Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oon menossa ens viikolla lääkäriin(ei gyne) onko mitään mitä mä voisin siltä pyytää? En tiedä olisko kilppari kokeista hyötyä tarkistaa?

Täällä mies alko just herkku-lakolle, mulle toi täyskieltäytyminen ei toimi.. Mutta tämä varmasti vähentää omaa käyttöä kun ei viitti sit toisen edessä syödä :P

WM, täällä myös lähti tuossa pääsiäisviikolla lähete eteenpäin :) toki Naistenklinikalle mutta kuitenkin :P

Mutta, pakko tuupata tänne kuva. Näkyykö kuvassa, livenä kyllä jotain ehkä.
ImageUploadedByVau Foorumi1459508902.045253.jpg

Murkku, kiitos :)

Tässä vielä muokattua versiota. Ensimmäinen mahdollinen viivallinen testi yrityksen aikana.. Täytyy äkkiä tänään käydä apteekki tyhjentää testeistä :P

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1459510111.657037.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1459510111.657037.jpg
    204.6 KB · Katsottu: 215
Puhvis, näyttää kyllä kahta viivaa! Toivottavasti vahvistuu :)

Larissa, tsemppiä ivf:n odotteluun! Teiän hoitosuunnitelma kuulosti kyllä aika lupaavalta! Toivottavasti piakkoin saatte tekin pienokaisen aluille !

Wm, kiva että gynekäynnistä oli apua ja sait lähetteen eteenpäin! Alkaa asiat hoitumaan teilläki! :)
Meil meni tasan 1kk gynen lähetteestä että saatiin aika Naistenklinikalle eli tosi nopsaa. Ennen ekaa käyntiä mies kävi antaa näytteen. Käynnillä sit juteltii kaikenlaista, mut ultrattiin ja kerrottiin jatkosta.
Meillä on 3vuotias lapsi ja nyt miehen simppojen laatu näytti tosi huonolta :( mut toivotaan et uusintanäyte olis parempi.

Ihanan aurinkoista kevättä kaikille! Mä sivusta välillä tänne huutelen ku en millää pysy tässä kirjotustahdissa mukana :(
Jokaiselle plussaa toivon <3

Meritähti kp 2/31
Verikokeet kp 5 ja follikkeliultra kp 12 eli jotain odoteltavaa :D

Puhvis, ihan kuin olisi jotain! Vahvistumista sille! Mikä testi? Jälkimmäisessä kuvassa haamu näkyy paremmin :)

Meritähti, tsemppiä sinne hoitojen/tutkimusten etenemiseen! :)

Pistin miehen taas sinkki-kuurille ;) Tässä on hyvät 2 kk aikaa parannella simppojen laatua entisestään ennen ivf:ää :D

Puhvis, musta tuo on paljon selkeämpi kuin haamu. Varovaiset onnittelut! :)

WM tosi hyvä että sait lähetteen. Letrot tai clomit voi hyvin tuoda avun.

Muokattu viimeksi:
puhvis näkyy hyvin :)
Onnea :)

oma napa. Mä uskon et raskaus voisi alkaa kunhan saataisiin ovulaatio aikaan.
Voisikohan liian tiivis endometrium olla mun km syynä? Ettei pysty kiinnittyy?

IIK 8) sanoinkin tossa miehelle et täytyy laittaa tänne kuvaa kun täällä kyllä nähdään jos siellä jotain on ;)

Larissa, Sofin testi.. Täytyy hakea tänään parempia ja testata aamulla sit taas uudestaan :)

Tänään piti olla kaverin luona viini-ilta mut taitaa tulla vähän kuivempi ilta kuin kuvittelin :D

Puhvis, ihan ku jotain näkyis! Käy hakemassa vaik Prismasta tai Tokmannilta/Tarjoustalosta PregCheckin testejä!

Puhvis, onhan siellä jotai näkyvissä :) toivotaan parasta!

Pätkis, kannattaa kilpparit kattoa jos et oo hetkeen testannut!

Hienoa wm että asia ratkesi noinkin helposti. Ihan varmasti raskaus alkaa kun saat ovista auttavat lääkkeet. Ja hienoa että se kaksi lasta ei ole näille "pienemmille" hoidoille este, mä kun olin perusnegatiivisena aina luullut että kaksi yhteistä lasta ja julkisella mitään apuja ei heru. Hyvä tietää että olin väärässä :D

Larissa, mäkin oon ihan innoissani teidän ivfn kanssa :) omaan on niin pitkä aika että kiva seurata muiden juttuja sillä aikaa!

Meilläpäin yliopiston apteekki ei sanonut mitään lugejen loppumisesta, kysyi vain että otat varmaan vaan yhden kierron kerrallaan kun ei oo kelakorvattava ettei mee hukkaan.

Ja noi mustat mietteet tossa vähän aikaa sitten mistä puhuitte.. Tänään käytiin miehen kanssa kahvilla ostarilla, sen kahvihetken aikana viisi, VIISI möhömahaa käveli mun ohi.. Mietin mielessäni että jokainen muukin on paksuna mut ei vaan vielä näy, kaikki miehetkin ja mummot ja ostoskärryt ja kaikki mut mä en. Aargh!

Mutta laitan kuvan tän päiväisestä tikusta, (mä esittelen näitä kun muita plussia ei oo ;) eiliseen asti oli ihan vaaleita ja aamupissasta jo lähes ja tokasta tuli plussa! 4. Päivä sitten pääsen näkemään että valuuko ne luget niinku kaikki aina sanoo :D

Jellis kp14 yk satamiljoonaa

Liitteet

• IMG-20160401-WA0001 (2).jpg
    IMG-20160401-WA0001 (2).jpg
    91.6 KB · Katsottu: 182
Larissa ja Muurahainen; Lähinnä siks kyselinkin "neuvoja", kun ei oo tommosista mitään kokemusta. Ettei käy niin että oon vaan olevinaan kuurilla ja syönkin koko ajan jotain olennaista mitä ei sais ja sitten valitan ku ei toimi :grin

Tänään käyty taas apteekissa, tällä kertaa saalis multivita raskaus vitsku ja kalaöljykapselit. Myyjä sanoi, että ei ole syytä syödä mitään erillistä (esim pelkkä d tai fooli) lisäksi, multivitassa on kaikki tarpeelliset samassa. Ja raskaus versiossa kaikkea yritykseen liittyvää riittävästi. :)

Jellis, misdä päin asut? Asun itse Helsingissä. Kun katoin netistä niin koko suomen yliopistollisissa näytti tyhjää. Ainoastaan Oulu ja joku muu oli että saattaa olla. Apteekissa paikanpäällä ei suostunut edes katsomaan sattuisko edes muualta löytymään.
Helmi/maaliskuun vaihteessa sain ihan normaalisti ostettua vielä.

Jellis, jee onnea o-plussasta :D varaa kaappi täyteen pikkuhousun suojia... :D mikä annostus sulla on lugeissa? Mulla on ollut 200mg 2 kertaa päivässä, ivf:n jälkeen kuulemma 3 kertaa päivässä. Huh! Mitenköhän sitten valuu!? :D

Enni, mulla on kans nyt "vain" raskaus-monivitamiini, omega 3 ja vehnis sitten kun ivf kierto alkaa. Miehelle syötän loput sinkit :D toivotaan että sun ruokavalionmuutos lähtee tehoamaan :) mulla ei ole ollut vehnän ja sokerin pois jättämisellä mitään vaikutusta painoon, mutta olenkin lähes alipainoinen. Mutta se jäätävä endon aiheuttama turvotus on kadonnut :)

Jellis, ostoskärryt!! :D ite hain koko reseptin lugeja, näköjään kannattaa aina kerralla ottaa koko reseptit ettei jää ilman... Ja ps. Mulla ei luget oo vuotanut pihalle, tosin mun annostuskin on niin pieni. 1 x 100mg/ päivä.
Ja hieno plussa siellä! Onnea!! :)

Ja näinpä minä sitten unohdin hakea foolit apteekista... Pitäiskö kuitenkin ostaa sitten se multivitan raskaus?

Muurahainen kp 23, dpo 6, yk 26

Mä löysin Sörnäisten avainapteekista 2*30 sitä 100mg. Tämä oli 3.apteekki mistä kysyin ... Nämä sieltä viimeset.

Asun 100km Helsingistä ylöspäin ja oliko viime viikolla kun hain. Mulla annostus oli 2tbl iltaisin eli onks se sitte sen 200mg. 30x100mg on toi mun ostos..

Hieno plussa joo, ja talletukset nyt joka toinen päivä.. Kaikki palaset kohdallaan, enää puuttuu se lopputulos... No, pakko jaksaa toivoa ja uskoa!

Mä oon myös jättäny sokerit ja leivät ja alkoholin kokonaan taas pois. Olo on hyvä ja kaikki turvotukset tiessään, vaatteet mahtuu paremmin päälle! Ja mulla tulee leivästä nivelkipuja, ne hävis alle viikossa!

Ei oo koskaan kilppari arvot otettu. Että kai ne olis hyvä tarkistaa. Joskus miettinyt että olisko niissä jotain ku oon vähän tällainen herkästi väsyvä. Toisaalta sellainen oon aina ollu eikä ennen oo raskautuminen ollu vaikeaa.

Jos nyt jotain positiivista yrittää löytää tästä niin kuukautiset ollu ehkä hitusen verran runsaammat.

Takaisin