Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, harmi jos miehen näyte ei ollut priimaa, mutta toivotaan parempaa uusintanäytteeltä. Ja jos ei ole parempi, onhan siihenkin apukeinoja.

Joku kyseli vitamiineista. Mä en plussakierrossa syönyt muuta kuin raskaus-monivitamiinia ja lisäksi d-vitamiinia. Joskus aiemmin olen kokeillut vehnänalkioöljyä, ja yhdessä kierrossa kokeilin gelee royalea mutta minusta se lisäsi mun tiputtelua. Luovuttaja söi muutamat viime kuukaudet sinkkiä ja foolihappoa, ja oli se itsekseen kokeillut jotain "yrttejä" aiemmin. En muista ihan mitä, saattoi olla ainakin macaa. En tiedä söikö hän sitä edelleen.

Larissa, vaimo sai nyt erilaiset ehkäisypillerit, olisko ollut keltarauhashormonia. Jos ne poistavat endo-oireet, voi tehdä lääkärin mukaan varman diagnoosin. Tai ainakin sellaisen jolla olisi mahdollista mennä läpi julkisella puolella. Lääkäri sanoi että vaikka onkin melko varma nyt, hän ei voi tehdä sellaista lähetettä joka menisi läpi. Toiveena on kyllä päästä leikkaukseen, emmekä siitä haluaisi yksityiselle maksaa.
Hyvää taukoa sulle, tulkoon ivf nopeasti! Ja tule toki kertomaan kun pääsette sinne infoon. :)

Syvissävesissä voimia, teillä on jo rankka matka takana.

WM pahoittelut negasta. :sad001

Mami, aamun testiä odotellessa! :)
Hahah sun miestä! :grin Mitenköhän ne siittiöt tappaa toisiaa? Iskee hännällä? Puree kuoliaaksi? Tai ehkä niillä on pienet miekat? :p Rupesin oikein miettimään miten ne asiassa onnistuu.

Beisla, hyvähän sun vaimon olisi siihen laparoskopiaan päästä sillä siinähän sekä diagnosoidaan että leikataan endoa. Jospa ne uudet pillerit (minipillerit?) tekisi eron :) ps. Ehkä taistelevilla siittiöillä on pienet lasermiekat :D

Mami, sun aamutestiä odotellaan! :)

Täällä kp 1 välikiertoa. Tiistaina alkaa renkaan käyttö, torstaina uusi yritys ivf-infon kanssa :) tässä parhaillaan ajellaan kohti Turkua. Mahtavaa päästä vähän lomailemaan!

Kaverilla lääkäri ei uusinut kipulääkereseptiä, koska endo ei kuulema voi tehdä häntä niin kipeäksi että kipulääkettä tarvittaisiin..... Hän käyttää myös e-pillereitä endon takia.

Ite just koirien kanssa hammaskiven poistossa. Flunssaa pukkaa. Tekis mieli tehdä raskaustesti, mutta mulla on vain yksi digi jota säästelen.

Muokattu viimeksi:
Nyt pikainen kysymys jos joku osaisi auttaa...eli pitääkö ennen inssiä pidättäytyä seksistä? pitääkö miehen pidättäytyä pari kolme pvä ennen samalla tavalla kuin näytettä antaessa?

Täällä siis eka inssi mahdollisesti ensi viikolla, jännittävää että tästä nää hoidot nyt oikeesti lähtee käyntiin.

Rauhaisaa ja munarikasta pääsiäistä kaikille! :)

Diabolicat, voi jösses!!! Aika jännä että mulle on terveyskeskuslääkäri määrännyt endon takia isot purkit Buranaa ja panadolia, polilta vielä Litaglinia. Miten voi olla tuollaisia lääkäreitä vielä olemassa....?!

Ambriina, mun ymmärtääkseni pitää. 2 päivää on varmaan se paras niin siittiöitä on tarpeeksi ja ne on suht tuoreita :) onnea inssiin!

Juu en tiiä mikä valelääkäri oli kyseessä. Kaveri on myös yrittäjä. Jos ei pysty kivuiltaan tekemään työtään, jää suoraan työtuloa saamatta koska palvelu -> rahasuoritus.

pikaluin viesti läpi,ajan kanssa paremmin. Mutta nyt napailen, eilen siis syntyi meidän pieni tyttö. 3,5kg paketti. Synnytys oli mahtava kokemus,turhaa siitä pelotellaan :) Mulla crp koholla,ilmeisesti kohtutulehdusta kehittelee sekä tytöllä crp koholla. Aikaisen lapsiveden menon takia vauvan tulehdusarvot kai kohonneet. Muuten meillä kaikki hyvin :)

soma onnea tuhannesti mashaAllah :)

mitäpä muille kuuluu?

täällä ei ihmeitä sitä samaa mitä aina, mielialanvaihteluita on ollu, vessas saa ravata ja etomista en tiä mikä on. stressiä ja miettimistä riittää enemmän ku tarpeeks edelleen. mikää ei tunnu onnistuvan eikä aika tunnu riittävän mihinkää eikä jaksaminen.

Onnittelut soma tytöstä. :)

dpo 8. Voisko aika mennä yhtään hitaammin. Vaikka oon 99,9% varma ettei mitään oo tapahtunut. Pääsis vaan jo pian uuteen kiertoon. Olis aika mielenkiintoista tietää miehen reaktio jos nyt yhtäkkiä tuliskin plussa. LA oliskin sitten joulukuussa taas.. Mies kun yrittää välttää sen että tulis jouluvauva :D

En tiedä miksi mutta mulla on kokoajan ollut sellainen epämiellyttävä tunne siitä että mitään lasta ei enää tule.. :(

Onnea somalle :smiley-bounce012

Täällä ovis ohi ja kp 20/32. Kaikkemme yritimme vaikka nyt ollaan oltu viimeiset kaksi päivää älyttömässä räkätaudissa ja kuumeessa. Mietittiin tässä, että voikohan kuume vaikuttaa johonkin hedelmöittymisprosessiin... Hmm.. Ainakin, kun ruumiinlämpö on korkeampi, niin nesteet liikkuu kehossa vilkkaammin. Hih. :sign17

Somalle onnittelut!!! <3 :)

On: voihan ovis! En muuta sano. Äsken tein vie ihan huvikseen kun on jo niin luovuttaja fiilis tässä kierrossa muutenkin. No testi näytti tältä.

ImageUploadedByVau Foorumi1458928044.679306.jpg

Että ota nyt sit tästä selvää, koska se ovis on ehkä ollu tai onko tulossa vielä...
Tässä vielä kaikki tämän kierron ovistikut. Se ei nyt selkeästi osaa päättää tullakko vaiko eikö tulla...
ImageUploadedByVau Foorumi1458928130.664382.jpg

Muurahainen kp 16/29, yk 26

Soma onnea vaavista :)

Muurahainen: Hyvin voi olla ovis tulossa. Nyt kannattaa testata tiuhaan. Mulla ovis normisti kp20-22.

oma napa: Mulla edelleen menkat kateissa. Aamun testi nega. Mulla on ollut ovis luultua myöhemmin tai sit ei ole ollut ollenkaan.

No katsotaan. Maanantaina testaan seuraavan kerran :)

WM kp 40

Onnea Soma! :)

Muurahainen; Kyllä mie sanoisin, et se ovis on nyt tuloillaan eikä sillon aikasemmin. Miulla on yleensä n. kp 17-19.

Pätkis; Tsemppiä, toivotaan parasta :smiley-angelic003

Enni kp 12/30, yk 9

Heippa! Olin täällä aiemmin ja jouduin väistymään palstalta vähäisen yrityksen takia. Saisinkohan tulla takaisin kun nyt alkaa yk6. ?
Mun pää hajoaa totaalisesti tän yrittämisen kanssa :/ ei vaan enää jaksa iloita ja haaveilla kun ei tärppää :(fiilikset nollassa koko asian suhteen :/ ja ymmärrän että täällä on monia joilla vuosienkin yritykset mutta mulle jo tää yk6 on täystyö kestää :(

Soma, ihaninta onnea pienestä paketista!❤❤

Murkku, näinköhän sieltä olisi vasta tuloillaan ovis :o ootko jo varannut ajan sinne labraan, vai katsotko vielä huomisen testin? Nyt talletteluita vaan pääsiäisen kunniaksi vaikkapa ;)

Minski, taitaa letrot purra hyvin :) Toivottavasti myös lopputulokseen❤

Me juteltiin eilen miehen kanssa mein lapsettomuustaipaleesta. Kysyin mitä hän mietii siitä että jos olisi heti alkutaipaleella jo tärpännyt, niin me saatettais nyt odottaa jo pikkusisarusta. Mies vastasi puoliksi läpällä että on tyytyväinen tähän tilanteeseen; korkeampi taho halusi meille priimaa eikä tyytynyt yhtään vähempään ja siksi valinnassa kesti näin kauan.
Ikinä en ite ajatellu asiaa noin, mutta jotenkin tuo miehen pohdinta helpotti oloa, ehkä se vaan piti odottaa että osataan ainakin arvostaa enemmän.

Hyvää pääsiäistä, tsemppiä ja plussatuulia kaikille!❤

Nenna rv19+2 (LAn mukaan 19+6)

Onnea Soma! <3 Voi että, ihanaa. :)

Murkku ja PikkuMinski, nyt tallettelut kuntoon. Vai onko sanomattakin selvää? ;) Näyttäis olevan ovikset hollilla. Tärppionnea!

WM, harmi kun menkat on kadoksissa... Turhauttavaa odotella, tiedän tunteen. Laita testistä kuvaa? Jospa siinä näkyis jotakin?

Oes, toivotaan ettei flunssa vaikuta heikentävästi! Plussatuulia!

Kirppu, tervetuloa ja pikaista plussaa. Odotuksen odottaminen on hajottavaa, todella. Tsemppiä!

Nenna, ihana keskustelu sulla ja sun miehellä. <3 Mä jollain tapaa uskon, että ainakin mun mies on nyt jotenkin enemmän innoissaan ja hurrrrjasti vastanottavaisempi koko tulevaa elämänmuutosta kohtaan kun saatiin monen mutkan kautta tähän päätyä.

Hyvää pääsiäistä koko poppoolle!! Täytettyjen pääsiäismunien lisäksi toivotaan täyttyviä munasoluja!! Plussatuulia naiset! +++++++

Maggie rv 18+1 <3

Takaisin