niin iso. Paljon on myös ultraajasta kiinni, että osaako nähdä siellä endon vai ei. Mutta ultra ei siis anna varmuutta siitä, että endoa EI olisi.

Murkku, itse olen ostanut tällaisia sokerittomia suklaita Punnitse ja Säästä- kaupoista. Kumpikin on hyviä, mutta etenki tuo Gnaw :p Plamililla löytyy sokeritonta suklaata sekä vaaleana että tummana :)

81GDAW-t+hL._SY445_.jpg 585-thickbox_default.jpg Plamil-dairy-free-no-added-sugar-chocolate.gif plamil-no-added-sugar-chocolate-100g-1000.jpg

WM, hyvä että asiat etenee. :) Yleensä vähän mieltä helpottaa kun saa hoidettua just tommosen mieltä painavan puhelu tms. Tsemppiä asioiden etenemiseen!

Hileinen, hyvät hoitosuunnitelmat ja asiat etenee! :)

Larissa, oot ihan pro, heti ekana työpäivänä ihan guru . :P

Helinäkeiju, myöhäinen ovis ei välttämättä ole huono juttu. Mullahan tuli clomien avustuksella pitkällä viiveellä o-plus vasta kp 22, limis oli viikkoa aiemmin 6,8 ja ei ollu estettä raskautumiselle. Mut ota ihmeessä greippimehu käyttöön! Ei kai se haittaakaan tee. Ja toivottavasti nyt sun kierto tasaantuis. Mulla koko kesän pyörineet primolut-kuurit ei auttanu kierron tasaamiseen. Aina kun lopetin kuurit, loppu menkatkin. Vasta clomit tuotti tulosta. Mut monilla auttaa jo toi keltsukuurilla potkaisu! Toivotaan parasta. <3

Katjusha, tsemppiä ultraan vaikka hyvät uutiset onkin jo etukäteen tiedossa. Mutta pääsettepähän ihailemaan teidän pikkuista uudelleen. :)

Beisla, tsemppiä sullekin tulevaan ultraan. Varmasti kaikki mallillaan. :) Ja siellä ultrassa se näyttää jo ihan ihmiseltä! :)

Mä laitoin yhden meijän kuvista jääkaapin oveen. <3 Jaiks! Perjantaina saadaan uudet fotot!. :P huhhuh.... <3 <3 <3

Suuri plussapuhallus naiset!!!

Maggie rv 19+5 <3

Jep meni hyvin ja kaikki kunnossa, pieni vastasi viikkoja 7+5. Lääkäri oli ihan täpinöissään ;) No seuraava katselmus olisi pe ensi viikolla, että varmistutaan lineaarisesta kasvusta. Toivottavasti aikataulu pitää, tuntui olevan ruuhkaa alkionsiirtojen kanssa... Komplikaatioriskin vuoksi raskautta seurataan Naistenklinikalla, joka meidän tapauksessa olisi Jorvissa.
Katjusha rv. 7+5

Helinäkeiju; Maksoi 170 e tuo tutkimus. Miullakin on ovis n kp 16-19 enkä oo kuullu et siinä ois mitään huonoa. Endosta lääkäri ei ainakaan puhunut mitään, en tiiä näkeekö vai ei.

Takaisin