Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Katjusha ihanista ultrakuulumisista ja Somalle onnea pienokaisen syntymän johdosta!

Muakin on kovasti eri asiat taas stressanneet,voi kunpa osaisi ottaa rennommin. Yöheräilen minäkin,ennen olen kärsinyt lähinnä nukahtamisvaikeudesta.nykyään herään klo 03 alkaen ja siitä sitten aamuun saakka torkahtelen.

Tsemppiä kaikille odottajille ja odotuksen odottajille!

Onnea MrsC&Katjusha! Ihania uutisia täällä!

Mymmelisti, tsemppiä huomiseen! Yritä saada unta <3 uutisia odotellessa!

En oo hirveesti oman raskauden kuulumisia täällä kertonut, mutta meille syntyi "pikku" jäbä (4340g) kiirastorstaina. Kaikki meni hyvin ja lauantaina kotiuduttiin <3

Nyt on vähän tyhjä olo.... Vähän niinku että mitäs nyt... Greippimehut vissiin taas ens kierrossa.. En kyllä sitte tiedä että mitä muuta kokeilla kun ei edes tiedä mistä vois olla hyötyä.. Gynekologille varasin ajan mutta se on vasta kesäkuussa. Tuskin yksityinen yleislääketieteen erikoislääkäri kuitenkaan tässä auttaa voi? Oon menossa ens viikolla sellaiselle muissa asioissa. Onhan se mua auttanut ehkäisyasioissa mutta ei se nyt varmaan mitään voi tehdä...?

Pätkis, oliksää niitä ruokavalioasioita miettinyt? Asiasta voidaan olla monta mieltä toki, mutta gluteenittomasta ruokavaliosta voi olla joillekin apua... Itsestä ainakin tuntuu, että alkion kiinnittymisongelma on lientynyt tällä metodilla.

Onnea Katjushalle! :happy:

Pätkikselle pahoittelut kp1:dead:

Helinäkeiju; Minkä ikäsiä ootte? Ootko vielä missään lääkärissä tms käyny?

Onnea pojasta Rosann:)

Anteeksi kun en osaa kommentoida mitään...
Luen päivittäin, mutta pysyttelen taustalla... Meillä yk31 menossa ja alkaa olla takki tyhjä :(

Tännekin tulen huutelemaan, että nyt näyttää että eka ivf tuotti jonkinlaista tulosta. Pelko perseessä, enkä usko tätä vielä todeksi. Perjantaina uutta testiä... En ehdi nyt lukea viestejä läpi, joten kommentoinnit jää huomiseen.
wp_20160330_05_41_43_pro-jpg.33407

Katjusha: olen kyllä miettinyt pitäiskö tehdä jotain muutoksia ruokavalioon. Lähinnä vhh tai gluteeniton käynyt mielessä mutta en tiedä mistä mulle olis sitten eniten hyötyä. Tosin sitten on aina se että kuinka ne toteuttaa työpaikalla. Olen päiväkodissa töissä ja ainakin lounas pitää syödä työpaikalla lasten kanssa. Jos on joku erityisruokavalio siitä pitää olla lääkärintodistus keittiölle. Vhh onnistuis varmaan joten kuten vaikka päiväkodin ruoka on mielestäni tosi hiilihydraattipitoista. Gluteenitonta varten pitäis sitten olla todistus. Jos taas jättää syömättä sen missä on gluteenia jää kyllä aika niukaksi lounas sitten..

Omg, Junttura, mahtavaa, jos/kun siellä jotain on!! Mut sama ku Haikaranyytillä, kuvasi ei näy. Mutta uskon sen olevan kaksi punaista viivaa! :)

Pätkis, pahoittelut kp1:stä. :(

PikkuMinski, tsemppiä oloihin ja nauti punkusta! Hyvät tallettelut ainakin. ;)

Onnittelut Katjushalle vielä tässäkin ketjussa <3

Pätkis, pahoittelut menkoista :(

Maggie, ihanaa että siellä on kaikki ok :) sun seuraavaa ultraa odotellessa!

Mymmelistille tsemppiä ultraan huomiselle!

Mrsc, terkkuja teidän tuplille! <3

Liisulle onnea pikku pojasta!!! :) <3

Juntturalle onnittelut tässäkin ketjussa! Harmi kun kuva ei näy :/

Täällä flunssa vaan jatkuu, tämän päivän olen ollut petipotilaana. En tiedä johtuuko eilen aloitetusta nuvaringistä vai siitä että söin muutaman sokerillisen kurkkupastillin, mutta endo-kivut palasivat 1,5 kk kivuttoman jakson jälkeen :( Huomenna sitten se ivf-info viimein!

Larissa kp 6 taukokiertoa

Larissa; Hus pois kivut! Pikaista paranemista siulle :Heartred Tsemppiä infoon, miutakin jännittää :grin Tuu sit kertomaan mitä kaikkea siellä sanottiin:)

Mymmelistille tsemppiä huomiseen ultraan!

Katjuska oli saanut hyviä ultrakuulumisia! Onnea! Varmasti ollut aivan mahtava fiilis nähdä jumputus ruudulla!

Larissa, eikä! Hus pois kivut kun kerran hormooni ehkäsykin käytössä! Voimia kipuihin<3

Kiitos kaikille tsempeistä huomiseen :)

Liisu, onnea pojasta! :) <3

Junttura, onnea plussasta! Kuva ei ikävä kyllä näy :( laita uus kuva viivoista ja mikä dpo ja rv nyt?

Oi katjusha paljon onnea pienestä papusesta joka on piukasti kiinni <3

Wm pahoittelut verikokeen tuloksesta, mutta toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa! Voi ne hormonit nousta hitaastikkin!

Pätkis pahoittelut kp 1 :(

Mymmelisille suuuret sempit huomiselle! Kova usko, että kaikki on ok! :)

Liisu vau miten potra pieni! Lähes saman kokoinen mitä itse olen ollut (4320g) ;) Suuret onnittelut ja vauvantuoksuista arkea <3

Juntturalle suuret onnittelut vaikka kuva ei näykkään! Ihanaa, että ivf tuo täällä tuloksia!
Larissalle tuo myös viimeistään <3 ihan takuulla! Tsemppiä kipujen kanssa! :(

On. Aika alkanut menemään vauhdilla. Oireettomuus jatkuu ja olo on täysin normaali! Ainoa "oire" on kova väsymys, mutta senkin voisi laittaa työkiireiden piikkiin. Isovanhemmille kerrottu ja he olivat hyvin onnellisia ja tykkäsivät body ylläristä :) Kaikki täällä siis hienosti ja masu kasvaa hitaasti mutta varmasti.

plussatuuuli tänne ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Minni rv 14+2

Takaisin