Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Näinhän se on :) Kyllä täällä on ihana ilmapiiri. Kaikesta saa puhua, mutta kukaan ei tuomitse. Kaikki voi kertoa omia näkemyksiä ja olla eri mieltä ilman riitelyä :happy: Ja aika monessa asiassa muut myös ymmärtää toisten tuntemuksia :p Onneksi löysin tän paikan ja uskalsin tulla möläytyksineni mukaan :rolleyes:

Enni kp 11/30, yk 9

Mami, :D voi sun miestä... :D ja mihin ihmeeseen sun täti on hävinnyt?!?

On: mulla alkoi ovisolot uudestaan ja limoja alkoi tulla, niin tein ovistestin varuiksi, ei nyt plussaa tullu, mut huomattavasti edellispäivää vahvempi viiva. Oisko ovis sit vaan yrittänyt tulla ja jotenkin estynyt ja tulossa siis vasta? Vitsi kun tämä on niin vaikeeta! Mur...

Muurahainen kp 15/29, yk 26

Joo miehet on kyllä välillä hauskoja luuloinensa :grin

Murkku, höh, ei näistä ota aina selvää, no joskos se ovis nyt on sit tulossa :)
ja niinpä misäähän se täti luuraa?!?

Olis kiva saada menkat että pääsis taas yrittään, vai voiko ne jäädä tulematta, mutta seuraava ovis tulee normisti kuitenkin? Siis tää on niin outoo mulle, ja sen kerran kun menkat on myöhässä niin ei siltikään tuu plussa, #!¤%%# sanon minä! o_O

Muokattu viimeksi:
Dpo 7, eilen ja tänään alavatsa ollu tosi omituinen ja arka. Eilen oli ihan turvoksissa. No mun tuurilla varmaan vaan joku eksynyt pieru...

Hehee. Ehkä miehet keksii tällaisia selityksiä, kun yrittävät päästä pälkähästä :) eli pakkoseksin harrastamisesta oviksen aikaan. Meillä ainakin romantiikka välillä kaukana, kun tähtäimessä vain yksi asia ;)
Mutta paras olisi kun ei väkisin yrittäisi mitään. Yleensä elämässä parhaat asiat tapahtuu itsestään, kun niitä vähiten odottaa...

Mami91, mulle taas on niin tuttua nuo puuttuvat menkat että en voi todeta muuta kuin että ne voi tulla ihan milloin vain tarkoittamatta yhtään mitään. Omat kierrot ollu ovuloimattomuuden takia 40-80 päivää. Ja monesti primoilla sit käynnistetty että on vihdoin päästy uuteen kiertoon. Jos mietityttää, soita gynelle tai terkkarille. <3 Symppaan sua kyllä! <3 Se turha odottelu on niiiiiin syvältä.

Mami, ärsyttävää kun sun tilanne ei ratkea :( tulisi se plussa jo!

OES, itsekin olin alun perin tolla asenteella. Mutta nyt kun on lähes 2 vuotta yritystä täynnä ja lapsettomuuden syyksi selvisi endometrioosi (joka vain pahenee ajan kanssa) en enää voi allekirjoittaa ajatusta että asiat tulee itsestään ja kun niitä vähiten odottaa. Pakko alkaa itse toimimaan eli mennä hoitoihin, jos halutaan saada lapsi. Ihmettä saataisiin varmaan odotella hautaan asti...

Täällä menkat kolkuttelee jo ovella. Tuhru yltyy ja menkkakipuja on jo. Mutta ihan sama! Mikään ei voi pilata mun pääsiäisreissua!!! :) Tästä se välikierto alkaa ja sitten seuraavan kierron lopussa alkaakin jo ivf-hoidot ;)

Mami91, meillä oli ollut selibaattia muutama päivä ennen IVF:ää, ja mies sitten kävi ne miljardi siittiötä antamassa sinne labraan. Liekö johtunut kyynärpäätaktiikka seksin vähyydestä, kun olivat 2-3 tyyppiä kerralla ängenneet niihin 3 munasoluun, josta ei sitten lähtenyt vauvanalkua kehittymään ;)
Katjusha rv. 6+0 ja taas päivän pidemmällä :D

Mami; mikähän on miehesi mielestä liikaa siittiöitä ku yhellä suikkauksellaki niitä satoja miljoonia? heh heh...

Katjusha, juuri tänään olit mielessä :) kuinka siellä sujuu? Miten pitkälle olet aiemmissa raskauksissa päässyt? Tämä menee loppuun saakka!!! :)

Ostinpa tänään 3 pc testiä kaupasta taas :grin No tein illalla alle 3 tunnin pidätyksellä yhen, ja tuli helposti erotettava toinen viiva, mut kun on niin huono valaistus. niin en oo varma onko haaleesti punertava, nyt näyttää sille, mut saas nähdä miten huomenna näyttää. En usko että se voi plussa olla, tänään aiemmin tein david puikko r- testin ja se oli nega... Ääääh tulis jo selvyys tähän..

Takaisin