Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsempit kaikille ultrien odotteluun ja epävarmuuteen! Itsellä se rauhottuminen tapahtu np-ultran jälkeen :) eli kyllä se sit siitä, varsinkin kun masu kasvaa ja pieniä tökkäsyjä alkaa tuntumaan :))
Rv14+4

Ei taida vielä mikään näistä olla positiivinen? Ovistestejä ovat....

Liitteet

• _20160312_140644.JPG
    _20160312_140644.JPG
    688.3 KB · Katsottu: 199
Kuulkaas ihanat plussanneet, raskaana olette joten nauttikaa! ;) pelkäämällä ja panikoimalla ei saavuta mitään, mutta onnentunne välittynee pikkuisellekin :) Helppohan se on tietty täältä huudella, kun ei ole ikinä plussaa testissä näkynyt :D

Mymmelisti, toivottavasti pääset ar-ultraan. Uskon että pääset :)

Haikara, onko sulla joku seurantakäynti polilla? Ootko sinne ilmoitellut raskaudesta? :)

Pätkis, mun mielestä mikään noista ei ole O+ vielä.

Larissa kp 13, dpo 1?

Oi että, olipa kiva tulla tänne tänään lukemaan, kun kaikilla niin iloinen mieli ja positiiviset fiilikset ja tsempit päällä:happy: Kyllä työ raskaana ootte, olkaa rauhallisin mielin ja nauttikaa:p

Nyt kaikille muillekin plussat kehiin maalis- tai viimeistään huhtikuussa:)

Ihanaa lauantaita kaikille:Heartbigred (Tilauksessa vielä auringonpaistetta, kruunaisi tän hyvän mielen näin viikonloppuna:happy:)

Kyllä se on hiton vaikeeta pitkähkön yrityksen jälkeen vaan luottaa siihen että kaikki menee hyvin. Ultrat helpotti itseäni pariksi viikoksi kunnes taas pelko nosti päätä rajusti :/ Sen pavun kun pystyisi tarkistamaan jokapäivä että onko elossa niin olisi huippua... Neuvolassakin todettiin vain, että "stressiä nyt pitää vaan oppia sietämään" huoh sanon minä :D
Kaikesta huolimatta olen niin onnellinen teidän kaikkien plussista ettei mitään järkeä <3
Kaikki täällä ansaitsee kokea sen kahden viiva piirtymisen tikkuun! :)

Erittäin aurinkoista viikonloppua <3

Minni rv 11+3

Mä alotin tänään parin kuukauden valmennuksen, jossa keskitytään stressinhallintaan, liikuntaan, syömiseen ym. eli elämäntapamuutosta. Pääosin syön kyllä hyvin ja vaihtelevasti liikunkin, mutta stressi onkin se suurin ongelma + kurssin vetäjällä on ollu sama sairauden muoto kuin mulla joten uskon että tää kurssi vois edesauttaa tilannetta. + tietty hedelmällisyyttä. Vielä kun saisi miehen mukaan, mutta se on turha toivo se.

Mulla kyyneleet silmissä, kun oon niin onnellinen Katjushan ja Mymmelistin puolesta. Ja beisla, jos en oo vielä onnitellut, niin paljon onnea plussata myös sinne. ♥

Dpo12 ja testin tein aamulla.

d71a9544d78d27321bbefc4c9cf4fb33

Ei taida marrasvauvaa tulla meille. :(

Muokattu viimeksi:
Kyllä siinä kuivuneena jotain näkyy, mutta annan nyt olla ja enkä ota stressiä. Tosiaan tuulimunan tyhjennyksessä on 6 viikkoa, 28.2 tuli o-plussa. Seuraavan kerran testaan ens viikonloppuna, jos tätiä ei näy. Juhlin stressaamatta omat synttärit. :D

Yhdyn niin Minni sanoihin, juurikin näin! Mutta minni onneksi sinulla pian on rv 12 jolloin ei ole enää niin suurta riskiä että km tulee, olen aivan varma että saat pienen syliin asti <3 itse saan viellä porskuttaa monen monta viikkoa tuonne ( rv 7+3 )

Larissa: Tietävät kyllä :) se on ar ultra Suomessa. Eestissä oli yksityisellä ja vaan ja ainoastaan että mies näkee ku aluksi oli suunnitelmissa että menee 2,5kk ennen ku nähää mut tilanne muuttui ja tulee parin viikon päästä :)

Haikara: sit ku masu alkaa kasvaa ja rv 12 poksuu ni alat olla rauhallisempi. Sit alat hätäillä liikkeitä ku ei tunnu ka välillä tuntuu, sit taas muuttuu huolen aiheet. Tosin nyt itsellä ei enää muu mietitytä kuin se jos ei sukupuolta saa selville :) haluan tietää saanko mä ostaa vaaleanpunaista vai sinistä hälle.

Viipsukka: ihan ku siinä joku haamu olisi. Eikä noissa jos noi on apteekin omia ni tuu kuivanakaan mitään haamua näkyviin.

Oli minunkin nyt pakko kirjautua tänne uudelleen vaikkei vauvayritystä enää ole eikä ole ollut viime kesän jälkeen. Mutta olen taustalta lukenut juttuja ja nyt ihan sydän hypähti ilosta kattoon kun luin Katjushan plussasta! Mieletöntä!!!! Onnea sinulle ja miehellesi!! Teillä on kova tie takana ja olette tehneet mielettömiä uhrauksia oman tulevan nyyttinne puolesta!! Luin viimeksi viime viikonloppuna tätä ketjua ja viikolla mulla yhtäkkiä tuli ihan puskista ( en mietenkään erityisesti miettinyt tätä ketjua enkä ylipäätään mitään vauvajuttuja) että olin ihan varma että Katjusha on plussannut. Mikä mieletön fiilis tuli kun luin iloiset uutiset!!

Onnea todella paljon myös Mymmelisti, Haikaranyytti, Beisla jne. en nyt kaikkia muista mutta hengessä olen elänyt.

Vielä toivon kovasti plussaa Mimmulle ja Larissalle sekä Juntturalle! Ja tietysti tasapuolisesti myös kaikille muille! T. Rosann

Samoin Liisu! Muistan kun jännitettiin viime keväänä yhdessä…

Omista kuulumisista sen verran että mulle ei voisi kuulua parempaa. Itse kuulun siihen kategoriaan ihmisistä jotka uskoo kohtaloon. Meidän kohtalo ei tuonut meille kolmatta lasta. Mikä oli varmasti tarkoitus. Nautin nyt enemmän joka asiasta, jotenkin koin sen yrittämisen tosi raskaana loppujen lopuksi. Vaikka kaksi lasta jo ennestään onkin. Ja hehän ovat nyt teinejä. Toisella justiinsa murrosikä alkanut… mutta ihania vaiheita nuo kaikki. Toivottavasti te kaikki saatte kokea äitiyden. Katjushan tarina tuo kyllä uskoa. Joillekkin se tulee rankemman kautta kuin toisille. Ollaan miehen kanssa lähennytty ja puhuttu enemmän meidän lapsista vaikka mies erityisesti jäi kaipaamaan sitä kolmatta jota ei siis tullut. Mut ikää on sen verran et vaikka täällä pyörin niin yritykseen ei enää lähdetä.

Takaisin