Ei tää voi olla näin vaikeeta!

murkku, I feel you! Eilen en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa kun kaupan kassalla jonossa sekä mun edessä että takana olevilla oli mahat pystyssä... Innokkaana mennään kohti ivf:ää, mutta se pieni ääni kimittää takaraivossa, että ei sekään plussaa meille tuo vaikka muut onnistuukin :/

larissalle mega plussapuhuria puhaltelen täältä ivf kiertoon :)

Täällä alkoi pieni tuhru...
dpo 9.
aion varata oman mielenrauhan vuoksi yksityiseltä ultra-ajan jos/kun tämä kierto päättyy nyt tätiin.. no kierto on nyt edes tasaantunut mut ovis on myöhään,kp. 20 tienoilla aina.. oli tosi kova usko tähän kiertoon kun tallettelut osui niin hyvin..:sorry:

Aurinkoiset tervehdykset täältä kaikille! :glasses1
Onnee kaikille mahdollisille Plussille!
Toivottavasti meille kaikille muillekin sellaisia suodaan!

Ja voimii kaikille Negoille!

Täällä on kanssa vauvamasuja ja lähes vastasyntyneitä joka paikassa, minne meneekin.
Kevät on vallaton...

Huomenna olisi Kp28 ja tiedossa illan istujaiset jossa olisi tarkoitus naukkailla viimeisen kerran alkoholia.
Olenko siis liian aikaisessa jos huomenna r-testailisi, jos edellinen kierto on ollut 30 ja muut noin 30-34?:oops:

Enu, kiitos kauniista sanoista... :)
Eiköhän tää taas tästä, väsymys veti vaan mielen matalaksi, nyt taas parempi olo... :)
Pikkuminski ja larissa <3

Niksu, ainahan sitä voi testata, jos hailura tulee, ei kannata ottaa, jos on nega voi ottaa hyvällä omalla tunnolla. Voihan se plussaksi muuttua sen jälkeen, mutta sitten et ainakaan ole tietoisesti juonut raskaana ollessasi. :)

On: taas närästää, tää on nyt oviksesta asti ollu ihan päivittäistä... Eiks se nyt kerro keltsin toiminnasta? :)

Muurahainen kp 22, dpo 5, yrityskierto 26

• Tykkään
Reaktiot: enu
Joskus oma mieli tekee tepposiaan, ja tuntee ett onkos sitä nyt liian varuillaan tai liian höllästi.
Haluan nauttia illasta tilanteen mukaan, oli se sitten holiton tai ei :happy:

Tosi kiva, luget on loppu koko kaupungista! Eikun huomenna soittelemaan korvaavaa reseptiä. Alkion siirto tehty tiistaina niin nyt en todellakaan halua ilman olla.

Ilmeisesti niiden tarve on aika yleistä kun ensin loppu 200mg ja nyt on 100mg tukusta loppu. Luvattu että tulisi joskus huhtikuussa.

Mulla on huomenna gyneaika. Mitä pystyy kopeloimalla tuntemaan? Entä ultralla?
Mitä kaikkea siis näkee? Nyt kun mulla kp jo 45 niin pystyykö näkemään miksi ei ole menkat tulleet?

WM kp45

Pisama voi ei :( Toivottavasti saat heti huomiselle esim Lutinusta. Täällä oli pari kuukautta sitten puhetta lugen toimituskatkosta ja silloin mulle sanoivat apteekissa että huhtikuun eka viikolla aikaisintaan tulee lisää.

Wm, ultralla näkee ainakin limakalvon paksuuden (eli onko niin paksu että menkat alkaa kohta) ja munasarjojen tilanteen eli onko munasoluja kypsymässä (kierron alkuvaihe), onko siellä keltarauhanen (kierron loppu tai alkuraskaus) vai onko ihan hiljaista. Jos viikkoja alkaa olla 5-6 niin jotain raskauteen viittaavaa voi myös näkyä kohdussa. Toivottavasti tilanne selviää!

Pisama, ihme ettei sun lääkäri jo tiennyt lugejen huonosta saatavuudesta, koska mun lääkäri kertoi siitä jo silloin helmikuussa alkionsiirron jälkeen. Että tuottajalla on toimitusvaikeuksia, jotka luultavasti kestävät monta kuukautta. Itse sain silloin varalta myös muistaakseni Lutinus-reseptin, mutta Lugeja löytyi vielä.

Pahoittelut tuhruista ja negoista, ne on niin pyllystä. :sad001

WM, mä kävin km:n jälkeen ultrassa tyyliin kp 28 ja gyne sanoi silloin, että munasarjat nukkuu ja limakalvo on niin ohut, että menkkojen alku voi kestää pitkäänkin. Meni kaks päivää, kun ne alkoi :D

Larissa: ihanaa pääsette pian jänmäilemään ja toivottavasti myös pientä Papua kasvattelemaan masussa! Nyt vaan peukut pystyyn että saatte hyvät saaliit!

Pätkis: itse kävin jäsenkorjaajalla heti oviksen jälkeen ja uskon että sieltä lantio lukot ja epätasapainot paransi myös kohdun tilannetta ja verenkiertoa ni plussaa edesauttoi :D

Murkku: halaus tuohon oloon! ♡

Wm. Toivottavasti pian saat syyn selville.

Mymmelisti, Onnea ultrakuulumisista! Olipa ihana vihdoin nähdä teidän Ike :)

Larissa, Teillähän on ihan "tehohoitoa" luvassa siellä. Vielä kun hetken malttaa odottaa.. Toivottavasti sun kivut helpottaa pian kun on rengaskin käytössä kerran.

Murkku, Kuulostaa kyllä hyvinkin siltä, että keltarauhanen on hereillä..

Katjusha, Ihania ultrakuulumisia oli sielläkin, onnea! Kyllä tämä on nyt se raskaus josta saatte vihdoin syliin täytettä. Hyvä, ettette luovuttanut vaikka taival on ollut pitkä ja kivinen.

Kiitos kaikille onnitteluista tosta ultrasta<3
Vähän on itellä rauhallisempi mieli kun kuuli sen jumputuksen<3

Haleja teille kaikille naisille joilla itku herkässä ja mieli on synkkä<3<3
Me ollaan vahvoja kaikki tässä ryhmässä!!!! Meistä kaikista tulee äitejä aivan varmasti!

Larissa, olen aika varma et icsi ja eka kerta tuo teille toivotun tuloksen, mutta jos niin ei käsvis ekalla kerralla niin aivan varmasti toista kertaa pidempää ei mene!!!<3

Lähetän ihan hirmuisesti plussa puhureita tänne jotta voidaan vielä olla yhdessä tsemppaamassa toisiamme odottajien ryhmässä niinkuin ollaan täällä oltu toistemme tukena! <3

++++++++++++++++++++

Muokattu viimeksi:
Olen ollut pitkään taka-alalla koska tuntuu että tänne kirjoittelu ei auta "unohtamaan" yrittämistä.. kirjoituksia oli tullut niin paljon tänne etten millään kerkeä lukemaan mutta toivon totisesti että ilouutisia olisi tullut uusia ja ikävät jutut olisi pysyneet poissa.
Meillä yk 10 kohta lopussa (tjottailua yli vuosi)ja samalla viimeinen terolut kuuri.
Lapsen neuvolassa kysyin miten täällä toimitaan sekundaarisen lapsettomuuden kanssa, että pääseekö mihinkään tutkimuksiin ja miten.
Vastaus oli ettei he tiedä (th ja lääkäri), mutta kiireettömän ajan lääkärille voi VARMAAN varata.
Menee varmaan syksylle tämä asia koska ajattelin vielä rauhassa yrittää yhden kierron ilman teroja ja sen jälkeen alkaa olemaankin jo kesä tuloillaan jolloin kiireettömiä aikoja tuskin saa.

Mitä ihmettä? Eikös miun viesti ookkaan täällä. Eilen illalla tulin kattomaan, ni oli kolminkertasena tullu ja poistin kaks.Nyt ei sit oo näköjään yhtää. Enhän mie nyt enää muista mitä siinä luki ku oli hirmunen romaani ja kaikille kommentoitu :mad:

Helinäkeiju; Miulla on kans ultrattu munasarjat, ei muuta tutkittu vielä. Ollaan 23 v. ja mies 28 v.

Mymmelisti; Onnea, ihanaa että näitte pienen :happy:

Larissa; Huippua, että tehdään nuo kaksi konstia samalla niin varmasti toinen onnistuu :wink Aika hassua, että tehdään heti molemmat. Siis miehän en näistä asioista tiedä yhtään mitään :rolleyes:

WM; Miulla katottiin, ettää onko limis kuinka paksu ja kuinka paljon folleja on tulossa vai onko ollenkaan. Ihan alkukierto oli menossa silloin kun kävin. Ja sitten sen kyseli paljon kysymyksiä kierrosta ym. sanoi että pystyy siitä jo kertomaan paljon ja viimeistään yhdistelemään näkemäänsä ja kuulemaansa jos olis joku diagnoosi antaa.

Muurahainen; Miulla on ollu nuo samat fiilikset. Siitä asti koko ajan kun viimeviikolla kirjotin sen samantyylisen viestin. Mitähän tälle olis tehtävissä. Ei viittis autolla ajella silmät kiinni ettei näe niitä eikä viittis lukkiutua kotiinkaan :hungover:

Mä kans toivon että Larissalla menee tää odotteluaika nopeaa ja hoidot tuo toivotun tuloksen. Täällä hän neuvoo ja kannustaa kaikkia. Toki toivon plussia myös muille! Onneksi niitä näyttää joka kuu tulevan useitakin.

Takaisin