Puhvis, onhan siellä jotai näkyvissä :) toivotaan parasta!
Pätkis, kannattaa kilpparit kattoa jos et oo hetkeen testannut!
Hienoa wm että asia ratkesi noinkin helposti. Ihan varmasti raskaus alkaa kun saat ovista auttavat lääkkeet. Ja hienoa että se kaksi lasta ei ole näille "pienemmille" hoidoille este, mä kun olin perusnegatiivisena aina luullut että kaksi yhteistä lasta ja julkisella mitään apuja ei heru. Hyvä tietää että olin väärässä :D
Larissa, mäkin oon ihan innoissani teidän ivfn kanssa :) omaan on niin pitkä aika että kiva seurata muiden juttuja sillä aikaa!
Meilläpäin yliopiston apteekki ei sanonut mitään lugejen loppumisesta, kysyi vain että otat varmaan vaan yhden kierron kerrallaan kun ei oo kelakorvattava ettei mee hukkaan.
Ja noi mustat mietteet tossa vähän aikaa sitten mistä puhuitte.. Tänään käytiin miehen kanssa kahvilla ostarilla, sen kahvihetken aikana viisi, VIISI möhömahaa käveli mun ohi.. Mietin mielessäni että jokainen muukin on paksuna mut ei vaan vielä näy, kaikki miehetkin ja mummot ja ostoskärryt ja kaikki mut mä en. Aargh!
Mutta laitan kuvan tän päiväisestä tikusta, (mä esittelen näitä kun muita plussia ei oo

eiliseen asti oli ihan vaaleita ja aamupissasta jo lähes ja tokasta tuli plussa! 4. Päivä sitten pääsen näkemään että valuuko ne luget niinku kaikki aina sanoo :D
Jellis kp14 yk satamiljoonaa