Mymmelisti vau, toihan on ihan punainen viiva !! Monesko kierto tää nyt oli sen endon poiston jälkeen? :) vastasutkin että kolmas :) paljon paljon onnea! ♡
Mymmelistikin, uskomattoman hienoa!! On sellaiset leffaviivat että ei epäilystäkään!!
Käsittämätöntä kuinka oikeasti onnellinen voi olla ihmisten,joita ei oikeasti edes tunne, raskautumisesta!! Ihan häkeltyneenä ja vedet silmissä noita testejä katselee!! Ihana forumi ja ihanat ihmiset täällä!
Siis tää on niin outo tilanne etten oo viellä tätä oikeen ymmärtäny. On vähän outo olo.. Jotenki ajattelin et kun saan noi viivat niin musta tuntuu et oon raskaana mut ei tunnu, yhä vaan oottelen tätiä jonka huomenna piti saapua. Toivottavasti ei saavu :D
Tämän ketjun uskollisena taustaseuraajana on nyt pakko tulla onnittelemaan!
Sydämelliset onnittelut ja paljon, paljon vauvaliimaa Katjusha ja Mymmelisti sekä kaikki muut viime aikoina plussanneet! Täälläkin on kovasti eletty mukana eri käänteissä ja Katjushan polkua erityisesti seuranneena tuntuu nyt tosi hienolta!
Aurinkoa kevääseen sekä runsain mitoin plussatestejä kaikille!
Mymmelisti, ihan mieletöntä, että tavallaan se oli niin tipalla ja vaati sen endon poiston sun kohdalla, ja sitten muutamassa kuukaudessa tärppäsi! Ihan häkellyttävää todellakin, voin niin sympata sun fiiliksiä. Kun näkee jotain, mitä ei oikeestaan omalle kohdalle oikein enää jaksanut aikuisten oikeasti uskoakaan :) Sinnikkyys palkitaan, näin se on nähtävä!!
No täytyy nyt munkin ihan ääneen onnitella tuoreita plussia! :) :) En ollenkaan kuulu tähän ketjuun, mutta seuraan juttuja koska mukana on paljon omasta kuumeilusta tuttuja nimiä. Ja just näiden plussien takia seuraan ja odotan! :) :)
Toivottavasti vielä monen moni plussaa ja joku pvä lopetan ketjun seuraamisen kun ei ole yhtään "tuttua" jäljellä! :)
Mä oon ihan päästäni pyörällä ja kohta tässä ryhmässä ei oo enään yhtään raskautta yrittävää, toivon koko sydämmestäni et kaikki menee hyvin ja tapaan iken vasta marraskuussa! Aika hulluu ajatella et mun sisällä on ike! Sehän on ollu vaan mun mielikuvituksen tuote jonnekkin tulevaisuuteen.. :D