Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oikein paljon onnea Katjusha!!!
Jos en väärin muista teillä tosi pitkä yritys ja olet iältäsi 40 hujakoilla, kuten minäkin. Pidän teille peukkuja!!! Hienoa!

Aaaaaa Katjushaaa!! Ihanaa, onnea ihan triljoonasti. Tarraliimaa ihan älyttömästi, maailma ei voi olla niin epäreilu että tämäkin vietäisiin teiltä pois. :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Täällä ei eka ivf valitettavasti tuottanut tulosta. Heti tähän uuteen kiertoon sitten huurunenä käyttöön. Jännittää vaan selviikö sulatuksesta vai onko heti uusi ivf edessä.

Pisama, onnea matkaan! Meillä on menny roskikseen noin 10% alkioista aikojen saatossa, joten toivotaan että huurunenä selviää. Kaksi edellistä raskauttani on alkanut PASista.

Hei oon hyvin hyvin hämmentynyt! Tilasin sofin testejä kotitestistä ja muistaakseni siinä luki ettei turhia haamu viivoja. Viimeksi tein 2testiä ja molemmat oli viti valkosia vaikka kuin toivoi.

Tässä tän aamun :o
ImageUploadedByVau Foorumi1457681665.929574.jpg

Kp30/30 yk43

Ihanaaa vihdoin pitkään yrittäneet alkaa plussaamaan <3 mymmelisti!!!! Niin paljon onnea, ihanaa tänää nähää <3

Enni: asuin siel 11 vuotta, tuun tänää käymää siel :P
nyt asunu savonlinnassa ja pian Vantaalla varmaa :)

APUA!?!? Mitä täällä tapahtuu? Monet tosi pitkään yrittäneet on plussannu, JES! :happy:

Paljon onnea :happy093 ja vauvaliimaa teille, haikaranyytti, katjusha ja mymmelisti, ihan superia teidän plussat!!! :Heartbigred

Ja Larissa, Hirmuisesti onnea kihloista, ihana sormus!! :Heartred

ON: Mulle iski hirvee tauti viime viikolla, enkä oo jaksanu kirjotella kun on ollu kauhee olo. Mutta alkaa pikkuhiljaa tauti talttuun, niin pääsee taas aktivoituun täällä :)

En saanu ovista kiinni tässä kierrossa, eli en tiedä koska se on ollu, mut lämmöt on koholla eli kai se kuitenkin josssain kohti oli, toivottavasti.

Viime viikolla syntyi kaverin tyttövauva, siis niiiin ihana tyllerö, mahottoman tuuhea musta tukka :love7 Ja mua pyydettiin hälle kummiks, oon onnesta soikeena :Heartred Pääsin häntä ihasteleen sairaalaan kun oli vasta 6 tunnin ikänen, enpä oo muita vauvoja aiemmin niin pienenä nähny, kuin tietty omani. Raskausajankin elin tiivisti mukana ja jotenkin on tosi vahva side jo nyt pikkuneitiin.

Mami kp 23/27 yk 21 vissiin, ei enää pysy laskuissa :oops:

Takaisin