Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, joo soitin klinikalle - kyllähän se hoitaja yllättyneeltä kuulosti, onnitteli ja tarjosi mahdollisuutta varhaisultraan. Sanoin että varaan ajan kun tämä on virallista (maanantaina). Reseptien jatkokertomukset odottaa siellä. Hoitaja lisäsi, että sinnikkyys palkittiin :). Lääkitys jatkuu ar-ultraan asti ennallaan. Kilpparit nostin aamusta 150 mikrogrammaan (+25), arvoja seurattaneen pitkin matkaa neuvolassa.

Nyt on pakko avata suunsa täältä ihan ketjun ulkopuolelta! Seurailen tätä ketjua, sillä itsekin yritimme kauan ennenkuin esikoisemme saimme viime toukokuussa, noin 28-30 kiertoa, joihin mahtui kaksi keskenmenoakin. Tää on vaan niin ihana tsemppiketju, olisinpa löytänyt tämän aikoinaan :)

Mutta itse asiaan:

Katjusha ja Mymmelisti, sydämmelliset onnittelut teille molemmille! :Heartred Tarinoitanne seurannut ja salaa täältä tsemppejä lähetellyt :joyful: Päätin, että sitten kun te plussaatte, niin avaan suuni ja paljastan stalkkaukseni :wink

Kaikille muillekin aivan älyttömästi tsemppiä ja onnea! Toivon, että kaikki saatte sen pienokaisen syliinne :Heartpink Kaikki haavat paranevat, niin minulle ainakin kävi.

Ilpuri joo aika viime metreillä mennään. Kävin jo keskiviikko-torstai välisen yön olemassa synnärillä kovien supistusten takia,mut väärä hälytys. Aamulla kuitenkin käyrillä näky reilu 15s kestäviä supistuksia,mutta mitään ei oo vielä tapahtunut.

Toivottavasti tauti hellittää pian. Oisko kenelläkään mitään vinkkejä kovaan kurkkukipuun,miten sais helpotettua? Ei auta bafucinit eikä kurkkupastillit.

oi onnea tuhannesti katjusha mashaAllah aivan ihanaa että siellä plussa tuli :)

mymmelisti hienot viivat sielläki oli jo mashaAllah nautihan :)

plussatuulia kaikille täältä.

joku kyseli vissii larissa mein säitä. no kurjet lähten pohjosen suuntaan jo. täällä on nyt husum eli sellai viikon kestävä järkyttävä sää eli myrskytuulet puhaltaa viikon ja sit ohi ainaki normaalist on ohi. sää on kylmähkö tuulen takia. persikkapuu kukkii.
minä täällä en oikei tiä mitä ihmettä mä keksisin on iha neuvoton olo. sentää äipän laittaman paketin ansiost mul on ruisjuuri valmistumas ja huomen pääsee esitaikinan tekoo ja sunnuntaina inshaAllah pääseeki sit jo leipoon ruisleipää pitkästä aikaa.
häitä meille ei tul missää muotoa kuulemma eli ukko vaa käy korjauttaas et hän on naimisissa, näyttää mun virkatodistuksen et ollaa naimisis et sopis korjata hänen siviilisääty.
järkyttävä stressi et mitä keksis toimeentulon lähteeks edelleenki ku en voi alkaa opettaa täs kämpäs, ei ol aikaa tehä kurssimateriaalia eikä ol varmaa oisko suomenkielen kurssille kysyntää netissä. taas tyhjän päällä oleva olo vaihteeks. anteeksi valitus.

Soma tuohon sun kurkkukipuun vois auttaa suuveden purskuttelu. Mulla on ainakin se ollut hyvä apu, kannattaa koittaa. Ai niin, tsemppiä loppumetreille. :)

Soma: hunaja tee auttoi mulla. Suolaveden kurlaaminen vois auttaa myös.

Gatusa: tänne jo eka joutsenet pongattu. Vastahan hyö sinne lähtivät. Voithan sä järkätä miehelle ees jotku treffit häiden kunniaksi. Vähän juhlavampi iltapala perheen kesken.

lucky muuten hyvä suunnitelma mut ukko on käyttän mun säästöt jo taas vaihteeks...saa nähä pystyykö se ostaan tytölle ees vaippoi onneks niit on viel parille päivälle et toivoa on viel...että sellai tilanne.

No Hö ikävää että mies rahat taas tuhlannut. Miks mies vasta nyt haluaa naimisiin? Mut onko sulla kynttilöitä. Ja paat jotai parempaa päälle. Ja muuten ilmaisin keinoin nostat juhlatunnelmaa.

No nyt on niin huimaa menoa että pakko kirjautua että pääsen onnittelemaan! Katjusha ihan mahtavaa, kyllä vaa voi ventovieraan onni pistää kyynisimmällekin kyyneleet silmiin! Onnea paljon ja ihanaa mahan kasvattelua <3

Ja mymmelisti siellä toinen yllättäjä :D ihan mahtavaa!! Onnea paljon!!

Näistä pitkän linjan yrittäjien plussista tulee kyllä niin hyvä mieli ja huomaa taas että on sitä toivoa kun vaan on sitkeä!

Mut mikä villitys täällä on alkanu että jotkut ihan vieraat randomtyypit tulee esittelee plussiansa? *ittuiluako?

Kaikille plussatuulia ja hyvää kevättä! Poistun takas risukasaani odottamaan aurinkoa ;)

Jellis

Mä olenkin teidän ketjua seurannut kauan ja itkut itkenyt plussistanne :) meillä yritystä jo 1v 5kk ja yks kkm välissä. Pyörin enemmän tuolla keskenmenon jälkeen ryhmässä.
Halusin vain kertoa että teidän plussat ja vaavit antaa mullekkin toivoa paremmasta! ♡
Ja tän ketjun antama tieto on mittaamatonta! Tietää mistä tulla kyselemään :)
Jään taustajoukoiksi taas. Katsotaan jos jossain vaiheessa aika riittää tähänkin ketjuun. :)

Larissa, matkaseuralainenhan voi leikkiä turistia sen aikaa :angel4 Vitsi vitsi. Ois kyl ollut ihana nähdä sut! ❤️ Jollei tästä kierrosta nappaa, niin sitten teillä alkaa vauvan yksiön kunnostaminen ja kohta pian onkin jo touko- ja kesäkuu! Kuinka jännää! :excited001

Junttura, kädet ristissä, että kaikki menee miten pitääkin! :smiley-angelic001 ❤️

Hileisen ivf:kin on aivan kohta! Isot tsempin endon kanssa pärjäämiseen! ❤️

Haikara, mihin ikinä päädytkään, tapaa ex julkisessa paikassa tai ystävä mukana ❤️

Pätkis, mä taas vannon greippimehun nimeen! Elämäni ainoan plussan sain, kun ensimmäisen kerran join kierrossa greippimehua. En vaan saa sitä enää koskaan juoda... :sad001

Katjushaaaaaa!!! :excited001:happy093:dance011Tuhannesti onnea ja nyt kaikki mahdollinen vauvapikaliima ja tarrasukkia, kaikkea tahmeeta ja, siis aivan kaikki matkaan mukaan, että nyt pieni pysyy matkassa loppuun asti! ❤️

Mymmelistiiiiiiiii!!! :excited001:happy093:dance011PLUSSA! Niin tiesin tän! Tuhannesti onnea ja kaikki mahdollinen tahmea matkaan mukaan! Vitsit tei naiset saitte mun tyynyn nyt märäksi :grin ❤️

Pisama, hirmuisesti tsemppiä ja onnea matkaan! ❤️

Mami91, onnea kummitytöstä ❤️

Oi Soma, kuinka oot jo aivan loppusuoralla! Kohta saat pikkuisen syliin! Ihanaa! ❤️ Tsemppiä taudin kanssa! ❤️ Zyx puudutti mulla kurkun lisäksi kielenkin :grin

Mimmu ❤️

Mitä Sabetille kuuluu? ❤️

Rakkauwella Myy

Myy ilmeisesti se Zyx on sitten tehokas,mutta ei saa käyttää raskauden aikana ;(
Mitäs muuten sinulle kuuluukaan ?:)

ImageUploadedByVau Foorumi1457764876.508559.jpg

Mun mielestä nää viivat on haalistunu eilisestä ja tuli hitaammin.. Pitääkö nyt huolestua. :o Nii piti tehä toinen samasta pissasta ku aattelin et jos toisessa testissä on joku vika..

Takaisin