Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, joo - kyllähän se maagista on kun alkaa väriä kertyä ekan minuutin aikana. Mulla on huomisaamuksi Clearblue+ ja sitten soitan klinikalle, että kirjoittavat mulle lisää lääkereseptejä valmiiksi ... Maanantaina verikokeeseen :) Nyt yritän nauttia joka hetkestä, nää on meikäläisen elämässä ollut NIIN harvinaista herkkua. Kiitti kaikille, olette tosi kultaisia!!

Mitämitämitä Katjusha!! Ihanaa! Päivän paras uutinen! ONNEA mahtavista viivoista ja nyt tarroja pienelle mukaan <3 eipä tartte sun miehenkään tihrustella :) verikokeen tulosta odotellen.

Katjusha, millaisia sun ekat plussat on olleet aiemmilla kerroilla? Mun mielestä toi on hyvä merkki että on jo nyt noin vahvat viivat :) toivon kaikesta sydämestäni että tämä pikkuinen on se sinnikko joka porskuttaa syliin asti!

Katjusha ! Hirmuisesti onnea <3 muistan kun olit helmikuisissa ja lähdit pian pois km:n vuoksi. Onnea hirmuisesti ja tarrasukkia matkaan :)
Huomasin myös haikaran hyvät uutiset <3 ihania odotushetkiä!
Myy oli myös palaillut <3! Toivottavasti saisitte alkaa yrittämisen pian <3 !
Beislalle myös tsemiä ultraan :)
Ihanaa miten paljon täällä huikeita plussauutisia. Toivottavasti pian koko ryhmä tai ainakin alkuperäiskokoonpano ois hävinneet plussanneisiin <3

Pusipusi toivoo BB
Ps. Ylihuomenna meidän neiti saa nimen! :> huomenna 7vk vanha nöttönen<3

Katjusha apua mahtavaa ihanaa!! Jouduin aika monta kertaa katsomaan ja lukemaan ennenku tajusin ihan oikeesti sie oot raskaana, aivan täydellistä!❤❤ nyt kaikki tarrasukat ja vauvaliimat sinne, oli jo aikakin, onnea!!❤❤ :)

Mimmu, voi olisipa kyseessä nyt tosiaan poikkeava kierto!❤

Katjusha: Niiin paljon tarrasukkia ja pikaliimaa matkaan, ihanaa onnea!!! <3 aivan mahtavaa!

Ja joku kirjotteli kohdun napukasta mitä usein koskin kun " luulin " olevani raskaana ja nyt ku olen ni ei se kyllä alussa ollu yhtää erillainen vaikka plussat sain tikkuun, kaikilla se ei kai muutu :D saman kova ja ylhäällä ku ennen menkkoja, ainakin täällä. Nyt en o kyllä sörkkiny et oisko millanen :D

Kuka niitä töppösiä teki muutes ? Laitatko yv:tä :P

Murkku: onko sulla ennestään yksi lapsi? :)

Rv 7+2

Huh!
ImageUploadedByVau Foorumi1457667723.295877.jpg

Oikein mukavaa päivää kaikille :)
Täällä en sit saanu oikein nukuttua klo 04 tekemäni testin jälkeen. Toivotaan kaikenlaisia plussia nyt ketjuun!!! Kyllä näitä pisimpäänkin yrittäneille annetaan :D

Larissa; Tilasin molempia testejä, kun siellä oli se yhdistelmäpaketti niistä. Etelä-Karjalassa asun:p Jee, kiva että oot tyytyväinen hiuksiisi, toivottavasti piristi:)

Hileinen; Isot tsempit sinne :Heartred

Katjusha; WOU! Super isot onnittelut sinne halien kera, ihan mahtavaa:Heartbigred:happy093

Katjusha vau mitkä viivat!! Mielettömästi onnea! Nyt pieni pysyy varmasti loppuun asti kyydissä mukana. :)

Takaisin